Lunalille Skrevet 23. februar 2013 #801 Del Skrevet 23. februar 2013 Jeg blir helt rørt av dere alle sammen, og jeg vil aldri kunne takke dere nok for all støtte, kommentarer og klemmer dere stiller opp med! Jeg hadde nok taklet denne prosessen mye dårligere hadde det ikke vært for dere!! Hvem kunne trodd at "nett" venner kunne bety så mye! Du skal vite det, at du har vår støtte uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #802 Del Skrevet 24. februar 2013 I alle dager, når jeg sto opp i dag og gikk på do var det først bittebittelitt lyserosa på papiret, så når jeg skulle tisse igjen 5 min etterpå så var det litt ferskt blod der.. (Ikke "mensen" mengder men litt når jeg tørket meg... Satt i en ta tampong just in case, siden jeg skal på lang biltur idag... Det er bare 11 dager siden jeg var ferdig med forrige TR og skal ikke ha EL før 27 ca.. nå er jeg kjempe stresset!! Ikke fortell meg at jeg ble gravid forrige pp tiltross for tr, og nå mister... !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 24. februar 2013 #803 Del Skrevet 24. februar 2013 I alle dager, når jeg sto opp i dag og gikk på do var det først bittebittelitt lyserosa på papiret, så når jeg skulle tisse igjen 5 min etterpå så var det litt ferskt blod der.. (Ikke "mensen" mengder men litt når jeg tørket meg... Satt i en ta tampong just in case, siden jeg skal på lang biltur idag... Det er bare 11 dager siden jeg var ferdig med forrige TR og skal ikke ha EL før 27 ca.. nå er jeg kjempe stresset!! Ikke fortell meg at jeg ble gravid forrige pp tiltross for tr, og nå mister... !! Har du tatt test da? Du kan også ha hormonelle blødninger i en syklus Jeg har alltid bittelitt blødning 1-2 dager før eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #804 Del Skrevet 24. februar 2013 Nå kom jeg nettopp hjem og tok ut tampongen og var ikke noe blod på den.. Var bitte bitte litt brunt blod/utflod ytterst på tampongen (ekle detaljer) haha også har jeg mikroskopiske mensen smerter :S jeg blir skikkelig stressa av dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 24. februar 2013 #805 Del Skrevet 24. februar 2013 I alle dager, når jeg sto opp i dag og gikk på do var det først bittebittelitt lyserosa på papiret, så når jeg skulle tisse igjen 5 min etterpå så var det litt ferskt blod der.. (Ikke "mensen" mengder men litt når jeg tørket meg... Satt i en ta tampong just in case, siden jeg skal på lang biltur idag... Det er bare 11 dager siden jeg var ferdig med forrige TR og skal ikke ha EL før 27 ca.. nå er jeg kjempe stresset!! Ikke fortell meg at jeg ble gravid forrige pp tiltross for tr, og nå mister... !! Dette hørtes jo litt mystisk ut!! Håper det bare er hormonelle blødninger som lunalille sier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 24. februar 2013 #806 Del Skrevet 24. februar 2013 Nå kom jeg nettopp hjem og tok ut tampongen og var ikke noe blod på den.. Var bitte bitte litt brunt blod/utflod ytterst på tampongen (ekle detaljer) haha også har jeg mikroskopiske mensen smerter :S jeg blir skikkelig stressa av dette!! Vel, ser du er på akkurat samme syklusdag som jeg var på når jeg fikk eggløsning. Har du tatt eggløsningstest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #807 Del Skrevet 24. februar 2013 Vel, ser du er på akkurat samme syklusdag som jeg var på når jeg fikk eggløsning. Har du tatt eggløsningstest? Jeg har ingen EL teste liggende.. Men vi har jo sex annenhver dag igjennom hele syklusen, så om den er nå straks så treffer vi jo uansett.. Men gaah har aldri vært borte i dette før:S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
signevero Skrevet 24. februar 2013 #808 Del Skrevet 24. februar 2013 Masse lykke til med prøvingen! Satser på at dere får en liten spire før Jul :D Forferdelig trist å lese at dere mistet ... Godt det går bedre nå! Det betyr ikke at neste spire vil slikt skje med, forsett å holde motet oppe, og håpet oppe! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #809 Del Skrevet 24. februar 2013 Masse lykke til med prøvingen! Satser på at dere får en liten spire før Jul :D Forferdelig trist å lese at dere mistet ... Godt det går bedre nå! Det betyr ikke at neste spire vil slikt skje med, forsett å holde motet oppe, og håpet oppe! Ha en fin dag Takk for koselige ord <3 Ha en fin fin dag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 24. februar 2013 #810 Del Skrevet 24. februar 2013 Lurer på hva som skjer nå ja! Men det er forhåpentligvis ikke noe farlig eller noe dumt! Hvis el og alt er litt på tur hos deg, kan det kanskje være festebødning...? Jeg aner ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #811 Del Skrevet 24. februar 2013 Nå er alt tilbake til normalen :S SKjønner virkelig ikke hva dette var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #812 Del Skrevet 24. februar 2013 Lurer på hva som skjer nå ja! Men det er forhåpentligvis ikke noe farlig eller noe dumt! Hvis el og alt er litt på tur hos deg, kan det kanskje være festebødning...? Jeg aner ikke! Det hadde vært noe! haha var liksom bre blod en gang, også over :S Meeeen når det er sagt blir det helt feil at det skulle vært en festeblødning så tett etter forrige tr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 24. februar 2013 #813 Del Skrevet 24. februar 2013 Hmm. Tatt en test for å se om du er gravid? Det er jo de som har mensen tross graviditet.. Merkelig dette Fionel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #814 Del Skrevet 24. februar 2013 Hmm. Tatt en test for å se om du er gravid? Det er jo de som har mensen tross graviditet.. Merkelig dette Fionel! nei jeg kunne jo gjort det... Ja dette er skikkelig merkelig.. Er ikke mer en på dag 19 i syklusen heller :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #815 Del Skrevet 25. februar 2013 Ikke noe blod i dag heller.. Men det strekker så innmari nederst i magen! Ringte volvat nå, og fikk time 4 mars... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #816 Del Skrevet 25. februar 2013 I går bestemte jeg meg for å gjøre noen store endringer i livet mitt som vil påvirke fremtiden litt.. Men dette er noe keg trenger og noe jeg gjør kun for meg selv, og det er en god følelse!! Forteller dere mer om det senere, nå må jeg gå av banen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 25. februar 2013 #817 Del Skrevet 25. februar 2013 Oi, spennende Fionel. Byttet jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #818 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Jupp! Jeg sitter og vurderer sterkt å si opp jobben min før 1 mars. Jeg jobber i en ekstrem kjip jobb (ikke selve jobben, men menneskene jeg jobber med) jeg kjenner jeg blir dårlig hver morgen, og er sur når jeg kommer hjem, noe som da går utover samboern min.. Eg vil ikke legge for nye i hva som er kjipt, med fare for å bli kjent igjen... Men jeg jobber blandt annet mrd en fyr dom er kjempe ekkel og har tidligere blitt klaget på grunnet sex trakassering, jeg blir skjelt ut hver dag, det er veldig tydelig hierarki og jeg får alltid beskjed ol at jeg ikke har noe å si fordi jeg er på "bunn"..... kunne fortsatt i evigheten...eneste som er kjipt er at jeg ikke har noen ny jobb. Men jeg har 3 mnd oppsigelsestid og har jobbet i barnehage i 4 år så jeg skal nok finne noe annet innen 3 mnd er gått.... Hva tenker dere?? Endret 25. februar 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. februar 2013 #819 Del Skrevet 25. februar 2013 Høres iallfall ut som et sted JEG ikke ville jobbet! Uff, så grusomt, Fionel!! Jeg tror ganske enkelt, at dersom du sier opp, så har du funnet deg en ny jobb innen juni Barnehager har alltids behov! Trivsel på arbeidsplassen har vitterlig mye å si for hele hverdagen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 25. februar 2013 #820 Del Skrevet 25. februar 2013 Jupp! Jeg sitter og vurderer sterkt å si opp jobben min før 1 mars. Jeg jobber i en ekstrem kjip jobb (ikke selve jobben, men menneskene jeg jobber med) jeg kjenner jeg blir dårlig hver morgen, og er sur når jeg kommer hjem, noe som da går utover samboern min.. Eg vil ikke legge for nye i hva som er kjipt, med fare for å bli kjent igjen... Men jeg jobber blandt annet mrd en fyr dom er kjempe ekkel og har tidligere blitt klaget på grunnet sex trakassering, jeg blir skjelt ut hver dag, det er veldig tydelig hierarki og jeg får alltid beskjed ol at jeg ikke har noe å si fordi jeg er på "bunn"..... kunne fortsatt i evigheten...eneste som er kjipt er at jeg ikke har noen ny jobb. Men jeg har 3 mnd oppsigelsestid og har jobbet i barnehage i 4 år så jeg skal nok finne noe annet innen 3 mnd er gått.... Hva tenker dere?? Jeg jobber selv i barnehage og syns det er helt forferdelig at du har det sånn på jobb. Jeg er veldig heldig med arbeidsgiveren min og føler at jeg blir både sett og ivaretatt. Men nå skal det sies at jeg har hatt en rekke med forferdelige arbeidsgivere før jeg fikk denne jobben. Ene jobben så sykemeldte legen meg fordi han ikke orket tanken på å lag meg jobbe der lenger. Jeg håper at du finner noe du trives med. Jobben er en stor del av livet ditt og det er viktig at du trives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå