fionel Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #761 Del Skrevet 17. februar 2013 Det skal jo det! Hm... kanskje det er en liten spire der som klorer litt i livmoren? haha DET tviler jeg sterkt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 17. februar 2013 #762 Del Skrevet 17. februar 2013 haha DET tviler jeg sterkt på Vet aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 17. februar 2013 #763 Del Skrevet 17. februar 2013 haha DET tviler jeg sterkt på Lov å håpe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #764 Del Skrevet 17. februar 2013 Lov å håpe :D Nei da hadde nok ikke tr kommet, og da hadde det nok vært en positiv test før tr kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #765 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Hva tenker dere om DETTE? Litt snakk/diskusjon på hvor tidlig i en syklus man kan ha EL ? JA jeg lester ALT jeg kan finne om befrukting, EL, Testing, infertilitet osv.. Jeg kom over denne tråden og begynteå tenke litt.. Om det er mulig, så kan det jo faktisk være sånn for noen av oss som er prøvere? Jeg vet ihvertfall at i pp1 når spiren satt, ja da hadde vi sex omtrnet hver dag fra mensen sluttet, til den da ( Ikke) kom igjen.. Mens nå er vi kommer mer der at vi begynner ett par dager før appen min sier jeg har EL haha Bare litt tanke lufting her i gården, og spent på å høre deres meninger/erfaringer om dette ? Endret 17. februar 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #766 Del Skrevet 17. februar 2013 Noen som har prøvd denne EL testen forresten ? og har noe å si ang den IM DESPERATE :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 17. februar 2013 #767 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Nå har jeg googlet en god del, og ettersom jeg leser så skjer EL 14-18 dager før man får mensen. Kan jo hende man tidligere eller seinere, men det er vel da heller sjeldent og da vil man ha ustabile sykluser. Det jeg har plukket med meg ihvertfall hehe! Jeg har EL på dag 17 og har 30 dagers syklus. Med det så motsier jeg kanskje meg selv, med tanke på at det er kun 13 dager hehe! Og syklusen min er som ei klokke. Endret 17. februar 2013 av Lunalille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #768 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Da har jeg fått med ticker igjen Men jeg lurte på en liten ting.. Jeg har "Oppsumering" på appen min, og de tre siste syklusene mine har vært på disse lengdene : 29,33,37.. Hva ville du sumert din lengde på når det kommer til tickere osv ? Endret 17. februar 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #769 Del Skrevet 17. februar 2013 Nå har jeg googlet en god del, og ettersom jeg leser så skjer EL 14-18 dager før man får mensen. Kan jo hende man tidligere eller seinere, men det er vel da heller sjeldent og da vil man ha ustabile sykluser. Det jeg har plukket med meg ihvertfall hehe! Jeg har EL på dag 17 og har 30 dagers syklus. Med det så motsier jeg kanskje meg selv, med tanke på at det er kun 13 dager hehe! Og syklusen min er som ei klokke. haha ja det er det jeg også ha lest/hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 17. februar 2013 #770 Del Skrevet 17. februar 2013 Da har jeg fått med ticker igjen Men jeg lurte på en liten ting.. Jeg har "Oppsumering" på appen min, og de tre siste syklusene mine har vært på disse lengdene : 29,33,37.. Hva ville du sumert din lengde på når det kommer til tickere osv ? Jeg ville tatt gjennomsnittet Umulig å forutse uansett vil jeg tro med så ulike lengder. 33 er gjennomsnittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #771 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg ville tatt gjennomsnittet Umulig å forutse uansett vil jeg tro med så ulike lengder. 33 er gjennomsnittet. Ja du sier noe der! Helt utolig.. Før SA så var jeg klokkeklar på 28 dagers sykluser.. Men ikke nå mer nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 17. februar 2013 #772 Del Skrevet 17. februar 2013 Ja du sier noe der! Helt utolig.. Før SA så var jeg klokkeklar på 28 dagers sykluser.. Men ikke nå mer nei Nei, ikke si sånn a Hehe! *holde på håpet om mine 30 dagers sykluser og håpe på 2 streker om 14 dager* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #773 Del Skrevet 17. februar 2013 Nei, ikke si sånn a Hehe! *holde på håpet om mine 30 dagers sykluser og håpe på 2 streker om 14 dager* Haha er nok bare HELT tilfeldig at det er blitt sånn her hos oss jeg skal jo bestille ny time til GU iløpet av neste uke, så da kan jeg jo slenge inn ett lite spm ang akkurat dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 17. februar 2013 #774 Del Skrevet 17. februar 2013 Kanskje dere burde ha sex liiitt oftere? Ved å kun ha sex når appen sier "at dere skal", blir det ikke litt pliktpreget å ha sex..? Jeg bare lurer altså Prøveperioden skal jo være gøy, selv om det et mye stress og tanker og testing... sex hver eneste dag burde vel være unødvendig, men rett etter tr er det jo fint å begynne på annenhver / hver tredje dag? Når dere har tid og lyst, og ikke fordi dere MÅ pga el 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #775 Del Skrevet 17. februar 2013 Kanskje dere burde ha sex liiitt oftere? Ved å kun ha sex når appen sier "at dere skal", blir det ikke litt pliktpreget å ha sex..? Jeg bare lurer altså Prøveperioden skal jo være gøy, selv om det et mye stress og tanker og testing... sex hver eneste dag burde vel være unødvendig, men rett etter tr er det jo fint å begynne på annenhver / hver tredje dag? Når dere har tid og lyst, og ikke fordi dere MÅ pga el Joda, vi hr ikke KUN sex når appen sier det, men det er da vi passer på å ha det haha om du skjønner hva jeg mener.. Vi prøvde forrige mnd med annenhber dag hele mnd, og det tester vi nok igjen denne mnd.. Vurderer og kjøpe med ett sånt sett med de digitale EL testerne fra billigtester.. Ikke de med smiley, men de andre.. Men har ikke hørt noe om de før, hverken positivt eller negativ.. Så er litt usikker FÅr liksom ikke hetl til det med el test strips, og temping det er ikke noe for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 17. februar 2013 #776 Del Skrevet 17. februar 2013 Hehe, ja jeg forstår hva du mener Nei det kan fort bli mye med tester og temping og hva det nå er alt i sammen. Men noe som forteller at du har el er jo alltids greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #777 Del Skrevet 17. februar 2013 Hehe, ja jeg forstår hva du mener Nei det kan fort bli mye med tester og temping og hva det nå er alt i sammen. Men noe som forteller at du har el er jo alltids greit hehe ja det er kan jo ihvertfall være greit å prøve en mnd.. har jeg i det hele tatt EL.. Det kan jo være greit å finne ut av Koster 200 kr for syv tester så det er jo greit nok det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 17. februar 2013 #778 Del Skrevet 17. februar 2013 Skader vel ikke å prøve Hvordan viser de el/ikke el da? Er det klart å tyde resultatet? Enig i at strips er stress (hilsen ei som aldri har prøvd, men har jo fått sett en del inne på kg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 17. februar 2013 #779 Del Skrevet 17. februar 2013 Haha er nok bare HELT tilfeldig at det er blitt sånn her hos oss jeg skal jo bestille ny time til GU iløpet av neste uke, så da kan jeg jo slenge inn ett lite spm ang akkurat dette Som regel så ordner det seg vel relativt kjapt etter SA Blir spennende å høre hvordan det går hos Gyn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 18. februar 2013 #780 Del Skrevet 18. februar 2013 Noen som har prøvd denne EL testen forresten ? og har noe å si ang den IM DESPERATE :fnise: Det er denne jeg brukte og den fungerte supert Full klaff her iallefall... Vi passet på å ha sex iallefall hver 2 dag i prøveperioden siden sperm lever i ala 48 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå