Gå til innhold

Overnatting hos andre enn foreldre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje Carrot ikke er så heldig å ha besteforeldregenerasjonen tilstede for sine barn, eller at hun selv vokste opp uten særlig kontakt med egne besteforeldre.

Mulig derfor hun reagerer negativt på et ordtak jeg faktisk syntes kunne stemme for dagens besteforeldre. Selvfølgelig ikke for alle, men ser det hos en del av mine venner.

De mener det jo bare godt disse besteforeldrene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må dere roe dere litt :) en diskusjon i et diskusjonsforum er vel ment å kunne romme flere meninger enn den ene?

Jeg har faktisk besteforeldre i live ennå som er fantastiske, og jeg vokste opp med fantastiske oldeforeldre også - alle lærte meg at livet og mennesker, ord og handlinger er så mye mer enn man ser ved første øyekast.

Skrevet

Vår unge er 3 år, og har aldri overnatta hos andre uten at vi har vært med.

De som bor i en avstand der dette har kunnet gå an, er alltid opptatt. Vi har ikke så god kontakt med dem. De vi har god kontakt med bor desverre på andre kanten av landet.

Jeg har hørt fra eldre par med barn at det er smart å la ungene øve seg tidlig på å overnatte borte hos andre, men det er vanskelig når man ikke har noen muligheter for det.

Anonym poster: e0828257fbd5b72955bb80bbe93c6280

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...