Gjest Ethereal Skrevet 27. februar 2004 #1 Del Skrevet 27. februar 2004 Ja, jeg skriker!!! Jeg kjeder meg kjeder meg kjeder meg.... Gubben på jobb, jeg nydusjet og egentlig klar for senga, men finnes ikke trøtt. Skulle hatt Robbie her nå "Let me entertain you!" Det hadde jeg ikke takket nei til , men spørs om sambo hadde vært like fornøyd... Hva gjør dere på fredagskvelden? Tror nesten jeg henter en øl 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 27. februar 2004 #2 Del Skrevet 27. februar 2004 Skåler i jeg. men jeg tror heller jeg ville hatt Mel Gibson her enn Robbie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 27. februar 2004 #3 Del Skrevet 27. februar 2004 Hallo =) Jeg sitter oppe og trykker så jeg får vondt i fingrene! Kjeder meg ja, men i motsetning til deg begynner denne jenta å bli ganske så trøtt. Det er bare så tiltak å gå og legge seg Hva jobber samboeren din med (og så så sent på kveld)? Min kjæreste er mekaniker. Må jobbe skift av og til han og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 27. februar 2004 #4 Del Skrevet 27. februar 2004 Veeeel... Mel har riktignok veldig blå øyne, men for min del kan jeg bare si at han er fin til han åpner kjeften. Robbie.... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Og akkurat passe rølpete for en akademikerpike som meg Var ikke så dumt med en øl, faktisk. Man blir vel ikke alkoholiker hvis man drikker alene hjemme en fredagskveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 27. februar 2004 #5 Del Skrevet 27. februar 2004 Min kjære er fysiker-nerd. Jobber med satelitter osv. Ikke noe jeg skjønner så mye av, men han skjønner heller ikke så mye av mine greier. Øl er faktisk godt! Og jeg som ikke drakk øl før jeg ble 25 (men alt annet, da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 27. februar 2004 #6 Del Skrevet 27. februar 2004 Skulle likt å se at jeg også en gang begynner å slurpe på øl Sier natta jeg nå Hjernen min kjører karusell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 27. februar 2004 #7 Del Skrevet 27. februar 2004 Robbie er nok litt for rølpete for denne tøtta, men Mel derimot HMMMMMMMMMMMMMMMMM Når det var sagt, så må jeg si at en blir ikke alkoholiker av å ta seg noen øl på en fredagskveld. Så skål Men jeg holder meg fortsatt til den beryktede pærebrusen, for jeg drikker ikke øl. Det smaker ikke godt i det hele tatt, og stinker verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 27. februar 2004 #8 Del Skrevet 27. februar 2004 Opposites attract... Der Robbie er rølpete, kan jo jeg by på sexy librarian look, med kort skjørt og strengt blikk bak brillene. Det pleier å funke VELDIG bra på sambis. Og pærebrus lukter neglelakkfjerner :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 27. februar 2004 #9 Del Skrevet 27. februar 2004 Må faktisk si at jeg egentlig aldri har luktet på pærebrusen, så kanskje du har rett der gitt. :-? Like bra at jeg ikke har luktet på den da, for det ville jo vært kjedelig og ikke kunne innta noen flasker i uken. Tror du hadde kommet langt med det strenge blikket ditt, for det tror jeg Robbie liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 27. februar 2004 #10 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg er også alene, og koser meg med en øl, og Robbie er jo bare THE MAN!!!! Tro nesten min kjære blir litt sjalu innimellom når jeg legger ut om hvor fantastisk RW er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 27. februar 2004 #11 Del Skrevet 27. februar 2004 RW er ikke fin, men Mel Gibson derimot. OLALAAAAAAAAA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 27. februar 2004 #12 Del Skrevet 27. februar 2004 Hei, Dina :-) Utrolig godt med en øl, ikke sant? Jeg er på flaske (0,33) nr 2, og det merkes. Dårlig til å drikke? hve, da? :oops: Ellers er Robbie nok den eneste mannen utenom seg selv min kjære ville tillatt meg å ha sex med (og kanskje jeg til og med ville vurdert det... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 27. februar 2004 #13 Del Skrevet 27. februar 2004 Kanskje vi skal "dra igang" en chat?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 27. februar 2004 #14 Del Skrevet 27. februar 2004 Kanskje det. Men da må du fortelle meg hvordan man gjør det :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 27. februar 2004 #15 Del Skrevet 27. februar 2004 Har prøvd å gå inn på chatten jeg nå, men kommer ikke inn.... :-? Det man gjør er bare å åpne KG på nytt (om man vil ha forumet åpent i tillegg...), og gå inn på Chat istedetfor forumet... Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 27. februar 2004 #16 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg fikk det heller ikke til... Hmm, la oss vente litt. Jeg sitter hjemme på PC, og er egentlig mest vant til MAC, og kjenner ikke denne maskinen så altfor godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 27. februar 2004 #17 Del Skrevet 27. februar 2004 Ja, vi får ta det en annen gang...! "Kjenner" ikke deg så godt jeg, men er det du som bor i Tromsø egentlig, men som nå holder til i Nederland?? Får da med seg litt av hvert når man er her jevnlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 27. februar 2004 #18 Del Skrevet 27. februar 2004 Samme person, ja. Jeg er hjemme i gamlelandet nå, fikk hjemlengsel etter å ikke ha sett min kjære på seks uker :oops: Jeg blir hjemme i en uke til før jeg setter kursen sørover igjen. Hadde jeg sittet på min egen maskin, kunne vi jo ha tatt en runde på msn, men jeg finner ikke programmet her :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 27. februar 2004 #19 Del Skrevet 27. februar 2004 ...og jeg har aldri vært på msn...! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. februar 2004 #20 Del Skrevet 27. februar 2004 God kveld jenter, og skål da Ragnhild med nytt nick her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå