Gå til innhold

KG-julebord 2012.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du burde kanskje oppdatere forsiden :)

Sant, Will do :-) etter middag :)

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Tips til oss som ikke lenger bor like Oslo-nært;

Hotell i Oslo er 'kamp på kniven' når det er nært opptil og du prøver å finne noe.

Med andre ord; så fort dette er i box så kan det lønne seg å bestille for oss som blir liggende over til lørdag ;)

Edit: Vi prøver å få alle bostavene på riktig plass :fnise:

Endret av Lille-pus
Skrevet

Fader!!! Nå var det rett før jeg vurderte å melde meg på. Du, Waco og Flanør hadde vært too hard to resist faktisk.

FRU Hagen ligger på Grunerløkka, Dattera til Hagen ligger på begynnelsen av Grønland - kjempelett å finne frem. Type 5 minutter å gå fra Oslo S.

Hehe, ikke interessert i å "blow you cover" du heller ?

Skrevet

Kva med Vågå som lyt seiast å ligge midt mellom dei store byane i landet?

Skrevet

Kva med Vågå som lyt seiast å ligge midt mellom dei store byane i landet?

Å gud, jeg satte champagnen i halsen, host host host , beklager.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Å gud, jeg satte champagnen i halsen, host host host , beklager.

Ein Framstegspartimann som deg er kanskje ikke velkomen likevel. Partiet ditt vil jo take livet av nynorsken.

Endret av Rskre
Skrevet

Ein Framstegspartimann som deg er kanskje ikke velkomen likevel. Partiet ditt vil jo take livet av nynorsken.

Ikke gjør dette til en nynorsk/fremskrittsparti/altmuligannetdebatt.

Dette er tråden om julebord i Oslo, du er velkommen til å starte en tråd og arrangere julebord i Vågå om du vil.

• Liker 7
Skrevet

Det kunne faktisk kanskje ha vært litt hyggelig? Og jeg er nok minst like ukjent og ny som bruker som samtlige av de usikre i denne tråden, så det kan ikke være en unnskyldning. Det er på en dato jeg jobber, så jeg må se an hva jeg kan få gjort med det. Men nye mennesker er alltid morsomt! Følger med videre i denne tråden. :)

Skrevet

Ikke gjør dette til en nynorsk/fremskrittsparti/altmuligannetdebatt.

Dette er tråden om julebord i Oslo, du er velkommen til å starte en tråd og arrangere julebord i Vågå om du vil.

Eg trudde det var snakk om Ustaoset eg.

Skrevet

Eg trudde det var snakk om Ustaoset eg.

Utsaoset var et forslag, men flertallet som sa noe i tråden stemte for Oslo, dermed ble dette en tråd for Oslojulebord :)

Skrevet

Utsaoset var et forslag, men flertallet som sa noe i tråden stemte for Oslo, dermed ble dette en tråd for Oslojulebord :)

Er møtet idag?

Gjest Animula
Skrevet (endret)

.

Endret av Farnesina
Skrevet (endret)

For å friste flere burde vi lage en heftig og spektakulær trailer med noe inspirasjon hentet fra The Great Gatsby: "KG-Christmas party. This party is bigger, crazier, flashier, more glamorous and more classy than anything the world has ever seen. There will be drinking, drama, flirting and certain misunderstandings. KG-Christmas party, coming soon" Hahaha!

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
Gjest Animula
Skrevet (endret)

.

Endret av Farnesina
Skrevet

Lurer på om det er flere steder som selger lutefisk i januar også. Så kan jeg kanskje få forlenget lutefisksesongen min i samme slengen. :P

Gjest Lille-pus
Skrevet

Lurer på om det er flere steder som selger lutefisk i januar også. Så kan jeg kanskje få forlenget lutefisksesongen min i samme slengen. :P

Det forslaget støttes med applaus ! :klappe:

• Liker 1
Skrevet

For å friste flere burde vi lage en heftig og spektakulær trailer med noe inspirasjon hentet fra The Great Gatsby: "KG-Christmas party. This party is bigger, crazier, flashier, more glamorous and more classy than anything the world has ever seen. There will be drinking, drama, flirting and certain misunderstandings. KG-Christmas party, coming soon" Hahaha!

You fix? ;)

Skrevet

Det forslaget støttes med applaus ! :klappe:

En hver anledning til å spise lutefisk må utnyttes. :D

Skrevet

Yuk, lutefisk.

Pinnekjøtt derimot. :sikle:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...