Gå til innhold

KG-julebord 2012.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fredag 4. januar 2013 kl 19:00 er alle KG'ere hjertelig velkomne til julebord!

NB: stedet er endret til: Fridays Karl Johan, Karl Johans gate 35.

Disse har sagt for sikkert at de kommer:

Calavi

Cindi

Cleopatra*

Dreamdrops

Gressløk

Gunfreak

Henrix

Josefin88

Jovia

Leonaen

Loren

Niennas

NozMonster

Pene Sko

Pene Sko nr 2

Perrin + 1

Sakone

SemperFi

Steve Cook

Stjerner og Planeter

Teita

Wonders

Yme

Endret av loren
  • Liker 4
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? :)

Gjest NozMonster
Skrevet

da er jeg på et annet julebord jeg Loren :grine:

det er lite ikke typisk da...............

Skrevet

Neei, så teit.. Er det detur du skal bruke julebordkjolen? ;)

Men kom med alternative datoer da :-) min dato er bare et forslag :-)

Skrevet

Julebord med KG hadde vært morsomt :fnise:

Skrevet

Jeg er faktisk på det. Men jeg har et langt mer soledarisk forslag. Hva med å booke plass på et hotell sentralt i fjellheimen for en helg, feks Ustaoset, hvor man enkelt kan komme til med tog både fra vestlands- og østlandssiden?

Jeg har sendt et prisforespørsel, men det er egentlig litt fånyttes uten å vite hvor mange som kan være interessert.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er faktisk på det. Men jeg har et langt mer soledarisk forslag. Hva med å booke plass på et hotell sentralt i fjellheimen for en helg, feks Ustaoset, hvor man enkelt kan komme til med tog både fra vestlands- og østlandssiden?

Jeg har sendt et prisforespørsel, men det er egentlig litt fånyttes uten å vite hvor mange som kan være interessert.

Godt forslag, men enda for langt fra Trondheim. Hadde vært artig å blitt med, men sånn er livet ;)

Skrevet

Godt forslag, men enda for langt fra Trondheim. Hadde vært artig å blitt med, men sånn er livet ;)

neish, to tog. kjapp tur, det! ^^

Gjest NozMonster
Skrevet

Neei, så teit.. Er det detur du skal bruke julebordkjolen? ;)

Men kom med alternative datoer da :-) min dato er bare et forslag :-)

men det blir jo helt umulig å finne en dato som passer for alle som vil væme? :(

så jeg tror nesten bare at du som er TS må sette en dato, og du har jo satt den.

men selvfølgelig- det går jo ann å endre den...er jo ikke sånn ment :)

Skrevet

Så flink og solidarisk du skulle være da :P;)

Bra at du sjekker, selv vet jeg at jeg dessverre ikke har mulighet til å reise noe sted, da jeg skal på jobb eller har barnet mitt de helgene i desember, derfor jeg var så egoistisk å foreslå det som passer meg best ;)

men det blir jo helt umulig å finne en dato som passer for alle som vil væme? :(

så jeg tror nesten bare at du som er TS må sette en dato, og du har jo satt den.

men selvfølgelig- det går jo ann å endre den...er jo ikke sånn ment :)

Ja, det er sant at det blir vanskelig, men om du har en dag eller to som passer i desember, så legg dem ut, så kan vi jo prøve å se om det er noen som passer for fler enn andre :-)

Skrevet

vi kan gjøre slik vi gjør i utelivsbransjen. tar det etter nyttår? så slipper man kanskje unna det verste styret og kan planlegge litt.

Skrevet

vi kan gjøre slik vi gjør i utelivsbransjen. tar det etter nyttår? så slipper man kanskje unna det verste styret og kan planlegge litt.

Det var i grunn en god ide, mange har jo både eksamener, jobbejulebord, vennejulebord osv i desember.

Du ekke så dum du :)

Skrevet

Det var i grunn en god ide, mange har jo både eksamener, jobbejulebord, vennejulebord osv i desember.

Du ekke så dum du :)

også jeg har mine øyeblikk!

Skrevet

Egentlig synes jeg julebord bør være i desember, men siden alle alltid har masse planer før jul, så er det nok en god idé å ha det på nyåret! Tipper mange flere kan i januar :)

ThePreacher: Kanskje vanskelig for folk å svare når man ikke vet ca-pris? Bare sånn for å være vanskelig mener jeg :P

Skrevet

Midt i min eksamensperiode. Jeg kan ikke før etter nyttår, og det har blitt nevnt.

Skrevet

Selv om jeg ikke kjenner noen sv dere, og dere for all del kan være leiemordere for den saks skyld (misforstå meg rett, men man vet faktisk aldri hva som skjuler seg bak andres skjermer, jeg kunne for all del vært en 40 år gammel pedo for alt det dere vet..), så høres dette ut som et fristende tilbud, jeg må bare finne ut om hva som skjer rundt den datoen først! :biggrin:

Skrevet

Selv om jeg ikke kjenner noen sv dere, og dere for all del kan være leiemordere for den saks skyld (misforstå meg rett, men man vet faktisk aldri hva som skjuler seg bak andres skjermer, jeg kunne for all del vært en 40 år gammel pedo for alt det dere vet..), så høres dette ut som et fristende tilbud, jeg må bare finne ut om hva som skjer rundt den datoen først! :biggrin:

Jeg kjenner også bare en som har skrevet i tråden ordentlig, han er ikke så verst snill iallefall :P

Og siden det blir på et eller annet offentlig sted skal jeg nok tørre å treffe de andre og ;)

Skrevet

Jeg kjenner også bare en som har skrevet i tråden ordentlig, han er ikke så verst snill iallefall :P

Og siden det blir på et eller annet offentlig sted skal jeg nok tørre å treffe de andre og ;)

åh, hadde tenkt å foreslå hjemme hos meg.. Om dere ikke bryr dere om å få ned i kjelleren, for deres egen del. Det gjør vi i slutten av kvelden ;)
Skrevet

Få = gå <br/> autocorrect på iPaden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...