Gå til innhold

Tråden om Dansken - hvordan gikk det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kom over tråden om Dansken fra 2006. Utrolig engasjerende og spennende! :hoppe: MEN, etter å ha kommet meg gjennom 40 (!!) sider og klokken nå er blitt halv ett om natten, må jeg rett og slett gi meg. Jeg orker ikke å lese lenger, den tråden har over 400 sider, og jeg aner jo ikke hvor jeg finner det spennende.

Er det noen som har lest denne tråden som kan fortelle meg hvordan det gikk?? For jeg føler at jeg MÅ ha med meg enden på dette, men orker altså ikke å lese alt :sjenert:

Holdt på å glemme, her er tråden, forresten :ler:

Anonym poster: 8d6bf5d36aada463ca536e346a13a632

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå gjorde du meg nysgjerrig også!

Noen som vet??? :nigo:

Anonym poster: de10b2524b9605a6e857b0bfb5f76fa5

• Liker 1
Skrevet

Jeg "leste" hele tråden , å det eneste jeg fikk med meg vat at TS valgte å ikke snakke om dansken mer etter hvert. Så, tviler på at noen vet

Skrevet

TS startet en privat / lukket dagbok fordi hun ikke ønsket å utlevere seg selv mer.

Anonym poster: 5669746efa159c18ade819a11e71dd6f

Skrevet

Åh, skuffende :/

TS

Anonym poster: a0292b95529083a0e3115ee8237f9e1a

Skrevet

"Utlevering" er vel allerede et faktum... :ler2: Dårlig gjort å si A men ikke B :sur:

Jaja, da får jeg bare prise meg lykkelig over at jeg ga meg på side 40+

Skrevet

Trenger jo ikke detaljer, da, men bare om de ble et par.

Anonym poster: 5f236c1ff8d1304ae1aa63e247c29ce5

• Liker 1
Skrevet

Jeg sluttet å lese etter at TS hadde funnet epost-adressen hans, sendt en melding, fått svar og svart tilbake.

Dro de på date? Vet vi om det var en eller flere dater? Var hun den "søte jenta" han snakket om fra cafeen?

Feed me! :D

Skrevet

Jeg sluttet å lese etter at TS hadde funnet epost-adressen hans, sendt en melding, fått svar og svart tilbake.

Dro de på date? Vet vi om det var en eller flere dater? Var hun den "søte jenta" han snakket om fra cafeen?

Feed me! :D

Tror jeg har lest litt videre fra der du stoppet. Han la henne til på msn, så de pratet der. Utvekslet bilder av hverandre, og han var ufattelig kjekk. De pratet om å møtes osv.

Så ble han borte en stund fra Mail og msn etter at hun hadde spurt om han så på henne som potensielt kjærestemateriale eller bare for gøy. Hun sendte ny Mail og beklaget at det kom feil ut. Han svarte så at han ikke var skremt ol. Så hadde de vel en grei tone en stund. Og i en Mail ga han henne nr sitt. Hun skrev meld til han etter to dager, og nå har det gått noen dager uten at hun har fått svar. Jeg har ikke kommet enda til om han svarte, eller hva som skjedde videre.

Spennende! Håper vi får noen svar ut fra tråden. Har tross alt lest over 140 sider.

Anonym poster: 8069b2de7e9ff056428950ef4139ca49

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg har lest litt videre fra der du stoppet. Han la henne til på msn, så de pratet der. Utvekslet bilder av hverandre, og han var ufattelig kjekk. De pratet om å møtes osv.

Så ble han borte en stund fra Mail og msn etter at hun hadde spurt om han så på henne som potensielt kjærestemateriale eller bare for gøy. Hun sendte ny Mail og beklaget at det kom feil ut. Han svarte så at han ikke var skremt ol. Så hadde de vel en grei tone en stund. Og i en Mail ga han henne nr sitt. Hun skrev meld til han etter to dager, og nå har det gått noen dager uten at hun har fått svar. Jeg har ikke kommet enda til om han svarte, eller hva som skjedde videre.

Spennende! Håper vi får noen svar ut fra tråden. Har tross alt lest over 140 sider.

Anonym poster: 8069b2de7e9ff056428950ef4139ca49

Tusen takk :) Tråden er jo så ufattelig lang, og det meste er jo fangirlsa som bare fjaser. Imponerende at du kom så langt ;)

Blir også imponert om dette endte bra, hun virker litt for frempå for min type... men modig, absolutt

Skrevet

Ååå, dette lurer jeg også på! Leste utrolig mange sider før det ble mer og mer hemmelig, skulle ønske jeg fikk vite slutten på dette!!

Noen av de som var mest aktiv i den tråden er vel fortsatt på KG? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...