Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For min del er det flott å se natur på ferie, men kunne aldri tenke meg å bo et annet sted enn i en by.

Så blir ikke noe Vågå for min del ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var berre useriøst.

http://traveler.nati...rated/list-text

Kan du ikke lære deg å lese? Norges vakreste, ikke verdens vakreste, selv om Helgelandskysten etter min mening også er det.

Anonym poster: 85659a23f9e8eb33f7b1ca0fc0c20f4c

Skrevet

Dersom Fjordregionen vert rekna som verdast vakraste stad, er det ikkje samstundes Noregs vakraste stad?

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Ok, området som innbefattar Geiranger, Vågå, Stryn, Lom er Noregs vakraste då........Nøgd?

http://www.touristph...sjodalsvann.jpg

Vågå ligg rett ved grensa til Vestlandet, så det er sagt.

Vet hvor Vågå ligger, har bodd på Dovre, men nei.

Skrevet

Nope. Indrefilet er midt i Norge.

Jeg foretrekker hvit fisk.
Skrevet

Du er kommunalromantisk Ruske, det skal du ha!

Bur ikkje du i området, Bud? Meiner å kome i hug at du var ute og jakta saman med ein annan brukar.

Skrevet (endret)

Vet hvor Vågå ligger, har bodd på Dovre, men nei.

Kan du setje fingeren på kva du ikkje likar med Vågå?

Endret av Rskre
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Kan du setje fingeren på kva du ikkje lika med Vågå?

Jeg har ikke sagt jeg ikke liker Vågå.

Skrevet

Jeg foretrekker hvit fisk.

Man kan også kalle det storkveita. Det endrer like vel ikke det faktum at det vakreste området i Norge er mellom Trøndelag og Salten.

Skrevet

Man kan også kalle det storkveita. Det endrer like vel ikke det faktum at det vakreste området i Norge er mellom Trøndelag og Salten.

Nei, det her avvik frå trådmalen også. Det handla om grunnar til at folk skulle flytte til Vågå, ikkje om nordlendingar som bur fint til.

Skrevet

Bur ikkje du i området, Bud? Meiner å kome i hug at du var ute og jakta saman med ein annan brukar.

Eg bur ikkje i området, men bugnar av lokalkunnskap.

Skrevet

Eg bur ikkje i området, men bugnar av lokalkunnskap.

God på dialektord også?

Skrevet

Ryddet for persondebatt og spekulasjoner.

Phaedra,adm

Skrevet

Trøndelag er jo fantastisk da.

Skrevet (endret)

Men likevel, vi er ikkje så naive at vi trur at alt ordnar seg berre det kjem innflyttarar hit. Trivselen og samhaldet i ei grend er det oss som allereie bur her som må arbeide for. Ein ser dessverre at både bygdedyr og jantelov lever i beste velgåande mange stader. Heldigvis finst det solskinshistorier. Sjå berre kva dei har fått til i Skjåk! Eit godt sosialt miljø gjev positive signal til potensielle innflyttarar. Det er ikkje umogeleg å bremse denne trenden med avfolking. Opplendingar treng ikkje gå lenger enn til Vågå for å sjå kva vi har fått til her. Tilflyttarar både frå inn- og utland har berika lokalmiljøet og gjeve liv i gamle hus.

http://lokalhistorie...gå_Prestegård

Endret av Rskre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...