Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Darthoven
Skrevet

Høres og ser nesten litt ut som Twin Peaks..så ja, jeg kunne også tenke meg og bo der.

Skrevet (endret)

Hvilke da?

Til dømes skulefeltet, Vågå skal ha Noregs beste skule. Ein satsar også hardt på kulturskulen. I tillegg har vi gardsbarnehage. Ein kan heller ikkje sjå vekk frå kort veg til kanskje Noregs vakraste natur.

http://www.nslf.no/i...7-2011siste.pdf

Endret av Rskre
Skrevet

Neimen, er du her også?

Greit at du promoterer en sikkert vakker bygd, men som sagt i en annen tråd: All PR er ikke god PR.

Mulig bedre PR dersom noen Vågå-væringer finner den dypt savnede og svært etterlyste dømmekraften til ordføreren. Visstnok sist sett for noen år siden.

• Liker 3
Gjest Darthoven
Skrevet (endret)

Til dømes skulefeltet, Vågå skal ha Noregs beste skule. Ein satsar også hardt på kulturskulen. I tillegg har vi gardsbarnehage. Ein kan heller sjå vekk frå kort veg til kanskje Noregs vakraste natur.

http://www.nslf.no/i...7-2011siste.pdf

Skal man se VEKK i fra kort vei til norges kanskje vakreste natur? Jaja..det er vel kanskje sånn man selger bygda til byfolk!

Endret av Darthoven
  • Liker 2
Skrevet

Skal man se VEKK i fra kort vei til norges kanskje vakreste natur? Jaja..det er vel kanskje sånn man selger bygda til byfolk!

Du er morosam.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Niennas, mod.

Skrevet

Eg vurderar å lage ei heimesida om temaet der eg listar eg opp fleire grunnar til å flytta til Vågå.

Skrevet

Ut i fra de bildene på den bloggen vil jeg ikke akkurat kalle det der "kanskje Norges vakreste natur".

Skrevet (endret)

Ut i fra de bildene på den bloggen vil jeg ikke akkurat kalle det der "kanskje Norges vakreste natur".

Verkeleg? Eg er nok subjektiv, men i turistnæringa rår det nesten ålmen semje om at øvre del av Gudbrandsdalen kanskje er Noregs venaste stad.

Endret av Rskre
Skrevet

Det vil ikke jeg heller.

Den vakreste naturen i Norge finner man selvsagt på Vestlandet, nærmere bestemt i norske fjorder, slik som Hardangerfjorden, Sørfjorden og Sognefjorden.

• Liker 1
Skrevet

Niks, jo lenger nord du kommer, jo vakrere er det.

• Liker 1
Skrevet

Niks, jo lenger nord du kommer, jo vakrere er det.

Nope. Indrefilet er midt i Norge.

Anonym poster: 85659a23f9e8eb33f7b1ca0fc0c20f4c

• Liker 2
Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

vestlandet er virkelig det vakreste norge har å by på, jeg har vært overalt i hele norge omtrent og bodd i syv forskjellige fylker, ingenting slår vestlandet visuelt.

Endret av Uanonymbruker
  • Liker 3
Skrevet (endret)

vestlandet er virkelig det vakreste norge har å by på, jeg har vært overalt i hele norge omtrent og bodd i syv forskjellige fylker, ingenting slår vestlandet visuelt.

Ok, området som innbefattar Geiranger, Vågå, Stryn, Lom er Noregs vakraste då........Nøgd?

http://www.touristph...sjodalsvann.jpg

Vågå ligg rett ved grensa til Vestlandet, så det er sagt.

Endret av Rskre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...