Nusse Skrevet 29. februar 2004 #21 Del Skrevet 29. februar 2004 Sex uten følelser? Det høres da veldig følelseskaldt ut synes jeg. Da tenker jeg at det dreier seg utelukkende om å oppnå orgasme/seksuell tilfredstillelse, thats it. De fleste legger vel noe mer følelse enn det i sexlivet sitt, også de som er single, selv om det ikke er kjærlighet inne i bildet? Kyss, kjærtegn, hudkontakt, dette er vel i høyeste grad uttrykk for følelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 1. mars 2004 #22 Del Skrevet 1. mars 2004 Sex uten at man er forelsket funker da greit når man er single det. Men jeg syns sex når man er i et forhold er langt bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 2. mars 2004 #23 Del Skrevet 2. mars 2004 Gjest skrev: Jeg siktet til at vi fleste venter søren meg ikke lenge før vi har sex da vi har truffet typen. Så kan vi huske alle samleiene vi hadde for en natt? Han som du kvitta deg med neste morgen? det tar vel noe tid å utvikle den store kjærligheten? den altoppslukende som vi deler alt med? Kua har glemt at hun har vert kalv eller? kall en spade for en spade Gjest skrev: det var da voldsomt så seriøse vi er blitt da. Det er vel slutt på tiden man ventet med sex før man var gift? Har dere ikke alle truffet typen deres en plass og blitt forelsket. Det er vel en forskjell på det og være elsket og elske en annen. Hvor mange har ikke truffet partneren ute en kveld og hatt sex? typen som senere ble din mann eller samboer. Disse følelsene kommer vel ikke over natten? Å nei dette er ikke noe for meg sier noen, neivel, men alle har vel gjort det.? Så går årene etter første møte/sex og man sitter der i sitt rede. Så kommer spørsmålet opp på Kg og vi svarer: Å nei sex uten å være elsket er ikke noe for meg. Vel, hvordan kan du vite at vi alle har gjort det? Alle har faktisk ikke det! Nå ser du ting kun fra ditt eget ståsted, ikke alle har hatt ONS eller lign. Folk er forskjellige, også når det gjelder sex... Det finnes til og med endel mennesker som venter med sex til de er gift, selv i 2004 Det må da være greit at man har ulike meninger om sex med eller uten kjærlighet eller følelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 2. mars 2004 #24 Del Skrevet 2. mars 2004 Om det er greit med sex uten følelser? Det er vel nettop det det er. Greit, men ikke noe mer enn det.... Nå er det vel alltids noen følelser med i bildet uansett. Man FØLER jo noe for de man velger å ha sex med, selv om det ikke er noe dyptliggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 2. mars 2004 #25 Del Skrevet 2. mars 2004 Sex uten følelser.. Finnes det? Har aldri hatt sex uten å føle noe. Et misbrukt begrep. Sex uten kjærlighet blir vel mer riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 3. mars 2004 #26 Del Skrevet 3. mars 2004 Sex uten følelser.. Finnes det? Har aldri hatt sex uten å føle noe. Et misbrukt begrep. Sex uten kjærlighet blir vel mer riktig? Enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. mars 2004 #27 Del Skrevet 3. mars 2004 Enig med deg. Ja, enig jeg også. Jeg kunne heller ikke hatt sex uten følelser. For følelser har jeg i massevis! Jeg kan ha sex med en fyr uten å være forelsket/elske han. Men det må være med en person som jeg er glad i og som jeg er trygg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. mars 2004 #28 Del Skrevet 3. mars 2004 Ja det er greit å ha sex uten følelser, men det er utrolig mye bedre når det er følelser invovert - og om du har sex med den samme personen mer enn en gang (hvilket vanligvis betyr at det er godt...) så er det vanskelig å ikke få følelser... Det er nå min erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elin 30 Skrevet 4. mars 2004 #29 Del Skrevet 4. mars 2004 :-) Hei! Jeg har festet mye gjennom årene og vært en flørter osv. (bekreftelse er ok). Jeg forsto aldri likevel helt (godtok ikke)spillets regler: da jeg startet med å bli med gutter hjem på gymnaset (og i studietiden etter det), trodde jeg det bare var nachspiel for å høre på musikk, drikke litt vin, prate og eventuelt rote litt..tenk så naivt! Tenkte bare at "dette var spennende, ja". (!) Jeg kunne/ville rett og slett ikke tro at gutter bare ville ha sex! Så ren var jeg..Jeg hadde faktisk ikke one night stands på tross av at jeg ble med mange hjem etter en bytur. Så, jeg var nok det man kaller en luremus, ja. (Selv under lange utenlandsopphold hvor jeg kunne ha hatt meg ofte sto jeg over og gikk bare til kyssing...) Nå, når jeg har blitt 30 forstår jeg endelig at menn alltid bare vil ha sex, og at de kan bli temmelig desperate. Jeg har også lært at menn flest ikke tenker så mye over ting og ikke er så reflekterte når de er på fest/byen. De vi visst bare hoppe i seng med en jente- nesten samme hvem bare hun er villig. Jeg har tenkt ganske mye over dette, og synes det er synd at jeg selv er så prektig/prippen, (jeg er jo ikke kristen engang). Hvorfor kunne jeg ikke være mer hardbarket og bare ta sex for noe rått og fysisk? Jeg har kun sex i forhold, og de har det ikke blitt altfor mange av siden jeg er svært kresen i smaken og pga. andre ting. Det hadde vært kult om jeg kunne være en av disse mange jentene som bare blir med menn hjem og får sex: disse jentene som tør å ta sjansen, tør å risikere at det kan bli feil.., og som blåser i hva mennene egentlig tenker om dem etter en one-night'er. Selv bryr jeg meg om hva en mann vil tro om meg etterpå og klarer ikke å slippe meg løs med en fremmed. Klart motargumentet er "hva synes jeg om ham da?" men det funker ikke pga. menn og kvinner: man and myth: det ligger i testosteronet kontra oss kvinner som horer-tankegangen (På tross av alle feministene og alt det der). Så, nå når jeg er singel (ble dumpet/vraket regelrett) blir det ikke mye sex på meg! Noe som er veldig synd! Og...sex'en med eks'en var ikke noe å skryte av heller...så skal jeg liksom bli 35 år før jeg får oppleve et forhold igjen- ikke garantert med bra sex?? Jeg er litt skuffet over verdens kvinner og menn som bare har seg i hytt og pine helt ukritisk-de som ikke har et reflektert forhold til hva de gjør..og da stagnerer jeg vel litt. Jeg opphøyer nok mennesket til å være noe bedre enn det er: jeg vil vel ikke godta at de likner mer på primitive dyr som skal tilfredstille behov bare.. Synspunkter? Jeg er litt frustrert, ja! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 5. mars 2004 #30 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg synes gjest over er veldig selvrettferdig og mistroisk. Det er da ingen som har hevdet her at de som nyter sex uten kjærlighet gjør noe dårlig. Poenget er om det er noe for deg.. Og der må jeg svare nei, det er det ikke. Jeg er ukomfortabel med å være så nær en jeg ikke kjenner. Ofte må man trykke i seg masse alkohol for å bli komfortabel med det (snakker her om ONS). Dessuten har jeg stor tro på å ikke hoppe for fort til sengs med en man liker godt. Jeg har tro på å la forholdet utvikle seg litt først, ta seg tid til å bli kjent og litt forelsket før man innleder neste fase. Det har ikke noe med moral eller etikk å gjøre, men hva som funker basert på erfaring. Jeg synes ikke noe om å bli kalt prippen tilbake da, fordi jeg ikke har noe behov for å harve over á la sex in the city. Hver sin smak. Alle får reflektere over hva som passer for dem. Jeg vet uansett at min gode venninne som sliter med å finne seg kjæreste, som regel hopper til sengs med "dem" (en fyr hun har møtt og liker godt) tidlig og i fylla, før de har blitt kjent. Før gutten har begynt å bry seg, tror jeg, og derfor blir det aldri noe forhold ut av det.. Jeg har vært og er en flørt også, men det betyr ikke at jeg MÅ hoppe til sengs med folk fordet. Hvis noen inviterer på nachspiel, reiser jeg ikke uten at flere skal, og jeg sier fra på forhånd at det bli itj nå puling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. mars 2004 #31 Del Skrevet 5. mars 2004 Sex uten følelser kan være heftig det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå