AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #21 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg er et par år yngre enn deg. Tidligere har jeg hatt sex med en ons, med en i et langt forhold, med en et kort forhold. Og nå med nåværende samboer. Jeg føler ikke at jeg har gått glipp av noe, hatt sex med for få etc. Tror ikke jeg hadde følt meg vel ved tanken på at jeg hadde hatt sex med så mange at jeg mistet tellinga. For meg er ikke sex uten kjærlighet noe særlig. Derfor ble det med èn ons. Ikke la deg påvirke av hva "alle andre" har gjort/gjør. Anonym poster: e0c7ab367d4ebfe6924057fcf4190232
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #22 Skrevet 17. oktober 2012 Da jeg ble sammen med min kjære så fikk jeg spørsmål om antall, og når jeg debuterte. Da svarte jeg at ene tallet var lavt og andre var høyt. Å at hun fikk velge hva hun ville tro. Som man spør får man svar ja:p Hvordan reagerte hun? Anonym poster: e0c7ab367d4ebfe6924057fcf4190232
Vegard33 Skrevet 18. oktober 2012 #23 Skrevet 18. oktober 2012 Det gikk lang tid før det ble prat om det igjen, å i den tiden trodde hun jeg hadde vært den rundbrenneren. Men sannheten var jo at jeg hadde hatt svært få damer... Jeg har ikke spurt, ettersom det ikke er sikkert jeg liker svaret. Da er det bedre å la være
kristian82 Skrevet 18. oktober 2012 #24 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg er ei 29 år gammel jente som føler at jeg har hatt alt for få sexpartnere i forhold til alderen min. Har hatt 2 lengre forhold og har nettopp blitt sammen med min nåværende kjærste. Til sammen har jeg hatt bare 4 sexpartnere. De 3 kjæresteforholdene og 1 ons. Min nåværende kjæreste har f.eks hatt så mange at han har mistet tellinga på alle sengevenninne sine. Plutselig har jeg fått det for meg at jeg har "pult" alt for lite rundt og levd livet med ons etc. Vil jo ikke være utro eller bryte ut av forholdet, men det det er nesten så jeg føler meg unormal...er 4 stykker lite (jo det er jo det) Anonym poster: cf062fe686c8fb360423417d06a9d0bc Syns 4 er et fint tall jeg. Det er vel også en grunn til at du ikke har valgt å pule rundt? For alle er ikke det å "leve livet" ensbetydende med å pule en drøss av ukjent folk til man mister tellinga. Du og typen virker ulikt skrudd sammen.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #25 Skrevet 18. oktober 2012 Hihihihiihihi, jeg er 18 og har også hatt 4. Anonym poster: 5829e9c6612c86a474b58a87eda86aab 1
waco Skrevet 18. oktober 2012 #26 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg er ei 29 år gammel jente som føler at jeg har hatt alt for få sexpartnere i forhold til alderen min. Har hatt 2 lengre forhold og har nettopp blitt sammen med min nåværende kjærste. Til sammen har jeg hatt bare 4 sexpartnere. De 3 kjæresteforholdene og 1 ons. Min nåværende kjæreste har f.eks hatt så mange at han har mistet tellinga på alle sengevenninne sine. Plutselig har jeg fått det for meg at jeg har "pult" alt for lite rundt og levd livet med ons etc. Vil jo ikke være utro eller bryte ut av forholdet, men det det er nesten så jeg føler meg unormal...er 4 stykker lite (jo det er jo det) Anonym poster: cf062fe686c8fb360423417d06a9d0bc Jeg kunne aldri blitt sammen med en dame som føler at hun har pult for få. Greit nok å ligge med henne uten følser. Men hun vil alltid ha ett savn og lengsel inn til andre menns peniser og er derfor RISIKO med store bokstaver og varsellampene blinker og lyser, det piper i alle alarmer, og mest sannynlig kommer hun til å søke seg til andre menn for ligg og bekreftelser på sin seksuelle attraktiviteter. Dere vet, kvinner føler jo at de fortjener dette her. 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #27 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg er ei 29 år gammel jente som føler at jeg har hatt alt for få sexpartnere i forhold til alderen min. Har hatt 2 lengre forhold og har nettopp blitt sammen med min nåværende kjærste. Til sammen har jeg hatt bare 4 sexpartnere. De 3 kjæresteforholdene og 1 ons. Min nåværende kjæreste har f.eks hatt så mange at han har mistet tellinga på alle sengevenninne sine. Plutselig har jeg fått det for meg at jeg har "pult" alt for lite rundt og levd livet med ons etc. Vil jo ikke være utro eller bryte ut av forholdet, men det det er nesten så jeg føler meg unormal...er 4 stykker lite (jo det er jo det) Anonym poster: cf062fe686c8fb360423417d06a9d0bc Du får trøste deg med at alle partnerne hans er dine også etter du har hatt sex med han. Anonym poster: 9aa34d8791894eace9e9de5253458cf0 1
Pene sko... Skrevet 18. oktober 2012 #28 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Vær glad du har så få. Mange skulle ønske at de hadde hatt færre med alderen. Selv har jeg ikke ligget med mange, og det er jeg i grunnen fornøyd med. Ingen av mine partnere har vært ons. Har heller ikke planer om å øke dette antallet drastisk. Endret 18. oktober 2012 av Pene sko...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå