AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg er ei 29 år gammel jente som føler at jeg har hatt alt for få sexpartnere i forhold til alderen min. Har hatt 2 lengre forhold og har nettopp blitt sammen med min nåværende kjærste. Til sammen har jeg hatt bare 4 sexpartnere. De 3 kjæresteforholdene og 1 ons. Min nåværende kjæreste har f.eks hatt så mange at han har mistet tellinga på alle sengevenninne sine. Plutselig har jeg fått det for meg at jeg har "pult" alt for lite rundt og levd livet med ons etc. Vil jo ikke være utro eller bryte ut av forholdet, men det det er nesten så jeg føler meg unormal...er 4 stykker lite (jo det er jo det) Anonym poster: cf062fe686c8fb360423417d06a9d0bc
Nalaya Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Du kan ha MYE mer erfaring enn typen din uansett. Har ikke hatt sex med så mange selv, men føler ikke det hemmer meg på noen måte. Du er ikke unormal 1
Gjest Bud Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Slapp av, frøken Jeg er på samme alder som deg, har ikke fylt opp en hånd med sexpartnere og har slettes ikke tenkt jeg skal ha fler Prøv å få til et spennende og aktivt sexliv med den mannen du har nå! 4
Satoshi Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Å hærregud om 4 sexpartnere er unormalt lite, tror jeg værden går under snart.. 4
Maryndir Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg er 23 og har aldri hatt en eneste sexpartner... Og jeg vet at jeg langt fra er alene om dette! Så du er nok ikke så "unormal" som du frykter 2
Nebula Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 Hvor mange er egentlig "normalen"? Jeg skulle ønske jeg hadde hatt bare 4... : / 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #8 Skrevet 16. oktober 2012 Det er jo ikke unormalt, og min erfaring er at sex i forhold er både bedre og mer "lærerikt" enn ons. Å leve livet har jo ingenting å gjøre med å pule rundt, med mindre det er det en har hatt lyst til å prioritere. Du har prioritert annerledes og har sannsynligvis ikke gått glipp av noe viktig... Anonym poster: 703f882c02b69ee354af46f135b96d72
Hapa Skrevet 17. oktober 2012 #9 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg er ei 29 år gammel jente som føler at jeg har hatt alt for få sexpartnere i forhold til alderen min. Har hatt 2 lengre forhold og har nettopp blitt sammen med min nåværende kjærste. Til sammen har jeg hatt bare 4 sexpartnere. De 3 kjæresteforholdene og 1 ons. Min nåværende kjæreste har f.eks hatt så mange at han har mistet tellinga på alle sengevenninne sine. Plutselig har jeg fått det for meg at jeg har "pult" alt for lite rundt og levd livet med ons etc. Vil jo ikke være utro eller bryte ut av forholdet, men det det er nesten så jeg føler meg unormal...er 4 stykker lite (jo det er jo det) Anonym poster: cf062fe686c8fb360423417d06a9d0bc Tullball!! Tenk på det sånn: De som har hatt mange sexpartnere har garantert hatt mange ONS. For de aller fleste er ikke ONS det som gir den beste sexen. Det er sex med en fast partner man kjenner, respekterer og tør å eksperimentere med som gir den beste sexen! Jeg har heller ikke hatt så mange forskjellige partnere, men jeg har hatt mye sex med noen få i faste forhold. Det er kvaliteten på sexen som teller, ikke hvor mange forskjellige partnere du har hatt sex med... 1
Gjest Payandeh Skrevet 17. oktober 2012 #10 Skrevet 17. oktober 2012 Syntes det er trist at samfunnet utvikler seg på denne måten, at man faktisk føler seg unormal grunnet "få" sexpartnere. Man burde være stolt og glad for å være i den alderen og "bare" hatt 4. Kan tenke meg mange misunner deg akkurat det. I mine øyne er det verken positivt at menn eller kvinner har ligget med fler enn man kan telle. Vær stolt av det, noen innser det senere enn andre, men du vil kunne se dette en dag. 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #11 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg hadde min første når jeg var 18. Endte med et 20 år langt forhold som fortsatt gjelder. Så....ja, jeg har tenkt på det en del selv. Det er jo ikke akkurat slik at man føler seg særlig erfaren når man i bare har hatt en, men....tja....det er jo godt å føle at man likevel ikke har hatt utallige. Ville følt meg ganske løs om jeg hadde hatt drøssevis Anonym poster: 58cd6b2159d4ee941336fc44593b4d40
Obelix Skrevet 17. oktober 2012 #12 Skrevet 17. oktober 2012 Uten at jeg er noen rundbrenner så har jeg nok hatt langt flere enn ditt tall... Og kan med trygghet si at jeg føler meg ikke noe "rikere" av det... Kos deg med hva du har du
Lilliani Skrevet 17. oktober 2012 #13 Skrevet 17. oktober 2012 Skulle ønske jeg hadde ditt nummer på partnere, jeg! Absolutt ikke noe galt i å bare ha hatt fire sexpartnere! Vær stolt av det, du!
Vegard33 Skrevet 17. oktober 2012 #14 Skrevet 17. oktober 2012 Da jeg ble sammen med min kjære så fikk jeg spørsmål om antall, og når jeg debuterte. Da svarte jeg at ene tallet var lavt og andre var høyt. Å at hun fikk velge hva hun ville tro. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #15 Skrevet 17. oktober 2012 Syntes det er trist at samfunnet utvikler seg på denne måten, at man faktisk føler seg unormal grunnet "få" sexpartnere. Man burde være stolt og glad for å være i den alderen og "bare" hatt 4. Kan tenke meg mange misunner deg akkurat det. I mine øyne er det verken positivt at menn eller kvinner har ligget med fler enn man kan telle. Vær stolt av det, noen innser det senere enn andre, men du vil kunne se dette en dag. Helt enig med deg. Et høyt antall partnere burde ikke være noe mål i seg selv, kan ikke forstå hva fordelen ved det skal være. Det burde handle om kvalitet, ikke kvantitet, og personlig synes jeg det er turn-off å ha hatt flere partnere enn man kan huske. I tillegg kommer det helsemessige aspektet ved et høyt antall seksualpartnere. Det er et faktum at risikoen for HPV-infeksjoner øker ved antall sexpartnere, noe som igjen gir risiko for livmorhalskreft. Anonym poster: 4d079c42e0f2cd11ec63ab3b4c7eacda
I Grosny Skrevet 17. oktober 2012 #16 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg er ei 29 år gammel jente som føler at jeg har hatt alt for få sexpartnere i forhold til alderen min. Har hatt 2 lengre forhold og har nettopp blitt sammen med min nåværende kjærste. Til sammen har jeg hatt bare 4 sexpartnere. De 3 kjæresteforholdene og 1 ons. Min nåværende kjæreste har f.eks hatt så mange at han har mistet tellinga på alle sengevenninne sine. Plutselig har jeg fått det for meg at jeg har "pult" alt for lite rundt og levd livet med ons etc. Vil jo ikke være utro eller bryte ut av forholdet, men det det er nesten så jeg føler meg unormal...er 4 stykker lite (jo det er jo det) Anonym poster: cf062fe686c8fb360423417d06a9d0bc Jeg tror faktisk også at tallet var 4 når jeg var 29. Jeg vet at det var litt for lavt tall. Det burde ha vært 5. Men jeg tenkte ikke over det den gangen. Er det slik at problemet med typen din er at han ikke er mange nok? Du får prate med han om det da, og diskutere om ett løsere forhold kan være fint for dere. Kanskje det ikke er kvantiteten hans som er problemet, men rett og slett at han ikke er rett nok. Min nummer 4 var ikke rett nok. Jeg burde ha lett litt mer rundt, og funnet den rette.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #17 Skrevet 17. oktober 2012 Vel, jeg er mann, snart 32 og har hatt 2. Til dels fordi jeg aldri har villet ha ons eller bare elskerforhold. (Og ja, jeg har hatt muligheten, men har pent styrt unna.) Ville ikke gitt meg noe å ha sex utenfor et forhold. Anonym poster: 0abe7445db453bf4fe972a9999a3b465
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #18 Skrevet 17. oktober 2012 Helt enig. Sex med noen man ikke er i et forhold med, eller har sterke gjensidige følelser for har jeg aldri klart å se hensikten med. (og mulighetene har vært mange....virker som jo mer utilnærmelig man er, desto mer pågående blir disse kåte kvinnene....) 2 på meg og. Begge forhold som har vart i mange år. Anonym poster: 58cd6b2159d4ee941336fc44593b4d40
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #19 Skrevet 17. oktober 2012 Lite sexpartnere sier du? Hva med meg som er i 20 årene og er jomfru samt aldri har kyssa noen eller blitt kyssa av noen før? Det er mer tragisk Anonym poster: bb4b9bbf71dba6339e942240d751e8bb 1
aquiz Skrevet 17. oktober 2012 #20 Skrevet 17. oktober 2012 Du lærer mere av å være i et forhold lenge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå