AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #1 Del Skrevet 16. oktober 2012 Som overskriften sier, hvordan kan jeg få håret mitt til å bli tykkere (altså mer hår på hodet). Det føles til tider tynt. Er jente og da er det spesielt kjipt. Anonym poster: 749d4c289f4e37074957c66cef8af529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. oktober 2012 #2 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hr selv tynt hår og det er vel ikke så mye å gjør med det uten om å ta extensions. Men kansje noen andre vet? Jeg bare passer på å ikke klippe opp håret for mye for da ser det enda tynnere ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 16. oktober 2012 #3 Del Skrevet 16. oktober 2012 Kjøp en sulfatfri biotinshampo?. Er selv veldig fornøyd med DENNE og DENNE, men vet ikke helt om du vil bestille på nett eller noe.. Har selv merket at jeg røyter mindre etter at jeg byttet til biotin shampoer uten sulfater, det gjør en forskjell på både hår og hodebunn. Du kan også vurdere b-vitamintilskudd, som kan forebygge håravfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #4 Del Skrevet 16. oktober 2012 Bruk sjampo og balsam for tynt (fine) hår. I tillegg kan du bruke en hårkrem som er thickening. Joico har en som er bra, grå flaske. Dette gjør jo ikke at fåret ditt blir tykkere da, men det får mer volum og ser tykkere og finere ut. Anonym poster: 64d6904a30fb00d8c3988ba46bd70182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 17. oktober 2012 #5 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hvis du alltid har hatt tynt hår, er det ingenting man kan gjøre for å få mer hår på hodet. Gjør som jentene sier og sats på produkter. Hvis du skal ha extensions, så synes jeg ikke du burde ta dem lengre enn ditt eget hår. Beklager å måtte si det, men lange extensions med kort hår stikkende ut rundt hele bakhodet er ikke fint. Og husk at det sliter på hårrøttene dine, og dermed mister du hår permanent over tid. Slikt bør brukes til å få tykkere hår, men ikke betydelig lengre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chin Skrevet 17. oktober 2012 #6 Del Skrevet 17. oktober 2012 Da må du forandre din totale genetiske oppbygning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freaky Fly Skrevet 17. oktober 2012 #7 Del Skrevet 17. oktober 2012 Det kommer jo som mange her sier an på om det er noe du har levd med hele livet eller ikke.. Hvis det er et resultat av at det er slitt, er det alltids hår, men dersom det ligger i genene er det vel vanskeligere Mitt hår var en stund veldig tynt og pistrete pga mye utretting og noe bleking. Jeg har lenge prøvd å få langt hår, men det har ikke fungert - før nå det siste året eller noe sånt. Har klippet det oftere, brukt mye hårkur/olje/varmebeskyttende spray hver gang jeg har dusjet. Nå er det mye fyldigere, ikke langt men nå er ikke tuppene så pistrete som de var før Så det er tydelig at det har vokst seg ut litt. Med andre ord; kjøp deg god sjampo, balsam og hårkur, bruk olje eller leave-in krem (jeg har brukt morrocanoil fra proffs, ganske billig og fungerer bra, fås kjøpt på H&M, Cubus osv) og varmebeskyttende spray dersom du føner og retter det Og klipp bort slitte, pistrete tupper, slik at det ikke spiser seg oppover. Det tar langt tid, men etter noen år blir vi vel fornøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #8 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hvis du alltid har hatt tynt hår, er det ingenting man kan gjøre for å få mer hår på hodet. Det kommer jo som mange her sier an på om det er noe du har levd med hele livet eller ikke.. Hvis det er et resultat av at det er slitt, er det alltids hår, men dersom det ligger i genene er det vel vanskeligere Jeg pleide å ha tykkere hår før, det er bare de siste ukene jeg har merket at jeg har blitt litt tynnere i håret. Kan vel si at jeg har pleid å ha håret satt opp i hale (spesielt dag to (og eventuelt dag tre hvis jeg ikke vasker håret). Slikt sliter vel på håret? Har gått til innkjøp av Hairwonder Anti-Hairloss shampoo, balsam og serum. Står utelukkende positivt om dette på nett, så får se hur det går. Anonym poster: 749d4c289f4e37074957c66cef8af529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #9 Del Skrevet 18. oktober 2012 Her kan du lese om hvordan du får tykkere hår Anonym poster: 19f9244008693d4c66dd99acc79ec1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #10 Del Skrevet 18. oktober 2012 Stresse mindre ja. Hadde det enda vært så enkelt. Skriver på master og har følelse at det kommer til å bli überstress. Anonym poster: 749d4c289f4e37074957c66cef8af529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. oktober 2012 #11 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg har nesten sluttet å føne håret, syns det er blitt litt bedre...tran og b-vit funker for noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 20. oktober 2012 #12 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg har også fått tynnere hår, mistet blant annet en del pga. stress, så nå har jeg "prosjekt mer hår" på gang. Har skaffet meg forskjellige vitaminer og mineraler, blant annet sink og forskjellige b-vitaminer, spiser sunt, og har nettopp begynt å bruke Rogaine (tror det er tilgjengelig i Norge men ikke helt sikker.) Bruker i tillegg den tykningshampoen fra Avalon Organics som BabyBlue linket til. Rogaine tar visst seks måneder innen man ser noen effekt så det blir jo et langtidsprosjekt, men håper det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magica84 Skrevet 20. oktober 2012 #13 Del Skrevet 20. oktober 2012 Noe som absolutt hjelper på mitt typiske nordiske hår, er å ikke vaske det for ofte. Vasker det hver 3 dag og bruker for øyeblikket FAST shampo og balsam. Avslutter alltid med Biosilk serum. Veldig forskjell på håret mitt nå, det er blitt sunnere og derav ser det tykkere ut. B-vitaminer er absolutt ett godt tips, skjønnhetens vitamin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 22. oktober 2012 #14 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg pleide å ha tykkere hår før, det er bare de siste ukene jeg har merket at jeg har blitt litt tynnere i håret. Kan vel si at jeg har pleid å ha håret satt opp i hale (spesielt dag to (og eventuelt dag tre hvis jeg ikke vasker håret). Slikt sliter vel på håret? Har gått til innkjøp av Hairwonder Anti-Hairloss shampoo, balsam og serum. Står utelukkende positivt om dette på nett, så får se hur det går. Anonym poster: 749d4c289f4e37074957c66cef8af529 Du burde begynne å bruke snille strikk, og når hestehalen blir slapp, tar du ned håret og lager den på nytt, ikke dele den i to og stramme. Du får gi dette litt tid, håret har jo sin vekstsyklus, det er mye mulig at masse hår er på vei ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #15 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har også fått tynnere hår, mistet blant annet en del pga. stress, så nå har jeg "prosjekt mer hår" på gang. Har skaffet meg forskjellige vitaminer og mineraler, blant annet sink og forskjellige b-vitaminer, spiser sunt, og har nettopp begynt å bruke Rogaine (tror det er tilgjengelig i Norge men ikke helt sikker.) Bruker i tillegg den tykningshampoen fra Avalon Organics som BabyBlue linket til. Rogaine tar visst seks måneder innen man ser noen effekt så det blir jo et langtidsprosjekt, men håper det hjelper. Sliter med "plutselig" tynt hår selv.. Ikke noe morro når man ser hodebunnen i front! Hvor har du kjøpt dette Rogaine? Anonym poster: 019fafaed6123a50b48829f358eb7739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 22. oktober 2012 #16 Del Skrevet 22. oktober 2012 Sliter med "plutselig" tynt hår selv.. Ikke noe morro når man ser hodebunnen i front! Hvor har du kjøpt dette Rogaine? Anonym poster: 019fafaed6123a50b48829f358eb7739 Jeg bor i USA og her selges det paa apotek uten resept. Tror det selges i Norge ogsaa, i hvertfall etter hva jeg forstaar fra denne lenken: Lommelegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #17 Del Skrevet 22. oktober 2012 Rogaine selger reseptfritt på apoteket. Anonym poster: 346f7bf0ea2998d174801d15813e505b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 22. oktober 2012 #18 Del Skrevet 22. oktober 2012 Rogaine selger reseptfritt på apoteket. Anonym poster: 346f7bf0ea2998d174801d15813e505b Flott, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #19 Del Skrevet 28. april 2018 Re-kla-me? Anonymkode: 1bfcc...c9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #20 Del Skrevet 21. mars 2023 Gjest Chin skrev (På 17.10.2012 den 7.51): Da må du forandre din totale genetiske oppbygning. Hva slags dumt svar er dette? Det finnes haugevis med piller der ute som folk sier har dokumentert effekt. Anonymkode: 9f8ec...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå