Gå til innhold

Din jobbhverdag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sykepleier og jobber på sykehus :)

1. Hvor lang tid bruker du på å komme deg til jobb? (fra du går ut døra hjemme hos deg og til du ankommer arbeidsplassen)

Bruker i prinsippet 10 minutter på å komme meg på jobb, men er ofte ute en halvtime før pga parkering og klesskift.

2. Når begynner du, og når forlater du jobben?

Dagvakter: 07.30-15.30, aftenvakter: 15.00-23.00, nattevakter: 22.30-08.00.

3. Hvor lang lunsjpause har du?

Veldig forskjellig. Noen ganger er jeg heldig og har 30 minutter, andre ganger får jeg ikke tid og må presse i meg lunsj mens jeg for eksempel skriver rapport eller gjør papirarbeid.

4. Hvor stor stillings% har du?

80%, men prøver å jobbe 100%.

5. Kommer du godt overens med kollegene?

Ja, de aller fleste. Vi er over 50 ansatte, så det er mange forskjellige personligheter.

6. Hvor fornøyd er du med jobben din? (1-10 (10="kommer aldri til å bytte jobb!"))

7. Veldig fornøyd her og nå, men kommer til å bytte jobb etter hvert for å lære noe nytt og få nye utfordringer.

Anonym poster: 1688f80d08340799cd58df01edd3bb49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber som lærer på en barneskole

1. Bruker ca. 5 min med bil.

2. Begynner ca.08.00 og er ferdig 15.30 (noen dager litt tidligere), men jobber stort sett utenom dette hver kveld og litt i helgene (ubundet tid+++)

3. På papiret er det 30min, men noen ganger har man vakt eller må bruke pausen til å ordne opp i ting.

4. 85%

5. Ja, helt topp! Kunne ikke fått hyggeligere kolleger.

6. 10! Den perfekte jobben for meg. Spennende, interessant, muligheter til å utvikle seg, ingen dager er like og tiden flyr avgårde.

Anonym poster: 104108bd2c4f721756a53c0c0d098cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...