Gå til innhold

Din jobbhverdag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1. Hvor lang tid bruker du på å komme deg til jobb? (fra du går ut døra hjemme hos deg og til du ankommer arbeidsplassen)

10 minutter

2. Når begynner du, og når forlater du jobben?

Det varierer veldig! Kommer an på om man har tidligvakt, senvakt, og om det er helg eller ikke.

3. Hvor lang lunsjpause har du?

30 minutter

4. Hvor stor stillings% har du?

Vet ikke. Er ekstrahjelp/deltid vedsiden av studier. Jobber litt nå og da.

5. Kommer du godt overens med kollegene?

Ja.

6. Hvor fornøyd er du med jobben din? (1-10 (10="kommer aldri til å bytte jobb!"))

1

Anonym poster: 38c2ca75af94572069efd32029d13584

Huff. Håper du aktivt søker ny ekstrahjelpstilling om du liker det SÅ dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Hvor lang tid bruker du på å komme deg til jobb? (fra du går ut døra hjemme hos deg og til du ankommer arbeidsplassen)

- Ca 10 minutter (går)

2. Når begynner du, og når forlater du jobben?

- Begynner 10.00, er på jobb 09.45. Begynner 12.00 på Mandager. Drar ca 18.15 om jeg tar oppgjøret, 18.00 hvis ikke. Slutter 16.00 en dag i uken, og slutter 15.00 når jeg jobber Lørdag (annenhver)

3. Hvor lang lunsjpause har du?

- Har ikke lunchpause, har stående pause og spiser når jeg tid. Men til gjengjeld får jeg røyke når jeg vil.

4. Hvor stor stillings% har du?

- 100%

5. Kommer du godt overens med kollegene?

- Ja, vi går veldig godt overens. Vi har såklart våre uenigheter og irritasjoner, men alt i alt har vi veldig godt miljø og samspill.

6. Hvor fornøyd er du med jobben din? (1-10 (10="kommer aldri til å bytte jobb!"))

- 10

Endret av Bobler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare nysgjerrig på hvordan jobb-hverdagen til dere andre utarter seg.

1. Hvor lang tid bruker du på å komme deg til jobb? (fra du går ut døra hjemme hos deg og til du ankommer arbeidsplassen) 40 min til 1 time

2. Når begynner du, og når forlater du jobben? Begynner mellom 8 og 9, slutter mellom 4 og 6

3. Hvor lang lunsjpause har du? 30 min

4. Hvor stor stillings% har du? 100%

5. Kommer du godt overens med kollegene? Ja. Det er mange ganske gamle folk på jobben, men det er helt OK.

6. Hvor fornøyd er du med jobben din? (1-10 (10="kommer aldri til å bytte jobb!")) 7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor lang tid bruker du på å komme deg til jobb? (fra du går ut døra hjemme hos deg og til du ankommer arbeidsplassen) Tar 10 minutter å kjøre, ca. 30 med buss. Varierer litt hva jeg gjør, da jeg "deler" bil med en venninne.

2. Når begynner du, og når forlater du jobben? Begynner 08, og er ferdig 16.

3. Hvor lang lunsjpause har du? 45 minutter betalt pause. Er dog sjeldent at jeg orker å ta ut hele, da det ofte blir litt stress å få gjort ferdig alt.

4. Hvor stor stillings% har du? Jobber to dager i uken + ekstra i peroder. Jobber 100% hvert år i juli.

5. Kommer du godt overens med kollegene? Ja, jøss! De er stipendiater, universitetslektorer ect. så det er alltid spennende å ta seg en prat med hva de driver med osv. Jobber også med å bistå studenter noe som også er kjekt siden de er mer på min alder.

6. Hvor fornøyd er du med jobben din? (1-10 (10="kommer aldri til å bytte jobb!")) Hmm... 7? Er den beste jobben for min situasjon akkurat nå mtp. at jeg studerer ved siden av og at miljø og arbeidsoppgaver passer meg fint. Men jeg utdanner meg jo til å bli noe annet, som jeg også gleder meg til å begynne som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor lang tid bruker du på å komme deg til jobb? (fra du går ut døra hjemme hos deg og til du ankommer arbeidsplassen)

-Null. Er på jobb når jeg våkner opp. :lol:

2. Når begynner du, og når forlater du jobben?

- Begynner når jeg vil, forlater når jeg vil.

3. Hvor lang lunsjpause har du?

-Så lenge jeg vil.

4. Hvor stor stillings% har du?

-Alt fra 100 % til 200%.

5. Kommer du godt overens med kollegene?

- Tja, min eneste kollega er meg selv. Hun kan være litt innpåsliten av og til men det går nå stort sett greit. Hadde vært fint med litt variasjon da.

6. Hvor fornøyd er du med jobben din? (1-10 (10="kommer aldri til å bytte jobb!"))

-Enkelte dager 10, andre dager 3.

Er selvstendig næringsdrivende med hjemmekontor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor lang tid bruker du på å komme deg til jobb? (fra du går ut døra hjemme hos deg og til du ankommer arbeidsplassen)

15 min til jobb, 20 min fra jobb.

2. Når begynner du, og når forlater du jobben?

Hverdagene jobber jeg fra 16-20, i helgene begynner jeg mellom 8-12 og slutter mellom 16-20.

3. Hvor lang lunsjpause har du?

30 min ved åttetimersvakter. Ingen lunsjpauser ved firetimersvakter.

4. Hvor stor stillings% har du?

50%

5. Kommer du godt overens med kollegene?

Veldig godt.

6. Hvor fornøyd er du med jobben din? (1-10 (10="kommer aldri til å bytte jobb!"))

6. Bra arbeidsmiljø og god lønn, men ikke det jeg drømmer om å jobbe med og det er for mye stress ift salg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Bruker 50 min med bil, er da rushtrafikk og en tur innom barnehage.

2. 08.00 - 15.30

3. Har egentlig 30 min betalt pause, men er veldig lite flink til å benytte meg av det.

4. 100 %

5. Kommer ganske godt år overens med kollegene. De er flinke og hyggelige!

6. 6......liker jobben, men litt lite utfordringer og får ikke bruk for utdannelsen min, så jeg prøver å gjøre litt ekstra oppgaver i tillegg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Varierer veldig, har bare en arbeidsgiver, men tre ulike arbeidsplasser i tre forskjellige byer. Der jeg jobber mest bruker jeg 25 min med t-banen. Men jeg er uke engler når jeg jobber i Oslo.

2. 0800 - 1530

3. 30 min betalt pause, men ingen bryr seg om når man tar lunsj og hvor lenge,

4. 100%

5. Har mange forskjellig type kollegaer siden jeg har tre forskjellige arbeidssteder. Liker de fleste, men en del er slitsomme.

6. Tja, 7 på en god dag.

Anonym poster: 174a4a729ac38d2b59251dae33e277a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor lang tid bruker du på å komme deg til jobb? (fra du går ut døra hjemme hos deg og til du ankommer arbeidsplassen)

15-20 min

2. Når begynner du, og når forlater du jobben?

0730 til 1530

3. Hvor lang lunsjpause har du?

30 min

4. Hvor stor stillings% har du?

100%

5. Kommer du godt overens med kollegene?

Ja, noen bedre enn andre, men ja,vi har veldig godt miljø

6. Hvor fornøyd er du med jobben din? (1-10 (10="kommer aldri til å bytte jobb!"))

Veldig fornøyd med min stilling, men lønna heller dårlig så....tror jeg sier 7

Anonym poster: 05ac917f5d549bef12ba31dd097dd742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg riktig nok hjemme i permisjon, men svarer alikevel...

1. Hvor lang tid bruker du på å komme deg til jobb? (fra du går ut døra hjemme hos deg og til du ankommer arbeidsplassen)

35 min

2. Når begynner du, og når forlater du jobben?

Har flexitid, men jeg begynte som oftest et sted mellom 0730-0900 og jobbet til et sted mellom 1600-1830.

3. Hvor lang lunsjpause har du?

30 min

4. Hvor stor stillings% har du?

100%

5. Kommer du godt overens med kollegene?

Ja.

6. Hvor fornøyd er du med jobben din? (1-10 (10="kommer aldri til å bytte jobb!"))

9. Jeg kommer nok til å bytte stilling etter hvert, men jeg har ikke lyst til å bytte avdeling eller firma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor lang tid bruker du på å komme deg til jobb? (fra du går ut døra hjemme hos deg og til du ankommer arbeidsplassen)

Ca 10 min, går :)

2. Når begynner du, og når forlater du jobben?

Begynner 8.00 4 dager i uken, er der rundt 9 den dagen jeg ikke begynner 8. Sitter som regel til 17.00-18.00 , og har gjerne 1-2 timer arbeid på kveldstid.

3. Hvor lang lunsjpause har du?

Matfri er 30 minutter, men dersom jeg har undervisning før eller etter blir ikke pausen like lang

4. Hvor stor stillings% har du?

100%

5. Kommer du godt overens med kollegene?

Veldig, mange å samarbeide med, mange å spørre om råd og hjelp og generelt veldig god stemning.

6. Hvor fornøyd er du med jobben din? (1-10 (10="kommer aldri til å bytte jobb!")

Hmm. Jeg trives veldig godt på jobb , men jeg vet ikke om jeg klarer å kombinere jobben med familieliv. Har aldri ordentlig fri, det er alltid noe jeg burde gjort, og det er utrolig slitsomt. Håper at jeg holder ut, og at styringene fra direktoratet gjør min jobbhverdag mer overkommelig, istedet for å gjøre den mer krevende. Kan alikevel ikke se for meg at jeg kan trives i noe annet yrke, og jeg vet jo at jeg har verdens kjekkeste jobb - det hender bare at man langt ned i dokumentasjonskrav og rettebunke blir ordentlig drittlei. 10 er nok egentlig det mest realistiske svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor lang tid bruker du på å komme deg til jobb? hmm.. 4 min med bil, og 15-20 om man går.

2. Når begynner du, og når forlater du jobben? jobber 7 timer, kan begynne 7,8, 14 og 15 :)

3. Hvor lang lunsjpause har du? Har ikke lunsjpause.

4. Hvor stor stillings% har du? 20%

5. Kommer du godt overens med kollegene? jaa, noen mer enn andre men generelt kommer jeg godt overens med de ja

6. Hvor fornøyd er du med jobben din? 8, har noen øyeblikk med 4 også, men går VELDIG fort over

Anonym poster: 020b857702ff1d99c138684a47bded31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor lang tid bruker du på å komme deg til jobb? (fra du går ut døra hjemme hos deg og til du ankommer arbeidsplassen)

15-45 minutter (kjører bil i Oslo...)

2. Når begynner du, og når forlater du jobben?

Begynner mellom 7 og 9 en gang, slutter mellom 14 og 23 alt etter vær, humør og arbeidsmengde. Jobber en del hjemmefra eller hos kunder, så arbeidsgiver bryr seg ikke om hvor jeg bruker dagene.

3. Hvor lang lunsjpause har du?

30 minutter, som skjeldent blir brukt i sin helhet.

4. Hvor stor stillings% har du?

100% ( I praksis 150%)

5. Kommer du godt overens med kollegene?

Veldig godt, mange er blant mine veste venner

6. Hvor fornøyd er du med jobben din? (1-10 (10="kommer aldri til å bytte jobb!"))

10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Hvor lang tid bruker du på å komme deg til jobb? (fra du går ut døra hjemme hos deg og til du ankommer arbeidsplassen)

Kjører til jobb på ca 10 minutter, sykler på drøyt 30 (bare oppoverbakker).

2. Når begynner du, og når forlater du jobben?

Jeg er på jobb mellom 7.45 og 8.00 hver dag. Noen dager kan jeg gå 15.00, andre dager sitter jeg til 18.00. Har nesten alltid noe jobbrelatert som må gjøres på kveldstid i tillegg, og bruker alt fra 1 til 5 timer på det, pluss en del tid i helgene.

3. Hvor lang lunsjpause har du?

"Lunsjpause"? Den dagen i uken jeg ikke har inspeksjon, har jeg vel for så vidt 25 minutter. Hvis jeg har inspeksjon, blir det vel 7 minutter, tenker jeg ...

4. Hvor stor stillings% har du?

100%

5. Kommer du godt overens med kollegene?

Ja.

6. Hvor fornøyd er du med jobben din? (1-10 (10="kommer aldri til å bytte jobb!)

Veldig fornøyd. Skal ikke si at jeg aldri kommer til å bytte jobb, for det gjør jeg sikkert, men jeg trives så godt med både arbeidsplass og yrkesvalg at det nok er en god 9-er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: ca 30 min.

2: har mellom 10 og 14 timers arbeidsdag, spørs om det er helg eller ukedag for å si det sånn, andre ganger kan jeg ha normal arbeidslengde, men det varierer.

3: ingen spesielle avtaler på lunsjpause..

4: 20 % på papiret, varierer veldig i realiteten, alt fra over 100 til under 25.

5: kollegaene mine er hyggelige.

6: 3.

Anonym poster: 3b9abaa48b0f1ba7758a5303490c8e96

Har du 20% stilling og jobber 10 - 14 timer daglig...????

Anonym poster: beef902033d6fdb7d7b3020fb842b5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser endel er på jobb 7,5 time inkludert 30 min lunsj og det er 100% stilling. Har enkelte arbeidsplasser innført kortere arbeidsdager/færre arb.timer pr uke?

Anonym poster: beef902033d6fdb7d7b3020fb842b5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser endel er på jobb 7,5 time inkludert 30 min lunsj og det er 100% stilling. Har enkelte arbeidsplasser innført kortere arbeidsdager/færre arb.timer pr uke?

Anonym poster: beef902033d6fdb7d7b3020fb842b5f0

Staten. :)

Anonym poster: 6f96bd06dc97cedea2d89abe40e34e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i barnehage

1. Hvor lang tid bruker du på å komme deg til jobb? (fra du går ut døra hjemme hos deg og til du ankommer arbeidsplassen) 15-20 min, jeg går

2. Når begynner du, og når forlater du jobben? Har forskjellige vakter. 7,5 timers vakter mellom 0645 og 1645. Er på jobb 10-15 min før vakten starter, og går hjem når jeg er ferdig (blir ofte lengre pga samtaler med kollegaer og barn eller bare småting jeg må fikse)

3. Hvor lang lunsjpause har du? Spiser lunsj sammen med barna, men har 30 min "kaffepause". Er ikke hver dag det er mulig å gjennomføre pauser pga lav bemanning osv, men er av og til mulig å ta det igjen med å gå litt tidligere etc.

4. Hvor stor stillings% har du? 100%

5. Kommer du godt overens med kollegene? Ja

6. Hvor fornøyd er du med jobben din? (1-10 (10="kommer aldri til å bytte jobb!")) 7

Anonym poster: 00c72b990100dcb9d0ae5a3ede41af37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor lang tid bruker du på å komme deg til jobb? (fra du går ut døra hjemme hos deg og til du ankommer arbeidsplassen)

Ca 10-15 minutter

2. Når begynner du, og når forlater du jobben?

Har flexitid, begynner som regel klokken 7 fordi jeg tenker jeg skal gå litt tidlig, men ender som regel opp å dra 16-17.

3. Hvor lang lunsjpause har du?

30 min ubetalt, noen ganger blir det pause og da kan det bli 40 min, andre ganger blir det ikke pause i det hele tatt.

4. Hvor stor stillings% har du?

100%

5. Kommer du godt overens med kollegene?

Veldig, de er herlige!

6. Hvor fornøyd er du med jobben din? (1-10 (10="kommer aldri til å bytte jobb!"))

6. Hvor fornøyd er du med jobben din? (1-10 (10="kommer aldri til å bytte jobb!"))

9. Elsker jobben min, men kan godt være jeg bytter en gang for å lettere stige i gradene og i lønn. Men det skal vanskelig gjøres å slå arbeidsplassen min når det gjelder det sosiale og friheten man har.

Quoter Cuntzilla fordi det er akkurat slik det er for meg også. Jeg har utrolig spennende arbeidsoppgaver (hvor jeg får god nytte av utdannelsen min), så jeg ser frem til jobb og dagene bare fyker unna. Eneste ulempen er at det er ingen mulighet for å stige i gradene og at lønningen burde vært bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor lang tid bruker du på å komme deg til jobb? (fra du går ut døra hjemme hos deg og til du ankommer arbeidsplassen)

30 minutter

2. Når begynner du, og når forlater du jobben?

1800-0330

3. Hvor lang lunsjpause har du?

Har ikke pause. Av og til kan vi ta et femminutt hvis det er rolig, men det er nesten aldri. Vet det høres sykt ut, med sånn er det å jobbe i restaurant.

4. Hvor stor stillings% har du?

20% ved siden av studier.

5. Kommer du godt overens med kollegene?

Ja, veldig :)

6. Hvor fornøyd er du med jobben din? (1-10 (10="kommer aldri til å bytte jobb!"))

ca 6. Jobben er koselig, men dårlig betalt og ikke relevant i forhold til utdannelsen min.

Anonym poster: a0d8d75640d9f326d301c719b2643c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...