Gå til innhold

~ Grandiosa med kjøttdeig ~

Livets datter

Anbefalte innlegg

Den med pepperoni var best!!! Og hva var det grønne på kjøttdeigpissaen? Det ødela hele smaken!! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes den var ok, men det kunne gjerne vært enda mer smak på'n!

... ingenting slår originalen :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg testet begge variantene og har rett til å uttale meg. Det vil si, etter et stykke av pepperonivarianten i går kveld var jeg nødt til å kaste inn håndklet. Det smakte så søtt, sånn veldig ketschup-aktig, og jeg liker jo ikke ketchup i det hele tatt.

Så i heimen hos oss heier vi på Grandiosa med kjøttdeig og løk (og BigOne pepperoni)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på radioen i dag at det var opptalt flere stemmer på denne avstemningen enn det Sp og Venstre fikk på siste Stortingsvalg, tilsammen :ler::ler2:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøttdeig og løk var helt grei. Som Trusefryden skriver.. slår ikke de "steinovnsbakte", men den funker. Standard-grandiosaen er best! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig_animasjon:

Henger meg på her. Smakte begge de to nye i går, og syntes de var OK. Taco variannten har jeg ikke noe til overs for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp fått meg en ny favoritt frossenpizza!

kjøttdeig og løk var KJEMPEGOD, veldig positivt overraska. kunne gjerne hatt mer ost på, men det fikset jeg fort selv.

mmmm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte for første gang begge de to nye variantene igår. Likte veldig to begge godt jeg. Men BigOnes pepperoni er bedre enn Grandis..

Men aller best var kjøttdeig og løk.

Enig med noen andre her - kast heller taco. Hva skal man med mais på pizzaen da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med noen andre her - kast heller taco. Hva skal man med mais på pizzaen da??

Jepp, kast taco!

men mais på pizza er faktisk veldig godt, men ikke på kjøpepizza, for der er bare maisen ekkel. på hjemmelagd pizza derimot; mmm :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...