Gå til innhold

Ekte kvinner har former

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det helt greit å si, mens det blir oppstandelse hvis noen sier at ekte kvinner er slanke? :klo:

Anonym poster: d7be7309eca6c3777c5d4b4cdd3d4ad2

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt spørsmål. Kanskje fordi det stort sett blir sett på som "fint" å være slank, mens de færreste damer ser ut som "skjønnhetsidealet". Derfor får kanskje en del kvinner behov for å si noe slikt. Jeg vet ikke.

Selv kan jeg ta meg nær av et utsagn som det du nevner, for jeg er alt annet enn formfull (på godt og vondt :roll:). Man er ikke noe mer eller mindre "ekte" uansett om man er tjukk eller tynn - ekte kvinner kommer i alle fasonger.

• Liker 4
Skrevet

Begge deler er like dumt å si.

Tjukk, tynn, høy, lav, store pupper, små pupper, kort hår, lang hår.. Er du utstyrt med innovertiss, så er du ekte kvinne.

• Liker 9
Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=693295

nb: jeg vil både knulle jenter på min egen størrelse og jenter som er høyere enn meg og har former.

og de som er høyere enn meg og som ikke har så mye former også...

Anonym poster: 34d6de94f072bcd3b06c1e6b32b9ece2

Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=693295

nb: jeg vil både knulle jenter på min egen størrelse og jenter som er høyere enn meg og har former.

og de som er høyere enn meg og som ikke har så mye former også...

Anonym poster: 34d6de94f072bcd3b06c1e6b32b9ece2

Det har ingen relevans i denne tråden.

Enig med dere andre. Skulle ønske man bare kunne godta at det fins flere typer skjønnhet og kvinnelighet :(

Anonym poster: d7be7309eca6c3777c5d4b4cdd3d4ad2

• Liker 3
Skrevet

Slanke kvinner har da former de også!

• Liker 2
Skrevet

Man trenger ikke være overvektig for å ha former..

Anonym poster: 0a6dc5a8e85cbee94e4e07b62fd13a32

• Liker 2
Skrevet

Man trenger ikke være overvektig for å ha former..

Hvis man er overvektig så får man jo nye former, og noen former forsvinner jo blandt alt fettet. Man kan vel si man blir deformert?

Dobbelthake, ølmage, tyrnakke, bingovinger, elefantankler... jo visst er det former, men er det noe å ettertrakte?

Anonym poster: a116443f43b1159cc08d22cc32e321f4

Skrevet

Jeg tror ikke denne diskusjonen blir slutt før alle begynner å like seg selv som de er...

Noen er født naturlig tynne og klarer ikke å legge mer på seg uansett hvor mye de prøver, andre er født med en kraftig beinbygning som tilsier at de aldri vil bli "tynne" selv om de er normalvektige.

Jeg vil med andre ord si at: Ekte kvinner er glad i seg selv (men så var det å komme dithen da... ;) )

• Liker 2
Skrevet

Når noen sier at "ekte kvinner har former" tenker jeg på at de fleste kvinner kler noen små kilo ekstra. Det kan jeg være enig i, mange jenter blir mer sexy med noen overflødige kilo.

Men jeg er også enig med de som sier at også slanke kvinner har former.

De eneste som ikke har former, er jo de pinnedyrene som vakler frem og tilbake på catwalken.

• Liker 1
Skrevet

Ekte kvinner rakker iallefall ikke ned på sine medsøstre for å kunne føle seg bedre.

• Liker 8
Skrevet

Ekte kvinner rakker iallefall ikke ned på sine medsøstre for å kunne føle seg bedre.

Dette er vel mer en oppfordring enn et krav håper jeg.

Her legger du nok lista litt for høyt! Ikke mange ekte kvinner igjen etter en slik "skrell".

Kvinner er kvinner, velg heller å se gjennom fingrene med deres svakheter. vi har noen vi også :).

Skrevet

Alle kvinner har former... og så kommer det an på hva man selv liker og ikke... :)

Skrevet

Samme med ekte menn har store muskler

Anonym poster: bceb862eca6e158975685865ab0d6f37

Skrevet

Har du vagina? Gratulerer, du er ekte dame.

Har du penis? Gratulerer, du er ekte mann.

Anonym poster: 0a76ec335f0d1806849abed6320706b8

• Liker 1
Skrevet

Om en kvinne er formfull eller ikke, ser man når kvinnen er slank. Hvis man er slank og enda har mye former - ja, da har man former. Er man overvektig er man overvektig. Former telles ikke om man er en 80-90-100kilos blubbe. Det kalles fett. ;)

Anonym poster: 19225cad17d7b6b4dd1697299f8db155

• Liker 2
Skrevet

Om en kvinne er formfull eller ikke, ser man når kvinnen er slank. Hvis man er slank og enda har mye former - ja, da har man former. Er man overvektig er man overvektig. Former telles ikke om man er en 80-90-100kilos blubbe. Det kalles fett. ;)

Hei, blubba her! Jeg veier 83 og er 179 høy, bruker 80D og har hofter, rumpe og lår, dog ikke særlig med valker. Jeg er fornøyd med meg slik som jeg er, ville ikke byttet ut kroppen min for alt i verden.

Also: alle som har et hunkjønn er ekte damer.

Skrevet

Også en annen ting: alt som ikke har med benbygning å gjøre, er fett. (Med mindre man har implantat, that is.) Pupper er fett ;)

Skrevet

Det er helt klart forskjell på kvinner,former og kropp, og jeg er 100% enig i at dette er kun de som er usikre som sier, for å føle seg bedre. Personlig syns jeg at "formen" ofte kommer frem når man er litt slank, den feminine kurven,som ofte blir skjult av magefett og sidefett kommer mer frem når man er slank, og det er den "fromen" jeg liker og kjæresten min liker. Men ha så? hva bryr det meg om andre liker andre former?

Anonym poster: 7d36a5a8d474bff13c255b9577c2bc82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...