Gå til innhold

Changing Rooms boken


Mrs. B

Anbefalte innlegg

Jeg leste nettopp om Changing Rooms boken på BBCs hjemmesider, og ser at de selger den på bl.a. Bokkilden. Noen her som har den, og hva synes dere isåfall om den? Er helt hektet på disse TV-programmene, så det hadde kanskje vært gøy med en sånn bok.. hvis ikke det er alle programmene i reprise da.. Bør jo inneholde noe nytt...

> Changing Rooms: Complete Home Makeover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den boken er kjempefin :) masse nyttige småtips og tips om større renoveringer og hvordan man kan gjøre det enkelt men allikevel skikkelig og holdbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt den på amazon

Rapporterer tilbake til jentene når jeg har lest! :wink:

Så de hadde flere tilsvarende bøker fra samme gjeng. Klarte å ikke bli fristet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har jeg lest litt og fått litt inspirasjon. Dvs. jeg har bladd gjennom den og sett på bilder og lest noe tekst. Dette er mitt førsteinntrykk:

* Mange flotte totaltløsninger som er veldig innbydende

* Noen helt høl i hue-løsninger, som du ALDRI ville ha gjort (men sånn er jo programmene også da)

* Mange små-detaljer og tips som kan være fint å ta med seg (jeg har f.eks. fått tips om hva jeg skal gjøre med mine håpløse furu gardinopphengsgreier)

* Litt for mange "så bare snekrer du sammen" osv, det er da ikke alle som har handy-Andy for hånden! Men flere sånne ting man skal snekre selv ser relativt greit ut, slik at jeg har tenkt til å alliere meg med min far og si SÅNN SKAL JEG LAGE.

* Morsom lesning for folk som er interessert i interiør (jeg koste meg flere timer på hytta i helgen med denne boken)

Har ikke lest teksten så grundig enda, så jeg får heller komme tilbake til saken. Men for meg er boken verd pengene hvis jeg får 2-3 gode tips jeg vil bruke (og det har jeg minst fått), og den er morsom lesning.

Noen andre som har fått tak i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, vil ha!!

JEG OG!!!!!!!!

Får man kjøpt den i butikken, eller må den bestilles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Madden

:o Madden må løpe og kjøpe!!!!

ELSKER interiørprogrammene på BBC prime...og da spesielt Changing Rooms! er så happy nå som Lawrence har tatt over jobben som programleder for da er han med hver gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...