Mrs. B Skrevet 27. februar 2004 #1 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg leste nettopp om Changing Rooms boken på BBCs hjemmesider, og ser at de selger den på bl.a. Bokkilden. Noen her som har den, og hva synes dere isåfall om den? Er helt hektet på disse TV-programmene, så det hadde kanskje vært gøy med en sånn bok.. hvis ikke det er alle programmene i reprise da.. Bør jo inneholde noe nytt... > Changing Rooms: Complete Home Makeover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 27. februar 2004 #2 Del Skrevet 27. februar 2004 Den boken er kjempefin masse nyttige småtips og tips om større renoveringer og hvordan man kan gjøre det enkelt men allikevel skikkelig og holdbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 27. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 27. februar 2004 Da skal jeg se etter den i byen imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 29. februar 2004 #4 Del Skrevet 29. februar 2004 Har bestilt den på amazon Rapporterer tilbake til jentene når jeg har lest! Så de hadde flere tilsvarende bøker fra samme gjeng. Klarte å ikke bli fristet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 29. februar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 29. februar 2004 Hører gjerne fra flere som har lest den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 10. mars 2004 #6 Del Skrevet 10. mars 2004 Nå har jeg lest litt og fått litt inspirasjon. Dvs. jeg har bladd gjennom den og sett på bilder og lest noe tekst. Dette er mitt førsteinntrykk: * Mange flotte totaltløsninger som er veldig innbydende * Noen helt høl i hue-løsninger, som du ALDRI ville ha gjort (men sånn er jo programmene også da) * Mange små-detaljer og tips som kan være fint å ta med seg (jeg har f.eks. fått tips om hva jeg skal gjøre med mine håpløse furu gardinopphengsgreier) * Litt for mange "så bare snekrer du sammen" osv, det er da ikke alle som har handy-Andy for hånden! Men flere sånne ting man skal snekre selv ser relativt greit ut, slik at jeg har tenkt til å alliere meg med min far og si SÅNN SKAL JEG LAGE. * Morsom lesning for folk som er interessert i interiør (jeg koste meg flere timer på hytta i helgen med denne boken) Har ikke lest teksten så grundig enda, så jeg får heller komme tilbake til saken. Men for meg er boken verd pengene hvis jeg får 2-3 gode tips jeg vil bruke (og det har jeg minst fått), og den er morsom lesning. Noen andre som har fått tak i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. mars 2004 #7 Del Skrevet 10. mars 2004 Åååh, vil ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mars 2004 #8 Del Skrevet 10. mars 2004 Åååh, vil ha!! JEG OG!!!!!!!! Får man kjøpt den i butikken, eller må den bestilles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 10. mars 2004 #9 Del Skrevet 10. mars 2004 Vet ikke - jeg kjøpte den på Amazon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 10. mars 2004 #10 Del Skrevet 10. mars 2004 http://www.bbc.co.uk/homes/design/ Her er alle(?) rommene som har vært med i changing rooms, og fra alle de andre bbc interiør seriene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. mars 2004 #11 Del Skrevet 29. mars 2004 :o Madden må løpe og kjøpe!!!! ELSKER interiørprogrammene på BBC prime...og da spesielt Changing Rooms! er så happy nå som Lawrence har tatt over jobben som programleder for da er han med hver gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå