Nettinettet Skrevet 30. oktober 2012 #41 Skrevet 30. oktober 2012 I don't know. Plagsomt er det hvertfall! TS Bare ikke la det påvirke livet ditt og få deg til å bli bitter og sur mot alle menn. Hev deg over det
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. oktober 2012 #42 Skrevet 30. oktober 2012 Du fremstår som meget naiv, Nettinettet. Du burde vite bedre om du er litt eldre enn TS. Eller kanskje du ikke har datet så mye? Er mange som har innebygd drittsekkradar etter man fyller 25. 2
Nettinettet Skrevet 30. oktober 2012 #43 Skrevet 30. oktober 2012 Du fremstår som meget naiv, Nettinettet. Du burde vite bedre om du er litt eldre enn TS. Eller kanskje du ikke har datet så mye? Er mange som har innebygd drittsekkradar etter man fyller 25. Naiv er vel heller det motsatte av hva jeg er. Og drittsekkradaren er bare noe vi kvinner bruker som unnskyldning for å ikke ta ansvar for de valgene vi tar.
pratsom Skrevet 30. oktober 2012 #44 Skrevet 30. oktober 2012 I don't know. Plagsomt er det hvertfall! TS Lykke til videre i alle fall, vi er ikke alle drittsekker 1
Pene sko... Skrevet 30. oktober 2012 #45 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg besøkte han en helg, og han var helt hærlig. Uken etterpå finner jeg ut at han har kjæreste/noe på gang med ei anna.. :/ TS Au! Den er kjip. : /
Ferny Skrevet 30. oktober 2012 #46 Skrevet 30. oktober 2012 Naiv er vel heller det motsatte av hva jeg er. Og drittsekkradaren er bare noe vi kvinner bruker som unnskyldning for å ikke ta ansvar for de valgene vi tar. Drittsekkradar handler vel nettopp om det motsatte - AT man er forsiktig og tenker seg godt om før man hopper i noe som kan være unødvendig risikabelt og slitsomt/dramalamalamaaaa. 4
Vippe Skrevet 30. oktober 2012 #47 Skrevet 30. oktober 2012 Lykke til videre i alle fall, vi er ikke alle drittsekker Takk for det! Ja, det er godt å høre :D TS
Nettinettet Skrevet 30. oktober 2012 #48 Skrevet 30. oktober 2012 Drittsekkradar handler vel nettopp om det motsatte - AT man er forsiktig og tenker seg godt om før man hopper i noe som kan være unødvendig risikabelt og slitsomt/dramalamalamaaaa. Hadde Vippe møtt denne mannen på en annen måte enn hun hadde gjort og ikke allerede hadde hatt sex med han hadde jeg rådet henne til å ikke dra på tur med han når hun allerede hadde en magefølelse om at han var en player/flørt. Men her hadde de truffet hverandre hatt sex og han inviterte henne senere på en helgetur. Hun hadde ingenting å tape på det for sex hadde han allerede fått. At man får såret følelsene sine er en del av gamet. Noen ganger går det slik andre ganger går det ikke. Det er mange snille, hyggelige, menn som ikke har noen form for player utseende eller holdning som også holder på med flere samtidig til de møter den rette. Man kan aldri vite, men man bestemmer selv om man tar sjansen eller ikke.
Nettinettet Skrevet 30. oktober 2012 #49 Skrevet 30. oktober 2012 Drittsekkradaren blir vi kvitt når vi blir bevisst på hva vi fortjener og ikke fortjener og velger med omhu, ut i fra erfaringer og magefølelse.
Ferny Skrevet 30. oktober 2012 #50 Skrevet 30. oktober 2012 Hadde Vippe møtt denne mannen på en annen måte enn hun hadde gjort og ikke allerede hadde hatt sex med han hadde jeg rådet henne til å ikke dra på tur med han når hun allerede hadde en magefølelse om at han var en player/flørt. Men her hadde de truffet hverandre hatt sex og han inviterte henne senere på en helgetur. Hun hadde ingenting å tape på det for sex hadde han allerede fått. At man får såret følelsene sine er en del av gamet. Noen ganger går det slik andre ganger går det ikke. Det er mange snille, hyggelige, menn som ikke har noen form for player utseende eller holdning som også holder på med flere samtidig til de møter den rette. Man kan aldri vite, men man bestemmer selv om man tar sjansen eller ikke. ?? Ikke noe å tape? Fyren ville tydeligvis ha mer enn bare ETT ligg fra jenten - og det fikk han jo (hurraaaaa), selv om han hadde kjæreste/noe mer seriøst på gang med en annen. Jeg synes hun tapte mer. Han fikk muligheten til å tråkke på hennes tillit og håp om at han var seriøs med henne. Sånt gjør noe med en person. Det er vondt å oppleve, og ikke alle klarer å bare tørke litt støv av jakken og si *pytt pytt*. Men mister sin herlige naivitet et sted på veien. Hun var skeptisk. Hun hadde sett facebooken hans (vennelisten og en masse "likes" fra jenter), merket flørtetonen i meldingene han sendte, blitt advart av en venninne med mer erfaring enn henne selv, blitt invitert DIT (han gadd ikke besøke henne, tydeligvis) etc. etc. UNNSKYLD MEG - såklart man skal ta sjanser her i livet. Men noen ganger kan det lønne seg å sjekke oddsene også. Særlig når de er så dårlige. *DING DING DING - DRITTSEKKALARM* 3
Ferny Skrevet 30. oktober 2012 #51 Skrevet 30. oktober 2012 Drittsekkradaren blir vi kvitt når vi blir bevisst på hva vi fortjener og ikke fortjener og velger med omhu, ut i fra erfaringer og magefølelse. Dette er jo nettopp den drittsekkradaren ja. Du har antenner for hva du bør unngå - og hvordan gutt du vil ha/er god for. Jeg tror egentlig vi snakker om det samme, bare litt forbi hverandre.
Nettinettet Skrevet 30. oktober 2012 #52 Skrevet 30. oktober 2012 Hun var skeptisk. Hun hadde sett facebooken hans (vennelisten og en masse "likes" fra jenter), merket flørtetonen i meldingene han sendte, blitt advart av en venninne med mer erfaring enn henne selv, blitt invitert DIT (han gadd ikke besøke henne, tydeligvis) etc. etc. UNNSKYLD MEG - såklart man skal ta sjanser her i livet. Men noen ganger kan det lønne seg å sjekke oddsene også. Særlig når de er så dårlige. *DING DING DING - DRITTSEKKALARM* Odsen var dårlig, det er jeg enig i, men vinner man på dårlig ods vinner man også mye Neida, jeg er enig med deg, når man har så mange dårlige vibber så bør man ikke gå inn i det hvis man ikke takler følelsene i ettertid. Det er ikke pytt sann når man liker noen det er jeg enig i, men samtidig så bør ma kanskje lære seg å bli litt mer hardhudet hvis man føler lysten og ikke ding dong klokkene
Nettinettet Skrevet 30. oktober 2012 #53 Skrevet 30. oktober 2012 Dette er jo nettopp den drittsekkradaren ja. Du har antenner for hva du bør unngå - og hvordan gutt du vil ha/er god for. Jeg tror egentlig vi snakker om det samme, bare litt forbi hverandre. Ja du har rett, det er bare jeg som bruker den radarbetegnelsen litt anderledes i jobbsammenheng. At man justerer radaren etter hvert forhold for å bli bedre til å sikte inn det man vil ha.. Har man en drittsekkradar må man altså justere radaren slik at man ikke tiltrekker seg drittsekker lenger.. Antenner for drittsekkene blir liksom noe annet.. Så ja vi er nok enige
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #54 Skrevet 30. oktober 2012 OK. Her er regnestykket fra startinnlegget: Kjempekjekk, fløtepus, innforstått med ukile smileys og tusen kvinnelige venner på Facebook. Kanskje han er i skapet? Anonym poster: a052af8f00ff1f89ee3b24a222d9125e
Gjest Katten. Skrevet 31. oktober 2012 #55 Skrevet 31. oktober 2012 Skjønner ikke helt hvordan du ble 'playa'. Det at han har noe seriøst på gang med en annen jente, betyr ikke nødvendigvis at det er en et monogamt-seriøst-på-gang. På samme måte er det å bli kjent med hverandre heller ikke synonymt med å bli seriøse i lag. Personlig har jeg aldri taklet rene sexforhold. Jeg må ha en psykisk connection i tillegg, selv om det ikke skal utvikle seg til et videre forhold. Dog, så er jeg gjerne betraktelig mer direkte med mine tanker enn han var. 4
Gjest Tidssone Skrevet 31. oktober 2012 #56 Skrevet 31. oktober 2012 Å bli "playet" er vel når noen lover gull og grønne skoger/later som om de er interessert i mer enn sex? Jeg ser heller ikke at TS ble playet. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 31. oktober 2012 #57 Skrevet 31. oktober 2012 Her kommer drittsekkene på rekke og rad å bortforklarer. Hahahaha, neida bare tulla, måtte bare være litt frekk i kjeften
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #58 Skrevet 31. oktober 2012 Å bli playa er når du har deg med en player. Anonym poster: 6a7a2d3133c7287bce46eaaf0a6b921b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #59 Skrevet 31. oktober 2012 Å bli playa er når du har deg med en player. Anonym poster: 6a7a2d3133c7287bce46eaaf0a6b921b Det er det vel ikke. Man kan godt ha sex med en som er player uten å bli "played", det er jo bare hvis han lurer deg og leker med følelsene dine at du har blitt playet. Det ligger litt i ordet, smartypants. Anonym poster: ddc74e5b2c66559957410f970f8f28a5
pratsom Skrevet 31. oktober 2012 #60 Skrevet 31. oktober 2012 har spurt om dette tidligere, er det ingen som har hørt om google lengre? slutt å krangle, her er svaret... http://lmgtfy.com/?q=definition+of+a+player&l=1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå