Gå til innhold

Er han player?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

En player som har damene svermende rundt 24/7 gidder da ikke skrive frem og tilbake med en jente i en annen by...

Men hva som legges i "player" kan jo diskuteres. Nå vet jeg ikke alder på TS og denne typen, men utifra skrivemåte og beskrivelsen av relasjonen så tipper jeg litt unge? (under 22).

Slik jeg ser det har du ikke noe å tape på å besøke han... Vis en naturlig skepsis og la trusene være på (om du ikke finner ut at du bare vil ha sex du og :-)). Du kommer neppe til å falle pladask på fredagen, stadfeste at han er en player på lørdagen for å så slite med kjærlighetssorg i 14 år...

Anonym poster: cd081656d60daa86903f541dc96ba2a4

Jeg ble nettopp 22, hehe!

Fikk en melding fra han nå. Han sier at jeg "mååå komme på besøk til uka"

Har skikkelig lyst! Er bare redd for at det kan bli litt kleint :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

En player er i mine øyne en som bare leker seg og som ikke er ute etter å treffe jentene igjen. Eventuelt innimellom hvis han ikke har fått noe nytt og spennende å holde på med.

Nyt oppmerksomheten fra en kar som har mange damer hengende rundt seg! Tenk at han vil at DU skal komme til han. Du skiller deg definitivt ut fra mengden og hvem vet, kanskje du er den ene som får han til å ville holde seg til en dame?

Lykke til! :)

Her tar man et tankesett som kan etterlate en utrolig skuffet.

Det er ingen grunn til å tro at han ikke er akkurat helt lik med alle andre jenter - spesielt siden det har gått så kort tid siden TS og han møttes - og dermed vil en slik tankegang skape forventninger, og man vil ganske sannsynlig ende opp både skuffet og såret.

Det er aaaaalt for tidlig å si noe om hans intensjoner med deg, TS, så mitt råd er som følger:

Han er deilig, du vil ha han, han vil ha deg - dra på besøk til han med kun forventningene om den helgen. Alt annet er en bonus :)

• Liker 3
Skrevet

og man vil ganske sannsynlig ende opp både skuffet og såret.

Hvorfor det? Hvorfor kan man ikke like sannsynlig ende opp positivt overrasket og lykkelig? Jeg mener at vi må slutte å tenke negativt hver gang, samtdig som man ikke bygger opp forventinger. Man kan leve i nuet her og nå og heller være klar over konsekvensene som kan komme, uten at man forventer at de skal komme. Hvis man forventer at man ikke skal lykkes vil man ikke tørre å ta sjanser og dermed vil man ikke lykkes heller.

Jeg er ekstremt enig i det du sier om å leve i nuet og nyte det som er her og nå, og jeg har ikke ment noe annet jeg heller. Man kan ikke legge løpet lengre enn det man opplever her og nå.

Skrevet

TS her.

Sendte han en melding og spurte han hva greia var, om han faktisk var interessert i å bli kjent med meg eller om det bare lå andre tanker bak.

Fikk tilbake et veldig surt svar, som inneholdt "HVA????!?! Hvordan kan du i det hele tatt spørr om det?" osv. Han ble skikkelig sur, og jeg bare satt og lo mens jeg leste resten av meldingen.

Snakket med ei venninne samme kvelden. Hun har gjerne litt mer "erfaring" enn meg når det kommer til gutter, og nevnte noe om at gutter som er "playere" ofte ikke vil at folk skal tro det om dem osv, og at det kanskje var derfor han reagerte sånn, for å beskytte seg selv på en måte.

Jeg blir gal. Hater å like folk, det er skikkelig kjipt å ikke vite noe helt sikkert

Need more help, now! :)

Skrevet

Jeg har overanalysert og tolket alt i en årrekke til ingen nytte. Er du skikkelig skikkelig intressert i denne mannen? Kan han være mannen med stor M for deg? Da må du gå for det, og tåle å gå på en smell, men er han ikke noe mer enn bare spennende så hvorfor kaste bort tid på det, hvis du er ute etter noe seriøst?

Skrevet (endret)

TS her.

Sendte han en melding og spurte han hva greia var, om han faktisk var interessert i å bli kjent med meg eller om det bare lå andre tanker bak.

Fikk tilbake et veldig surt svar, som inneholdt "HVA????!?! Hvordan kan du i det hele tatt spørr om det?" osv. Han ble skikkelig sur, og jeg bare satt og lo mens jeg leste resten av meldingen.

Snakket med ei venninne samme kvelden. Hun har gjerne litt mer "erfaring" enn meg når det kommer til gutter, og nevnte noe om at gutter som er "playere" ofte ikke vil at folk skal tro det om dem osv, og at det kanskje var derfor han reagerte sånn, for å beskytte seg selv på en måte.

Jeg blir gal. Hater å like folk, det er skikkelig kjipt å ikke vite noe helt sikkert

Need more help, now! :)

Når folk blir sinna så treffer du et ømt punkt.

De føler seg altså truffet.

Endret av Steinar40
  • Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Skrevet 12 oktober 2012 - 20:55

------------------------------------------------

snapback.pngSteinar40 skrev 12 oktober 2012 - 18:22:

"Når jeg har vært seriøst interessert i ei dame så har jeg vært interessert i hennes dagligliv."

Jeg spurte deg samme dag, men du glir behendig unna å svare på direkte spørsmål:

"Har det ført til et positivt resultat noen gang da, at dere er blitt et par?"

Du har opprettet et utall tråder hvor du opptrer belærende og tildels foraktelig overfor andre, spesielt kvinner. Har du noensinne vært i et parforhold selv ettersom du føler deg berettiget til å gi andre alskens "gode" råd?

Endret av Arabella
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Yepp, I got played...

TS

:klem:

Hva skjedde?

• Liker 2
Skrevet

Jamen skal man slutte å konfrontrere folk i frykt for å treffe et ømt punkt??

Anonym poster: 5493a34deab0101c4db444adfcf4ab0b

Skrevet

Jamen skal man slutte å konfrontrere folk i frykt for å treffe et ømt punkt??

Anonym poster: 5493a34deab0101c4db444adfcf4ab0b

Nei. Man skal derimot være veldig oppmerksom på akkurat denne reaksjonen.

Det er nemlig som regel et veldig dårlig tegn.

• Liker 1
Skrevet

Yepp, I got played...

TS

Utspekulerte folk er vanskelig å gardere seg mot. De sier en ting, men mener noe helt annet. Men for hver erfaring er du en erfaring rikere.

Ta en pause fra dating og tull inntil du får samlet deg sammen igjen er mitt råd.

• Liker 1
Skrevet

Trist å høre Vippe :/

Noe som forundrer meg her inne på forumet, når kvinner spør om råd med menn, og menn svarer, så kommer det alltid noen kvinner og motsier det hele? whyyyy??

Når jeg har dameproblemer vil jeg heller høre det fra en dames ståsted, enn en mann.

Vi er da to forskjellige kjønn, og vi tenker meget forskjellig. Men en mann kan veldig lett gjennomskue en annens manns intensjoner, og vice versa...Tro det eller ei, men vi menn kan faktisk være litt komplekse vi og.

• Liker 3
Skrevet

At folk ikke har lært å høre på deg Steinar.

Jeg har lagt merke til at du gir gode tips om menns intensjoner ofte , i allfall når det er spm om hvor seriøs en mann er mtp sex vs forhold.

Dem sier at du er en gammeldags kjedelig gubbe men du har levd og erfart men folk vil ikke innrømme det.

• Liker 1
Skrevet

At folk ikke har lært å høre på deg Steinar.

Jeg har lagt merke til at du gir gode tips om menns intensjoner ofte , i allfall når det er spm om hvor seriøs en mann er mtp sex vs forhold.

Dem sier at du er en gammeldags kjedelig gubbe men du har levd og erfart men folk vil ikke innrømme det.

hehe Ja, de gamle er alltid eldst vettu! hehe Og ungdommen har aldri villet høre på foreldregenerasjonen ;)

Men det er klart at jeg har fått med meg litt i løpet av disse åra, og kjenner dermed til den typiske gangen som lusa (vi mannfolk) ofte har.

• Liker 1
Skrevet

:klem:

Hva skjedde?

Det lurer jeg også på. Jeg ser ikke at du har blitt played, for han holdt jo faktisk kontakten med deg etter at dere hadde hatt sex og inviterte deg med på noe. Hadde han bare vært ute etter en ting hadde du jo aldri hørt noe mer fra han.

Kanskje dere rett og slett ikke passet sammen? :)

*trøsteklem*

Skrevet

Det lurer jeg også på. Jeg ser ikke at du har blitt played, for han holdt jo faktisk kontakten med deg etter at dere hadde hatt sex og inviterte deg med på noe. Hadde han bare vært ute etter en ting hadde du jo aldri hørt noe mer fra han.

Kanskje dere rett og slett ikke passet sammen? :)

*trøsteklem*

Jeg besøkte han en helg, og han var helt hærlig.

Uken etterpå finner jeg ut at han har kjæreste/noe på gang med ei anna.. :/

TS

Skrevet

TS

hva faen er det som feiler enkelte!?

• Liker 4
Skrevet

TS

Jeg forstår at du blir lei deg av at han har en annen, men samtidig så synes ikke jeg at du har blitt playa fordet. Du har jo vist hvordan han var og jeg synes du var tøff som tok sjansen og dere hadde jo en flott helg sammen :) Du kan tusle rundt med hodet hevet synes jeg og ta det som en erfaring! :)

Skrevet

hva faen er det som feiler enkelte!?

I don't know. Plagsomt er det hvertfall! :P

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...