Gå til innhold

Er han player?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet the most handsome guy ever! OMG!!!

Traff han en kveld på byen. Endte på nach sammen osv, så dere skjønner sikkert hva som skjedde der.

Dagen etter kjører han meg hjem, forteller meg at det var koselig og at jeg må sende han en melding. Jeg sendte han en melding neste kveld, og vi har hatt kontakt jevnt de siste ukene. Det jeg reagerer på er at han skriver som en skikkelig fløtepus med masse tegn ":D :) :* <3", og typisk "søta<3, Aww, cutie" osv. Jeg har aldri noen sinne vært borti en gutt som skriver på denne måten, og det freaker meg litt ut. I tillegg har han flere 1000 venner på facebook, who the hell har det liksom?! Fleste er jenter... og alle jentene liker eller kommenterer bildene hans.

Nå har det seg sånn at han vil at jeg skal reise å besøke han (vi bor ikke i samme by), men jeg er litt skeptisk, vet jo ikke hva han vil liksom, om det bare er sex eller om han faktisk er interessert i meg. WHAT TO DO?!

Hva syns dere jeg skal gjøre?

Åååh, han er så deilig at det nesten er ondskapsfult....

Anonym poster: 1c19bd47317e2f047b959a41a3156d14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags type kontakt har dere hatt disse ukene?

Hvis det bare dreier seg om sex så er han garantert en såkalt player.

Hvis han derimot tar opp andre temaer og viser en tydelig interesse for deg og ditt liv, så er det mer sannsynlig at han faktisk er interessert i deg.

• Liker 1
Gjest Disguise
Skrevet

Fyren svømmer i jenter og han er singel? :klo:

Skrevet

Syntes du skal dra på besøk, for så å finne ut hva han er. Han er kanskje pikenes jens, men det betyr ikke at han automatisk er player. Men såklart, sjansen er jo der.

Skrevet

En player er i mine øyne en som bare leker seg og som ikke er ute etter å treffe jentene igjen. Eventuelt innimellom hvis han ikke har fått noe nytt og spennende å holde på med.

Nyt oppmerksomheten fra en kar som har mange damer hengende rundt seg! Tenk at han vil at DU skal komme til han. Du skiller deg definitivt ut fra mengden og hvem vet, kanskje du er den ene som får han til å ville holde seg til en dame?

Lykke til! :)

Skrevet (endret)

En player er i mine øyne en som bare leker seg og som ikke er ute etter å treffe jentene igjen. Eventuelt innimellom hvis han ikke har fått noe nytt og spennende å holde på med.

Nyt oppmerksomheten fra en kar som har mange damer hengende rundt seg! Tenk at han vil at DU skal komme til han. Du skiller deg definitivt ut fra mengden og hvem vet, kanskje du er den ene som får han til å ville holde seg til en dame?

Lykke til! :)

Hva vet du om at han syns at TS skiller seg ut fra mengden? :klo:

Det er nemlig relativt sannsynlig at han "underholder" diverse kvinner på akkurat samme måte.

Endret av Steinar40
  • Liker 5
Skrevet

Hva slags type kontakt har dere hatt disse ukene?

Hvis det bare dreier seg om sex så er han garantert en såkalt player.

Hvis han derimot tar opp andre temaer og viser en tydelig interesse for deg og ditt liv, så er det mer sannsynlig at han faktisk er interessert i deg.

Det har gått i meldinger og chat på facebook. Han har ringt meg noen ganger, men jeg hadde ikke telefonen tilgjengelig... han bare "Du er nødt til å være den dårligste ever til å svare telefonen", noe som er sant :P

Han har vel kanskje ikke vist sånn kjempe interesse for hvem jeg er og hva jeg driver med. Litt i begynnelsen bare. Nå går det mer i at han vil jeg skal besøke han...

Jeg er så skeptisk, ser for meg at han driver å sjonglerer masse jenter på en gang :(

TS

Skrevet

Det har gått i meldinger og chat på facebook. Han har ringt meg noen ganger, men jeg hadde ikke telefonen tilgjengelig... han bare "Du er nødt til å være den dårligste ever til å svare telefonen", noe som er sant :P

Han har vel kanskje ikke vist sånn kjempe interesse for hvem jeg er og hva jeg driver med. Litt i begynnelsen bare. Nå går det mer i at han vil jeg skal besøke han...

Jeg er så skeptisk, ser for meg at han driver å sjonglerer masse jenter på en gang :(

TS

Du kan jo møte han og så se hva som da skjer. Og unngå sex.

Da ser du om han har noen interesse av å tilbringe tid i sammen med deg eller ikke.

Eventuelt kan du si ifra på forhånd, og da si at dere kan treffes men at det ikke blir noe sex.

Si at du ønsker at dere skal bli kjente på andre områder.

Men du må nok dessverre forberede deg på at han ikke er interessert i deg. Tenker jeg.

• Liker 3
Skrevet

Hva vet du om at han syns at TS skiller seg ut fra mengden? :klo:

Det er nemlig relativt sannsynlig at han "underholder" diverse kvinner på akkurat samme måte.

Det er like sannsynlig at han underholder andre, som at han synes hun er spesiell. Han har lyst til å tilbringe tid med henne og det er virkelig på tide at vi slutter å tenne røde lamper bare fordi noen er sjarmerende. Man må ta noen sjanser for å vinne! Det verste som kan skje er at de har en flott helg sammen med enda mer av den sexen de hadde når de traff hverandre.

Skrevet

Men du må nok dessverre forberede deg på at han ikke er interessert i deg. Tenker jeg.

Ikke hør på surpumpen! Han ringer deg og vil være mer sammen med deg. Hvis du ikke har noe bedre å gjøre så hopp i det :) Du kan eventuelt slikke dine sår etterpå, men hva hvis du går glipp av en flott fyr fordi du hører på negative mennesker?

Skrevet

Det er like sannsynlig at han underholder andre, som at han synes hun er spesiell. Han har lyst til å tilbringe tid med henne og det er virkelig på tide at vi slutter å tenne røde lamper bare fordi noen er sjarmerende. Man må ta noen sjanser for å vinne! Det verste som kan skje er at de har en flott helg sammen med enda mer av den sexen de hadde når de traff hverandre.

Poenget er at du vet akkurat like lite om hva denne fyren vil som det jeg og noen annen vet.

Bare han vet det.

Men at han viser lite interesse for hennes daglige liv er ikke noe godt tegn i mine øyne.

Og det er altså ikke alle sjanser man skal ta i dette livet. Selv om du tydeligvis tror det.

• Liker 5
Skrevet

Når jeg har vært seriøst interessert i ei dame så har jeg vært interessert i hennes dagligliv.

• Liker 3
Skrevet

Når jeg har vært seriøst interessert i ei dame så har jeg vært interessert i hennes dagligliv.

Ja men det betyr ikke at han ikke er seriøs selv om HAN ikke er som deg, eller gjør som deg :) Folk er forskjellige og kanskje tenker han bare ikke over at det er hyggelig for motparten.

Skrevet

Ja men det betyr ikke at han ikke er seriøs selv om HAN ikke er som deg, eller gjør som deg :) Folk er forskjellige og kanskje tenker han bare ikke over at det er hyggelig for motparten.

Hvis han ikke tenker så langt, og ikke har denne interessen for TS; hva er da sannsynligheten for at han er klar for noe seriøst parforhold?

• Liker 3
Skrevet

Hvis han ikke tenker så langt, og ikke har denne interessen for TS; hva er da sannsynligheten for at han er klar for noe seriøst parforhold?

Det kan godt hende han tenker så langt selv om han ikke sier det. Alle er ikke som deg Steinar40 og takk gud for det! :)

Skrevet

Det kan godt hende han tenker så langt selv om han ikke sier det. Alle er ikke som deg Steinar40 og takk gud for det! :)

Og hvis griser hadde vinger; så hadde de kunnet fly :smoke: hehe

• Liker 2
Skrevet

Signerer denne!

• Liker 5
Gjest Eurodice
Skrevet

Har det ført til et positivt resultat noen gang da, at dere er blitt et par?

Skrevet

En player som har damene svermende rundt 24/7 gidder da ikke skrive frem og tilbake med en jente i en annen by...

Men hva som legges i "player" kan jo diskuteres. Nå vet jeg ikke alder på TS og denne typen, men utifra skrivemåte og beskrivelsen av relasjonen så tipper jeg litt unge? (under 22).

Slik jeg ser det har du ikke noe å tape på å besøke han... Vis en naturlig skepsis og la trusene være på (om du ikke finner ut at du bare vil ha sex du og :-)). Du kommer neppe til å falle pladask på fredagen, stadfeste at han er en player på lørdagen for å så slite med kjærlighetssorg i 14 år...

Anonym poster: cd081656d60daa86903f541dc96ba2a4

Gjest Tidssone
Skrevet

Dere har jo allerede hatt sex, så jeg ser ikke hvilken skade det kan gjøre med en runde til?

Dessuten viser han jo interesse, selv om han kanskje ikke er en vherdagsplaprer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...