Gjest Elissima Skrevet 11. oktober 2012 #1 Del Skrevet 11. oktober 2012 Ok, mange syns kanskje jeg virker som et hysterisk kvinnfolk akkurat nå. Kanskje jeg er det. Men, saken er den at jeg har vært sammen med en gutt i ca 3 mnd. Han har alltid tatt mye kontakt pr sms/tlf (bor noen timer unna hverandre). Jeg ringte han på søndag men etter det ikke hørt et pipp! Jeg er så redd for at jeg har blitt dumpa, får helt vondt inni meg og har en dårlig magefølelse. Kan være at han har mye å gjøre (vet han jobber veldig lange dager) men uansett? Han pleier alltid si at han er forelsket i meg/savner meg etc. Og han virker virkelig ikke som en drittsekk heller, senest i helgen snakket vi om å flytte sammen. Skal jeg sende han melding eller bare gi f? Er så lei av mannfolk som dumper meg ved å gi meg the silent treatment Noen som har råd? Kan hende jeg krisemaksimerer, jeg tenker det er bedre å være pessimist og bli overrasket positivt enn motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2012 #2 Del Skrevet 11. oktober 2012 Synes du kan vente til i morgen, så kan du sende en melding og spørre hvordan uka har vært. Dere er jo tross alt sammen, så det er jo ikke slik at du er klengete om du sender han en melding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 11. oktober 2012 #3 Del Skrevet 11. oktober 2012 Sendte han en kort melding jeg. Bare spurte om han har hatt en travel uke og sa fra at min tlf er ødelagt. Om jeg får svar er en annen sak! Vi kvinnfolk analyserer for mye, han skulle bare visst hvor stressa jeg er nå. Uansett er det feigt å dumpe noen via silent treatment. Som altfor mange mannfolk er glad i å gjøre mot oss jenter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #4 Del Skrevet 11. oktober 2012 Skjønner godt at du er veldig lei deg, typen min gjør av og til dette mot meg, han ser ikke problemet fordi han har ikke hatt tid til å svare, vært veldig sliten, mye å gjøre, å tenke på osv.. Mens jeg sitter og overanalyserer, føler meg dumpet, ser for meg verdens ende osv.. osv.......... Anonym poster: 5ed44da5259e649d771b4d38dc803a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 11. oktober 2012 #5 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det har jo gått noen dager siden dere snakket sammen. Jeg synes ikke at det er rart at du reagerer på dette. Er ganske så sikker på at en mann hadde reagert på samme måte, dersom han ble utsatt for det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #6 Del Skrevet 11. oktober 2012 Skal jeg sende han melding eller bare gi f? Er så lei av mannfolk som dumper meg ved å gi meg the silent treatment Kødder du? Helt sykt å dumpe noen ved å bare kutte all kontakt. Anonym poster: a42301934e4d8f00dfc5bf5d89dc11b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2012 #7 Del Skrevet 11. oktober 2012 Kan det ha skjedd han noe....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 11. oktober 2012 #8 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hvor mange ganger har du forsøkt å ta kontakt på telefon eller sms siden søndag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 11. oktober 2012 #9 Del Skrevet 11. oktober 2012 Nå fikk jeg svar! Han sa han ikke har tatt kontakt fordi han føler han maser for mye (jeg har sagt til han mange ganger at jeg ikke syns han er masete). Også skrev han at han savner meg, er glad i meg og gleder seg til vi ses om 2 uker. Føler meg passe hysterisk, men greia er vel at jeg må kommunisere til han at jeg blir usikker når det går flere dager uten kontakt. Siden vi for tiden bor i forskjellige byer. Venninna mi mente at menn ikke tar like mye kontakt når man har vært sammen en stund, dette stemmer kanskje for dere menn eller? Så stressa jeg blir av forhold og sånt, herlighet. Det føles bra når det er bra, men jeg er vel flink til å tenke det verste. Flere som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 11. oktober 2012 #10 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg spør igjen, hvor mange ganger siden søndag har DU forsøkt å ta kontakt? Ikke rart han føler han maser hvis det alltid er han som må ta kontakt først... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 11. oktober 2012 #11 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg sendte han flere meldinger på søndag + at jeg ringte han. Etter det har ikke jeg tatt noe kontakt før i dag. Og er ikke alltid han som tar kontakt først nei. Det hadde bare vært teit. Vet jeg har masse issues her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 11. oktober 2012 #12 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg er ganske sikker på at kjæresten din har sittet et par dager og vært lei seg fordi den han er glad i ikke har virket interessert nok til å ta kontakt på fire dager... Det vet jeg i alle fall at min hadde vært! Hadde du forsøkt å ta kontakt uten svar hadde det jo vært en annen sak, men her har dere jo vært like "ille" begge to! Kan jeg spørre hvorfor du ikke sendte en sms på mandag, tirsdag eller onsdag? Mener ikke å være krass med deg altså, men det er noe med oss jenter og alle rare regler vi lager om at "jeg ringte på søndag så da må han ta kontakt neste gang" som gjør at vi skyver fra oss guttene fordi de rett og slett ikke tror vi bryr oss.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #13 Del Skrevet 11. oktober 2012 Der er jeg forskjell fra jenter flest. Når venninner kommer til meg og klager på at gutten ikke har tatt kontakt på noen dager. Så sier jeg "Så ta kontakt selv da?" "Nei, jeg ringte og sendte sms sist gang. Men siden da har ikke han sagt noe" "Nei, men da tar du kontakt igjen da?" "Nei, jeg vil ikke være for klengete..." "Nei, men da får du vente da..." Haha. Jeg er ikke redd for å virke klengete, spesielt ikke når det har gått noen dager uten noe lyd fra hverandre. Da bare sender jeg en melding og skriver noe lignende (akkurat hva jeg føler og tenker!) "Nå syns jeg det har vært stille lenge nok Savner deg og tenker på deg. Alt bra?" Jeg ville sikkert også selv tenkt "Kanskje han har dumpet meg" osv. Men det skremmer meg likevel ikke å ta kontakt. Selvfølgelig gjør jeg det hvis jeg ikke har hørt fra han på noen dager! Man er da et menneske sjøl å. Dette har ført til at de venninene jeg har som er så vanskelige på det området, aldri har fått seg et langvarig forhold, fordi det alltid skal være så komplisert i starten med å ta kontakt osv. Helt teit syns jeg. Synd. Jeg har hatt samme forhold i 4 år snart, helt siden jeg var 16 år og vi har hatt våre problemer. Og de gangene vi hadde avstandsforhold og ikke så hverandre hver dag, så var jeg aldri redd for å ta kontakt og fortelle akkurat hva jeg følte der og da. For det hender jo at gutten sitter på den andre siden og føler akkurat det samme som deg! Så bare SI AKKURAT HVA DU TENKER/FØLER OM SAKEN OG TA DET DERFRA. Stummhet fører ingen vei. Anonym poster: 65a73249d2a9b32c620a8f665bd7ea22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strixvaria Skrevet 11. oktober 2012 #14 Del Skrevet 11. oktober 2012 Der er jeg forskjell fra jenter flest. Når venninner kommer til meg og klager på at gutten ikke har tatt kontakt på noen dager. Så sier jeg "Så ta kontakt selv da?" "Nei, jeg ringte og sendte sms sist gang. Men siden da har ikke han sagt noe" "Nei, men da tar du kontakt igjen da?" "Nei, jeg vil ikke være for klengete..." "Nei, men da får du vente da..." Anonym poster: 65a73249d2a9b32c620a8f665bd7ea22 Kjenner meg igjen her. Men det er så irriterende alltid å være den som må ta kontakt. Mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 11. oktober 2012 #15 Del Skrevet 11. oktober 2012 Om jeg hadde vært i din situasjon så hadde min første tanke vært "har det skjedd han noe?" Ikke om han hadde dumpa meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 11. oktober 2012 #16 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg er ganske sikker på at kjæresten din har sittet et par dager og vært lei seg fordi den han er glad i ikke har virket interessert nok til å ta kontakt på fire dager... Det vet jeg i alle fall at min hadde vært! Hadde du forsøkt å ta kontakt uten svar hadde det jo vært en annen sak, men her har dere jo vært like "ille" begge to! Kan jeg spørre hvorfor du ikke sendte en sms på mandag, tirsdag eller onsdag? Mener ikke å være krass med deg altså, men det er noe med oss jenter og alle rare regler vi lager om at "jeg ringte på søndag så da må han ta kontakt neste gang" som gjør at vi skyver fra oss guttene fordi de rett og slett ikke tror vi bryr oss.. Jeg sendte ikke melding tidligere denne uka pga jeg tenkte det var hans tur og jeg ikke ville mase.. Jeg har 0 problemer med å være ærlig med kjæresten altså, sa til han istad at jeg lett blir paranoid etc. Skal ringe han til helga uansett. Men ja, jeg er helt enig i at vi jenter analyserer og kompliserer ting unødvendig mye! Bare se på meg i dag hvor nervevrak jeg har vært.. Sånn sett er mannfolk mye mer laidback, de har kanskje ikke det bekreftelsesbehovet vi jenter har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 11. oktober 2012 #17 Del Skrevet 11. oktober 2012 Om jeg hadde vært i din situasjon så hadde min første tanke vært "har det skjedd han noe?" Ikke om han hadde dumpa meg Tro meg, jeg tenkte så klart på det og! Sjekka i lokalavisa der han bor om det hadde vært noen ulykker etc. Bestekompisen hans har nr mitt, så om det hadde skjedd noe alvorlig med han hadde jeg fått vite om det. Har også hatt problemer med tlf min så har ikke kunnet ringe eller noe før i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå