Gjest Kenneth Skrevet 11. oktober 2012 #1 Del Skrevet 11. oktober 2012 Har gjort det slutt med kjæresten min nåm etter 5 år.. Vi er 23 år Hun tar dette vanvittig tungt, og må inrømme det var sinnsykt tungt å gå fra henne der hun lå å skrek blodtårer... Jeg er redd at ikke vennene hennes skal plukke dette opp, og støtte henne.. Og lurer derfor på om hvordan dere ville gjort det med "Statusen" på facebook? Skal jeg bare sette denne til singel med en gang? SLik at vennene hennes ser det og kanskje kommer innnom med litt støtte? Noen råd til meg? Synes dette er tungt, men det var absolutt nødvendig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #2 Del Skrevet 11. oktober 2012 Ikke gjør det på facebook for å si fra til vennene. Ta faktisk kontakt med dem på telefon og be dem passe på henne. Dette er for privat for facebook på et par dager. Anonym poster: 818cf0025ed8b16ad2d46d3bc4023f11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå