Gå til innhold

Kan jeg gå sånn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Kroppen min er rar. Den er veldig kraftig. Har ikke valker, men føler at den er stor, enkelt og greit.

Jeg har på en svart jeans og en topp med 3/4 armer om dere skjønner. Den er tettsittende, men ikke stram...

Jeg orker ikke å finne noe "fint" i dag, men vil heller ikke ha på joggebukse enda.

Men føler meg så utrulig stor, "hoven" / oppblåst og kraftig.

Jeg kan kanskje få slengt inn bilde, for jeg tok bilde for å se, men åh...er så usikker.

Har dere forresten inspirasjon for hvordan litt større folk kan gå? Da tenker jeg ikke på sånne + størrelser, for det bruker jeg forsåvidt ikke. Men bare ikke nette folk da? Noen bilder eller nevne noen kjendiser? Tusen takk.

Anonym poster: 673b1dcb03447511ece46f4d1ec8e9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blue Jeans

Et bilde ville gjort det lettere ;)

Sånn:

Siden jeg ikke poster som anonym nå (vil kunne slette bildet) så ja...har vel ikke så mye å si.

Nå har jeg skiftet uansett. Haha, føler meg så utrulig merkelig noen ganger. Jeg vet at jeg ikke er direkte svær i den forstand, men det er mest rundt hoftene og ryggen. Føler også at hodet sitter skjeft og er alt for lite i forhold til kroppen. Om noen her er flinke til å kunne finne klær som passer ulike kropper osv så kan jeg sikkert legge ut et bilde hvor det synes mer. For jeg føler ikke at de største problemene kom på dette bildet.

: Slettet bildet.

Endret av Blue Jeans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Jeans

Skuldrene bak, brystet frem og hodet hevet og gjerne klikk-klakk sko. Det hjelper;)

Ja, haha. Men var veldig ukomfortabel der jeg stod...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blue Jeans

Takk for svar.

Det er bare det at forde om jeg ikke er typ "valkete" så er jeg kraftig på en måte...men åh *slutte å syte* skal få gjort noe med det, inntil videre skal jeg bare prøve å godta meg som jeg er.

Men ja, en bedre holdning kunne gjort mye! Er det ikke pilates som også kan være til hjelp der? Tenkte å kombinere kondisjon og pilates på treningssenter, men vet ikke om pilates er "bortkastet" ?

Har aldri trent på treningssenter før, men har hatt lyst i flere år. Virker bare så skummelt, men samtidig så er det utrulig kjedelig å løpe på tredemølla hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er da aldeles ikke kraftig!

Men om du virkelig føler det sånn, så ville jeg ha droppa stripene den veien, for det skal visst forstørre. Ta heller striper nedover hvis du absolutt må bruke det :) Mørke farger forminsker også. Og for store klær er heller ikke bra. Man blir bare mer "posete" om man bruker for store klær. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både pilates og yoga er bra for holdningen.:Nikke: Spesielt yoga kan kanskje være litt vanskelig å få dreisen på, men når du først gjør det er det fort gjort å bli hekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...