AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg og kjæresten slo opp for noen dager tilbake.. Greit jeg kan grine og ha det så jævlig til jeg dævver, ok, men en tanke dreper meg... hva hvis jeg ser han med en ny dame? hva skal skje med meg? seriøst jeg døøøøør bare av å tenke på det :( jeg vet at han snart kommer til å få en dame, og som også er 100 ganger bedre enn meg, han mener da at vi ikke passer sammen, så den nye dama kommer han sikkert til å sammenligne med meg og da er hun 100 ganger bedre jeg føler meg som en dritt, og denne tanken plager meg virkelig... :( Anonym poster: 9257d4a9b0e115c376850f745105431a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerdemamma Skrevet 11. oktober 2012 #2 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg tror denne tankegangen din er helt normal i nysingle. Det går over etterhvert. Du får deg ny kjæreste med tiden, og det får han også. Det blir nok sikkert ganske sårt å se han med en ny, men det blir minst like sårt for han å se deg men en annen. Men ikke like sårt som du sitter og er redd for nå Ta deg litt tid for deg selv, men kom deg ut med venner så fort du orker. Få tankene over på andre ting. Og ikke forhast deg med å finne en ny type med en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirabel Skrevet 11. oktober 2012 #3 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg og kjæresten slo opp for noen dager tilbake.. Greit jeg kan grine og ha det så jævlig til jeg dævver, ok, men en tanke dreper meg... hva hvis jeg ser han med en ny dame? hva skal skje med meg? seriøst jeg døøøøør bare av å tenke på det :( jeg vet at han snart kommer til å få en dame, og som også er 100 ganger bedre enn meg, han mener da at vi ikke passer sammen, så den nye dama kommer han sikkert til å sammenligne med meg og da er hun 100 ganger bedre jeg føler meg som en dritt, og denne tanken plager meg virkelig... :( Anonym poster: 9257d4a9b0e115c376850f745105431a Hei - selv om han skulle få en ny dame så er hun ikke 100 ganger bedre enn deg. Kanskje er bare dere ikke kompatible; dvs passer sammen. Kanskje tror han bare nå at gresset er grønnere og våkner opp en da og oppdager at det var Du som var 100 ganger bedre enn alle andre. Kanskje kan du få en som er 100 ganger bedre for deg enn han. Slapp av detter er noe veldig mange opplever i løpet av livet. Finn en venn eller to som kan støtte deg gjennom dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå