Gå til innhold

Jaja,hvorfor ikke?


Nebula

Anbefalte innlegg

Kan vel like så greit starte en dagbok :nigo:

Jeg er ei 30 år gammal kjærring,singel,bor langt uti gokk (ifølge vennene mine iallefall,but I do not agree ^^) sammen med datteren min og katta vår.

Livet er ganske stillestående akkurat nå,har vært fryktelig bitter og negativ en stund men på vei til å snu om nå.Det hjalp liksom ikke noe å gå sånn å være sur å lei hele tia :ler2: Så,starter jobb på mandag,trener nesten hver dag,vekta går ned og humøret opp! Tror jeg begynner å få folk rundt meg til å forstå også at jeg trenger litt hjelp i ny og ne med datteren min.Siden barnefaren bor en flytur unna,er det bare i feriene hun er der.Og mammaer trenger litt pauser (særlig de som ikke vil være single lengre :jepp: !).

Men ja.Ellers er jeg kreativ,film/musikk/spill - geek,glad i fotografering osv.

Det får være nok for idag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I morgen begynner jeg i nye jobben,gleder meg veldig!Håper bare jeg får sove,siden vi nå må stå opp før kl 06.00 :S Men jeg tror det skal gå fint. Litt bekymra for at dagene til jentungen skal bli lange,sfo/skole fra kl.07 - 16...Hjemme 16.30,lekser,middag,litt tid til kos og så i seng.Dårlig samvittighet,men er vel mange som har sånn hverdag I guess.

Så var det denne "drømmemannen" jeg traff sist helg.La til på FB,og han godtok.Prøvd å ta litt kontakt på chat,casual og ikke masete.Men han er visst ikke intr. Jeg tar ikke kontakt igjenn.Dumt,lyst å bli kjent med fyren.Hadde det ikke blitt noen følelser utav det,trenger iallefall jeg flere venner her. Men men.

Trent idag,merker at kroppen er allerede fastere,etter bare noen få uker med trening! :danse: Gir bare enda mer motivasjon,kjempe gøy!

Jepp,nei,snart leggetid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uka er nesten ferdig,jobben har vært grei nok.Er tungt arbeid,så hele kroppen verker.Vesla og meg har attpåtil blitt griseforkjøla,og kontoen min har blitt tømt av et ukjent menneske i Oslo.Kortet er sperra,vi har hverken penger eller mat.Yay!Ikke noe gla' dag,mao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...