Gå til innhold

Hva slags mennesker ser du opp til?


ainna

Anbefalte innlegg

Jeg ser opp til mennesker som er inkluderende og hensynsfulle, og som leter etter det positive i mennsker de møter i steden for det negative.

Jeg ser opp til folk som er rettferdige og ansvarsfulle, som får til alt fordi de ikke er redde for å prøve og feile.

Jeg ser opp til folk som er modige og gjør ting de egentlig frykter, uansett hvor lett/vanskelig det er i andres øyne.

Jeg ser opp til folk som gir av seg selv og vier livet sitt til å være en kilde av positivitet for andre mennsker etter beste evne, enten det er ved å hjelpe barn i Afrika eller å alltid smile og være hyggelig med kassadamen på Rema.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser opp til mennesker som

- gjør en innsats for å være høflige og følge lover, regler og uskrevne sosiale koder

- kan godta at andre har totalt ulike synspunkt (feks religion og livssyn) enn seg selv og fungere side om side med dem likevel

- mennesker som står på for seg selv og sitt eget liv og ikke legger seg ned (og skylder på sykdom og stat osv) i motstand

- gjør det lille ekstra (kontra å kun gjøre det som er forventet at man må) i oppgaver de blir tildelt

-

Anonym poster: ad8f1d8fa5602415dde293698b00fb68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...