Gå til innhold

Hva slags mennesker ser du opp til?


ainna

Anbefalte innlegg

Jeg ser opp til mennesker som er trygge på seg selv og sin egen rolle. Jeg ser opp til mennesker som er inkluderende. Jeg ser opp til sterke personligheter.

Hvem ser du opp til??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mennesker som ofrar mykje for å hjelpe andre mennesker. Som nærmast gjev opp privatliv for å arbeide for noko som er større enn dei sjølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser opp til mennesker som møter nye personer med et åpent sinn, og som ikke kritiserer og "leter" etter feil hos andre. Også ser jeg selvsagt opp til folk som følger drømmene sine og tar sjanser i stedet for å la frykten for å mislykkes overvinne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange egenskaper hos mennesker jeg ser opp til men jeg tar meg til rette og limer inn et svar jeg gav i en annen tråd med samme tema, selvsagt døde tråden ganske fort for det er jo som sagt mye gøyere med tråder som omhandler å se ned på andre mennesker fremfor å se og hylle de gode egenskapene hos folk, har funnet ut at det må være ganske mange høye mennesker på kg, men iallefall:

”Jeg ser opp til mennesker som tør å skille seg ut, om 99 mennesker går helt likt kledd mens det er en person som går kledd litt utradisjonelt, så finner jeg den ene personen mye mer inntresang uten å en gang ha snakket med vedkommende. Jeg ser opp til slike individer som staker sin egen vei, om det gjelder klær, arbeidsvalg, interesser you name it

Mennesker som har slitt mye i eget liv, men på tross har kommet seg opp og ut og sprenger egne og andres grenser og forventninger, har jeg mye mer respekt og anerkjennelse for enn folk som får mye opp i hendene og reiser gratis hele livet.

Folk som gjerne kan være opprørske, egenrådige sta, bein i nesen og klarer det de vil uten at de tråkker noen ned, men istedenfor hjelper folk opp.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser opp til mennesker som har selvrespekt nok til å sette andres velbefinnende over sitt eget, og som våger å være ærlige om hva de tenker og føler.

Jeg ser opp til den som er villig til å sette seg selv i fare for andre. For eksempel Émile Zola og Maximillian Kolbe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Eg ser opp til dei som ofrar sitt eige liv for andre. Dei som gjer sitt ytterste for å hjelpa.

Og dei som føljer det dei har sagt. Folk med store hjarter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....må innrømme at jeg ser opp til de som klarer "alt" i hverdagen, hus, hjem, unger, jobb, og egenpleie, og trening og ser glade og vellykkede ut.........

Anonym poster: cdfc2aef6455d3f2dd383061baaa81f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Jeans

Godt spørsmål!

Jeg tror ikke jeg ser direkte opp til noen, men om en person er omsorgsfull og uten for mange fordommer vil jeg automatisk like den personen, uavhengig om den er kriminell, hjemløs, ingeniør eller toppblogger.

Men jeg tror ikke jeg ser opp til noen, men det skal ikke mye til før jeg liker et menneske og automatisk tenker at personen er god, og at jeg liker han eller hun.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Mennesker som ofrar mykje for å hjelpe andre mennesker. Som nærmast gjev opp privatliv for å arbeide for noko som er større enn dei sjølv.

Enig i dette. Det er imponerende at enkelte klarer å legge til side all egoisme og bruke all tiden sin på andre, ofte uten å få særlig igjen for det.

Ser også opp til "vanlige" mennesker som lever vanlig A4-liv og samtidig bruker all fritid på ideelle organisasjoner o.l, som virker som de rekker over alt og aldri er slitne, men derimot gir masse av seg selv.

Ser opp til folk som følger hjertet fremfor hodet, som tør å satse, selv om det er stor sjanse for å feile. Selv velger jeg den trygge veien.

Ser opp til mennesker som får til en akademisk karriere også. Man må jammen være både strukturert og engasjert for å komme seg så langt at man får til en doktorgrad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser opp til mennesker som klarer å aldri snakke stygt eller nedsettende om andre, aldri farer med sladder og baksnakking. Det står det respekt av! :blomst:

Anonym poster: cdfc2aef6455d3f2dd383061baaa81f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser opp til mennesker som er reflekterte og intelligente.

Jeg ser opp til mennesker som er gode og gjør det "rette" uten å forvente noe tilbake.

Jeg ser opp til mennesker som er positive selv etter en vanskelig liv.

Jeg ser opp til mennesker som tar vare på hverandre og ikke bare tenker på seg selv.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-De som er ekstra snille og omtenksomme.

-De som gjør alt de kan for å hjelpe andre.

-De som risikerer eget liv for å redde andre.

-De som har et naturtalent til å være morsomme, og kan få andre til å le bare ved å gjøre små ting.

-De som har mange forskjellige talenter. Eller et unikt talent.

-De som er super smarte og kunnskapsrike.

-De som gjør en innsats for at verden skal bli et bedre sted å leve for de som ikke har det så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser opp til mennesker som er ekte , som ikke gjør gode ting for å bli sett opp til men fordi det føles riktig å gjøre det .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser opp til mennesker som er ekte , som ikke gjør gode ting for å bli sett opp til men fordi det føles riktig å gjøre det .

ÅÅ den var fin!! helt enig!! :lillesky:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...