Comeback Kid Skrevet 25. juni 2004 #121 Del Skrevet 25. juni 2004 Ja men......ja men...... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 25. juni 2004 #122 Del Skrevet 25. juni 2004 Nå har jeg funnet ut av hvorfor du vil ha Viva, - hun er like ung som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comeback Kid Skrevet 25. juni 2004 #123 Del Skrevet 25. juni 2004 Du tar helt feil Miranda.....meg og deg er like gamle sånn ca. Vi passer mye bedre sammen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 25. juni 2004 #124 Del Skrevet 25. juni 2004 Du tar helt feil Miranda.....meg og deg er like gamle sånn ca. Vi passer mye bedre sammen. :-) :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frodo Skrevet 25. juni 2004 #125 Del Skrevet 25. juni 2004 Sikkert flere her inne jeg kunne tenkt meg å hatt sex med om jeg hadde kjent vedkommende, men jeg tar ingen usett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 25. juni 2004 #126 Del Skrevet 25. juni 2004 Sikkert flere her inne jeg kunne tenkt meg å hatt sex med om jeg hadde kjent vedkommende' date=' men jeg tar ingen usett..[/quote'] Nå er jeg en riktig BABE, da Og ham der Ringenes-Herre-Frodo er bare lekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frodo Skrevet 25. juni 2004 #127 Del Skrevet 25. juni 2004 Nå er jeg litt høyere enn en hobbit da, og litt mindre hårete, men det er kanskje ingen ulempe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #128 Del Skrevet 25. juni 2004 Vi kan sikkert ordne et eller annet.. Fnis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 25. juni 2004 #129 Del Skrevet 25. juni 2004 Nå er jeg litt høyere enn en hobbit da, og litt mindre hårete, men det er kanskje ingen ulempe? Absolutt ingen ulempe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 28. juni 2004 #130 Del Skrevet 28. juni 2004 Hm, en hobbit har jo rette høyden da...... Kan sikkert brukes til mye moro, de.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 28. juni 2004 #131 Del Skrevet 28. juni 2004 Hmmmmm...ja si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 7. juli 2004 #132 Del Skrevet 7. juli 2004 Aline så klart. Jobber med saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. juli 2004 #133 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg registrere at jeg ikke har draget... hmf! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2004 #134 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg registrere at jeg ikke har draget... hmf! :-? Akkurat det samme registrerte jeg Men jeg synes jo du er ganske lekker Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. juli 2004 #135 Del Skrevet 7. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. juli 2004 #136 Del Skrevet 7. juli 2004 Akkurat det samme registrerte jeg Men jeg synes jo du er ganske lekker Suzy Oh baby... *grafser litt etter Alex* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. juli 2004 #137 Del Skrevet 7. juli 2004 ... kan vi glede oss til litt offentlig sex på neste treff eller?? ... til inntekt for... .. (finn på noe annet enn regnskogen ...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. juli 2004 #138 Del Skrevet 7. juli 2004 ... kan vi glede oss til litt offentlig sex på neste treff eller?? ... til inntekt for... .. (finn på noe annet enn regnskogen ...) til inntekt for "single KG-kvinner og dere shopping-behov pga manglende sex!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 7. juli 2004 #139 Del Skrevet 7. juli 2004 til inntekt for "single KG-kvinner og dere shopping-behov pga manglende sex!!!" DEN!!.. er jeg med på!! Selv om jeg må innrømme at jeg igår fikk gjort begge deler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. juli 2004 #140 Del Skrevet 7. juli 2004 til inntekt for "single KG-kvinner og dere shopping-behov pga manglende sex!!!" .. Aline.. :bukke: .. hadde jeg hatt hatt .. skulle jeg tatt den av for deg... ...(hvor starter køen... er klar over at jeg allerede stiller bak Greeny og 0409 ... men... --) Sofia får ikke noe ... og det bør vel kanskje dryppe litt på oss som måtte ta en handletur i stedet for det forrige avlyste treffet... Hvordan blir det forresten med treff... Får vi til noe i sommer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå