Gå til innhold

Hvem av de andre brukerne ville du gjerne hatt sex med:)

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

8) Vil dessuten minne om hvilken fantastisk glamourpike det var som startet denne tråden, jeg er litt snurt over at ingen vil pule med meg :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hmmmm, okey da. Hvis jeg skal prøve en jente en gang kan det vel like gjerne være deg :oops: :ler:

* Eller var det ikke det du mente :tunge1::ler: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder Sandman kommer det litt an på dagens avatar-valg :ler:

...gjør oppmerksom på at mange sier jeg kler en REMA-pose over hodet, det hender ofte at jenter ber om at jeg tar på en slik...

...det er vel uttrykk for en eller annen kinky lek jeg ikke forstår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
8) Vil dessuten minne om hvilken fantastisk glamourpike det var som startet denne tråden' date=' jeg er litt snurt over at ingen vil pule med meg :-([/quote']

Hadde jeg vært mann hadde jeg sikkert feid over deg, glammy! :klem::kul::wink:

(hvor er Løwen når vi trenger'n?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8) Vil dessuten minne om hvilken fantastisk glamourpike det var som startet denne tråden' date=' jeg er litt snurt over at ingen vil pule med meg :-([/quote']

Ingen? Tull og tøys! Jeg puler deg mer enn gjerne. Passer det idag? :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

...gjør oppmerksom på at mange sier jeg kler en REMA-pose over hodet, det hender ofte at jenter ber om at jeg tar på en slik...

...det er vel uttrykk for en eller annen kinky lek jeg ikke forstår...

Jeg liker REMA-poser jeg, Sændis, men de er ikke en nødvendighet, finnes mye fint i Polposer og enklte av butikkene i Skovveien har noe mer glamorøse poser enn REMA. ... Og Sændis, du må jo ikke glemme at det er det inni posen som teller! :wink:

Greeney I love you! Gamle Alex, vi kan prøve nye og spennende ting isammen :sjarmor:

Løwen, jepp vi kan muligens pule idag, du kan iallefall få en BJ, så mye kan jeg love :) i forskningsøyemed altså, har ikke sugd så mange kattedyr før... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løwen, jepp vi kan muligens pule idag, du kan iallefall få en BJ, så mye kan jeg love :) i forskningsøyemed altså, har ikke sugd så mange kattedyr før... :roll:

BJ! :hoppe: Greit å vite at zoofili ikke er en fast vane, men jeg skal nok omvende deg. Løwer er ikke som andre kattedyr. (Vel, litt brøling, biting og røff behandling må du kanskje regne med, men alle som har hørt katteelskov vet hva de går til. Oppdimensjonert til Løwe-størrelse ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg vil ha sex med Glammy, Lurven og Kveldsvisit så kan Sandman og Skarv filme oss.

Derefter kunne vi vise filmen på ett eventuelt "StorKgTreff" og virkelg vise de andre hvilke sammensveisede debatører vi er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest glamourgirl
Jeg vil ha sex med Glammy, Lurven og Kveldsvisit så kan Sandman og Skarv filme oss.

Derefter kunne vi vise filmen på ett eventuelt "StorKgTreff" og virkelg vise de andre hvilke sammensveisede debatører vi er.

:sexy: :kysse: Sadie! Lur Plan... Dette kan jo bli stort og flott Må jo bare bli en bestselger, og en storsuksess, sikker på vi ikke skal ha med Løwen også, tror han er god på litt "røff i kantene dyrisk puse sex" :sjarmor:

Gyldenløwe :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statistroller har aldri vært min store styrke i seksuelle sammenhenger. Skal jeg filme dere, så må jeg ha tittelen Producer eller Director, og egen stol med navnet mitt bak på rygglenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
rygglenet.

:wink: Pssst, Sændis, ryggstøtta, event ryggstøtten (hvis du ikke er sørlending eller sånt no) du kan få stol av meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ulogget SS

Statistroller har aldri vært min store styrke i seksuelle sammenhenger. Skal jeg filme dere, så må jeg ha tittelen Producer eller Director, og egen stol med navnet mitt bak på rygglenet.

ikke noe problem, men når jeg tenker meg om: Jeg vil elske med dere alle.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...