Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #261 Del Skrevet 29. desember 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #262 Del Skrevet 29. desember 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Takk Tar du betaling eller tar du det pro bono? Det er bro bono siden du er kg broren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #263 Del Skrevet 29. desember 2022 Jocelynn skrev (6 minutter siden): Mellom oss sagt så er han notert. 🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #264 Del Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Det er bro bono siden du er kg broren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #265 Del Skrevet 29. desember 2022 Men nå er det på tide du kommer med litt info om deg selv @Jocelynn Asl og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 29. desember 2022 #266 Del Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Men nå er det på tide du kommer med litt info om deg selv @Jocelynn Asl og sånn Nice to know, need to know er to forskjellige ting. ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #267 Del Skrevet 29. desember 2022 Jocelynn skrev (3 minutter siden): Nice to know, need to know er to forskjellige ting. ☺️ Jeg må nesten vurdere om du er god nok for @Cid Dette går begge veier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #268 Del Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Jeg må nesten vurdere om du er god nok for @Cid Dette går begge veier Blir det et realityprogram ut av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #269 Del Skrevet 29. desember 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Blir det et realityprogram ut av dette? Blir en blanding av big brother og naked attraction, jeg skal være big brother og dere nakne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #270 Del Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Blir en blanding av big brother og naked attraction, jeg skal være big brother og dere nakne Husker en realityserie hvor mødrene skulle vurdere om damene var noe for sønnen deres, hun ene hadde en liste med krav nesten lengre enn Bibelen 🤪 type de som har skilte foreldre eller er mørkhudet osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 29. desember 2022 #271 Del Skrevet 29. desember 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Blir det et realityprogram ut av dette? Kg ER et realityprogram, bare uten regi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #272 Del Skrevet 29. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Kg ER et realityprogram, bare uten regi Når er det tid for å stemme ut en? Jeg skriver AB på lappen min 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 29. desember 2022 #273 Del Skrevet 29. desember 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Når er det tid for å stemme ut en? Jeg skriver AB på lappen min 😁 Kjedeligste som finns er AB! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #274 Del Skrevet 29. desember 2022 Jocelynn skrev (Akkurat nå): Kjedeligste som finns er AB! Jeg har fått med meg at man hadde en gjeste funksjon før 2010 når ab ble lansert hvor man bare skrev inn email og fikk legge ut innlegg som gjest, var det mye bedre enn ab funksjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 29. desember 2022 #275 Del Skrevet 29. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg har fått med meg at man hadde en gjeste funksjon før 2010 når ab ble lansert hvor man bare skrev inn email og fikk legge ut innlegg som gjest, var det mye bedre enn ab funksjonen? Ja, det husker jeg! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #276 Del Skrevet 29. desember 2022 Jocelynn skrev (2 minutter siden): Ja, det husker jeg! 😅 Høres egentlig verre ut siden da trenger man ikke engang en bruker for å trolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 29. desember 2022 #277 Del Skrevet 29. desember 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Høres egentlig verre ut siden da trenger man ikke engang en bruker for å trolle Jeg liker best når innleggene blir skrevet med Nick. Jeg synes det kan være vanskelig å følge med på hvem som mener hva når «alle» er AB. Jeg bruker ikke AB av prinsipp. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #278 Del Skrevet 29. desember 2022 Jocelynn skrev (3 minutter siden): Jeg liker best når innleggene blir skrevet med Nick. Jeg synes det kan være vanskelig å følge med på hvem som mener hva når «alle» er AB. Jeg bruker ikke AB av prinsipp. 😅 Jeg bruker ab når jeg en sjelden gang kommenterer utenfor sosial prat fordi jeg er redd for å bli angrepet av andre ab-er. Hadde funksjonen forsvunnet så hadde jeg følt meg tryggere på å kommentere under nick overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 30. desember 2022 #279 Del Skrevet 30. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (17 timer siden): Å hjelp! Jeg må tenke meg litt om. Er jo ikke sikkert noen gidder å sexe meg 😢😆 Hvis man er kresen, blir man fri. Sikkert mange her på KG som ville stilt seg opp i kø. Ikke sikkert de hadde taklet deg da, for du virker som ei tøff dame, sånn kul tøff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. desember 2022 #280 Del Skrevet 30. desember 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (12 timer siden): Kg ER et realityprogram, bare uten regi Og uten psykisk screen i forkant..🙃 Endret 30. desember 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå