TheHairyToothfairy Skrevet 29. desember 2022 #221 Del Skrevet 29. desember 2022 Skulle til å skrive st jeg nekter ligge med noen på forumet som jeg ikke har ligget med før, men så slo det meg at det er lite konstruktivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #222 Del Skrevet 29. desember 2022 Ford3000 skrev (2 timer siden): Jeg kan godt filme eller fotografere brukere her inne som har sex. Stiller opp med traktor som rekvisitt og noen flådde beverskinn dere kan kose dere på 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. desember 2022 #223 Del Skrevet 29. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Skulle til å skrive st jeg nekter ligge med noen på forumet som jeg ikke har ligget med før, men så slo det meg at det er lite konstruktivt Men veldig opplysende, vil bare resirkulere gammel moro. Notert🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 29. desember 2022 #224 Del Skrevet 29. desember 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Men veldig opplysende, vil bare resirkulere gammel moro. Notert🤓 Haha, gammel moro skal man ikke kimse av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #225 Del Skrevet 29. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (45 minutter siden): Haha, gammel moro skal man ikke kimse av Og resirkulering er jo bra for miljøet og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #226 Del Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Og resirkulering er jo bra for miljøet og sånn Kan bli til små flasker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 29. desember 2022 #227 Del Skrevet 29. desember 2022 Jeg hadde en konto her for mange år siden, men laga meg en nye en nå nyst. Jeg husker i alle fall at jeg kunne bli «betatt» av enkelte menn her inne basert på hvordan de tenkte og formulerte seg i alle fall. Jeg husker jo selvfølgelig ikke lenger nick’ene dems da…. 😅 Vi får se om det er noen denne gangen som fanger interessen min! 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #228 Del Skrevet 29. desember 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Kan bli til små flasker 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #229 Del Skrevet 29. desember 2022 Jocelynn skrev (Akkurat nå): Jeg hadde en konto her for mange år siden, men laga meg en nye en nå nyst. Jeg husker i alle fall at jeg kunne bli «betatt» av enkelte menn her inne basert på hvordan de tenkte og formulerte seg i alle fall. Jeg husker jo selvfølgelig ikke lenger nick’ene dems da…. 😅 Vi får se om det er noen denne gangen som fanger interessen min! 🤭 Var sikkert meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #230 Del Skrevet 29. desember 2022 Jocelynn skrev (Akkurat nå): Jeg hadde en konto her for mange år siden, men laga meg en nye en nå nyst. Jeg husker i alle fall at jeg kunne bli «betatt» av enkelte menn her inne basert på hvordan de tenkte og formulerte seg i alle fall. Jeg husker jo selvfølgelig ikke lenger nick’ene dems da…. 😅 Vi får se om det er noen denne gangen som fanger interessen min! 🤭 Nå er det mer rorbua her 🤪😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 29. desember 2022 #231 Del Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Var sikkert meg 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 29. desember 2022 #232 Del Skrevet 29. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Nå er det mer rorbua her 🤪😁 KG er akkurat som da jeg forlot KG for 7-8 år siden…. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #233 Del Skrevet 29. desember 2022 Jocelynn skrev (1 minutt siden): KG er akkurat som da jeg forlot KG for 7-8 år siden…. 😄 Hva het du da? Jeg ble medlem i 2014 så kanskje vi var i samme tråder 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 29. desember 2022 #234 Del Skrevet 29. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Hva het du da? Jeg ble medlem i 2014 så kanskje vi var i samme tråder 😃 Jeg klarer faktisk ikke å huske det! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #235 Del Skrevet 29. desember 2022 Jocelynn skrev (1 minutt siden): Jeg klarer faktisk ikke å huske det! 😅 Jeg het Sid Walker og Big Jim Rennie i 2014 om de høres kjent ut fra 2015 het jeg Jacklost helt til noen andre fikk ta det brukernavnet og jeg het Winza til jeg slettet meg i 2019 og tok noen års pause til jeg lagde denne brukeren, dette brukernavnet blir nok fast i alle år fremover 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 29. desember 2022 #236 Del Skrevet 29. desember 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg het Sid Walker og Big Jim Rennie i 2014 om de høres kjent ut fra 2015 het jeg Jacklost helt til noen andre fikk ta det brukernavnet og jeg het Winza til jeg slettet meg i 2019 og tok noen års pause til jeg lagde denne brukeren, dette brukernavnet blir nok fast i alle år fremover 😄 Sid Walker hørtes kjent ut ja! 🤗 Jeg hette noe rart, vet ikke om det var Tiamin, Guanin, Adenin eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #237 Del Skrevet 29. desember 2022 Jocelynn skrev (2 minutter siden): Sid Walker hørtes kjent ut ja! 🤗 Jeg hette noe rart, vet ikke om det var Tiamin, Guanin, Adenin eller noe sånt. Jeg var veldig fan av en karakter i Home and Away med samme navn på den tiden 😅 Var forøvrig det samme med Big Jim Rennie som var en fra serien Under The Dome, en spennende serie 😃 Velkommen tilbake forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 29. desember 2022 #238 Del Skrevet 29. desember 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg var veldig fan av en karakter i Home and Away med samme navn på den tiden 😅 Var forøvrig det samme med Big Jim Rennie som var en fra serien Under The Dome, en spennende serie 😃 Velkommen tilbake forresten Takk for det! Ble dritlei av Tinder, og fant ut at KG er en mye bedre plass å henge! 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #239 Del Skrevet 29. desember 2022 Jocelynn skrev (Akkurat nå): Takk for det! Ble dritlei av Tinder, og fant ut at KG er en mye bedre plass å henge! 😆 Hadde vært artig hvis dating ble integrert på kg og så kunne man sveipe brukere 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 29. desember 2022 #240 Del Skrevet 29. desember 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Hadde vært artig hvis dating ble integrert på kg og så kunne man sveipe brukere 😅 Den tråden her er vel det nærmeste man kommer, tenker jeg. 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå