Gjest glamourgirl Skrevet 26. februar 2004 #1 Del Skrevet 26. februar 2004 Etter sterkt påtrykk i "gymtime" tråden, lager jeg nå en ny, seriøs 8) sextråd... Her kan du svare så mange du vil, og gjerne komme med en liten begrunnelse også.... Jeg vil gjerne ha sex med Gyldenløwe, med bakgrunn i at det utifra avataren hans ser ut til at han er en Løwe i senga 8) Dessuten skulle jeg gjerne hatt litt puzesex med Suz... Når det gjelder Sandman kommer det litt an på dagens avatar-valg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. februar 2004 #2 Del Skrevet 26. februar 2004 Hum.. Ehh.. Gulp.. :oops: Jeg har tenkt litt på brukeren "Gjest", men er litt usikker på hvorfor... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 26. februar 2004 #3 Del Skrevet 26. februar 2004 Må bare si at det er ingen jeg kunne tenkt meg å ha sex med her på KG, for Madammannen klarer det helt fint selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2004 #4 Del Skrevet 26. februar 2004 Hum.. Ehh.. Gulp.. :oops: Jeg har tenkt litt på brukeren "Gjest", men er litt usikker på hvorfor... Jennifer Takk Jen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. februar 2004 #5 Del Skrevet 26. februar 2004 Takk Jen:) Bare hyggelig, og takk for rask respons! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 26. februar 2004 #6 Del Skrevet 26. februar 2004 Sex med? Absolutt ingen! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 26. februar 2004 #7 Del Skrevet 26. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 26. februar 2004 #8 Del Skrevet 26. februar 2004 Gutt(er) så klart han er jo sååååååååååååååååååååååååååå fantastisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. februar 2004 #9 Del Skrevet 26. februar 2004 Ikke så fåmælt da Kveldsvisitt. Hva er det du sparker i grusen for? Betyr det alle? Ingen? Noen, men tør ikke si hvem og sånn? Ingen kommentar? Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. februar 2004 #10 Del Skrevet 26. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2004 #11 Del Skrevet 26. februar 2004 Ikke overasket over at du startet denne tråden Får sikkert bare masse kjeft hvis jeg skriver en hel liste, men bare for å nevne en, det er jo faktisk soleklart valg Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 26. februar 2004 #12 Del Skrevet 26. februar 2004 En av kg-brukerne... Vega, selvsagt... Vega med Vega, altså... hvis noen skulle lure. Og blir det for kjedelig, kan jeg få samboer til å lage en brukerprofil her inne... Det er jo nesten bare damer her, og de mennene som løper rundt her inne med naziflagg frister ikke mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyvold Skrevet 26. februar 2004 #13 Del Skrevet 26. februar 2004 Måtte nok ha tatt meg en kjapp en med meg selv, ettersom jeg ikke kjenner noen her inne, har heller ikke dannet meg noe inntrykk av noen enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 26. februar 2004 #14 Del Skrevet 26. februar 2004 Ikke så fåmælt da Kveldsvisitt. Hva er det du sparker i grusen for? Betyr det alle? Ingen? Noen, men tør ikke si hvem og sånn? Ingen kommentar? Jennifer Nei, det var mest det at ikke jeg var nevnt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 26. februar 2004 #15 Del Skrevet 26. februar 2004 anyvold har jo en ganske lekker avatar da.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. februar 2004 #16 Del Skrevet 26. februar 2004 Nei, det var mest det at ikke jeg var nevnt.... Såpass... Å dakar... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 26. februar 2004 #17 Del Skrevet 26. februar 2004 Øh....at....sikker på at.....kanskje du.... muligens....eh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. februar 2004 #18 Del Skrevet 26. februar 2004 Medlidenhetssex? :enig_animasjon: Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 26. februar 2004 #19 Del Skrevet 26. februar 2004 Medlidenhetssex? :enig_animasjon: Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 26. februar 2004 #20 Del Skrevet 26. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå