_*selma*_ Skrevet 10. oktober 2012 #1 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hei. Moderator stengte min tråd, (om dere har lest så skjønner dere hvorfor), men jeg fikk lov å åpne en ny, men fra nå av skal jeg passe på hva jeg skriver. Om noen ikke har fått med seg min historie, så står den i den gamle tråden med samme oversikt som denne. Vel, siste dagen hos psykiateren var Mandag, og siden den dagen har jeg vært sliten i hodet, klarte ikke tenke, slik ble jeg hver gang etter time hos henne. Men, idag vil jeg ringe til "psykisk helsetjeneste i kommunen". Hvordan skal jeg gå fram? Har noen av dere tatt kontakt med dem, som kan si meg hva jeg kan forvente? Eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #2 Del Skrevet 10. oktober 2012 Er det slik at du har avsluttet kontakten med din behandler? Da ville jeg ringt, presentert meg og fortalt at du har gått i behandling hos psykiater men at den kontakten nå er avsluttet (du kan kanskje nevne hvorfor, om det er relevant?), og si at du nå ønsker oppfølging fra psykisk helsetjeneste. De vil nok kalle deg inn til et møte, eventuelt gi deg en kontakt med en gang som vil treffe deg og snakke litt om hva du har behov for. Anonym poster: 6cbb0ff2e1233997fae7c8417b6e9156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_*selma*_ Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 10. oktober 2012 Ja, jeg har avsluttet kontakt med min behandler, ettersom hun ikke kunne hjelpe meg. Har ringt inn, og fikk beskjed om at jeg måtte ha henvisning fra lege. Psykiateren sa at jeg ikke trengte det, men.. Da må jeg få time hos min gamle lege for det, for kan ikke vente på at jeg skal inn til ny lege. Uff jeg blir så oppgitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #4 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det skal IKKE være nødvendig med henvisning fra lege for å få hjelp hos psykisk helseteam! Det er jo det som er hele poenget.. Kan du kanskje ringe legen din, og få han til å ringe til psyk. helseteam for deg? Anonym poster: 6cbb0ff2e1233997fae7c8417b6e9156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_*selma*_ Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det var det jeg fikk beskjed om, jeg presiserte om at psykiateren min sa at jeg ikke måtte ha henvisning fra lege for det, men hun gjentok at det måtte jeg ha. Prøver nå å ringe lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #6 Del Skrevet 10. oktober 2012 Klart det er behov for henvisning fra lege! Få time hos fastlegen og be om henvisning videre. Enkelt og greit. Anonym poster: 9f22e875dc782d3b0516de7c0787354b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_*selma*_ Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 10. oktober 2012 Venter på tlf fra lege, for sekretæren hennes sa hun skulle gi beskjed til henne. Men lurer også på det med NAV. Ettersom jeg enda ikke har fått brev om ny møte, skal jeg ringe min saksbehandler og sprørre og eventuelt si hva som skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #8 Del Skrevet 10. oktober 2012 Klart det er behov for henvisning fra lege! Få time hos fastlegen og be om henvisning videre. Enkelt og greit. Anonym poster: 9f22e875dc782d3b0516de7c0787354b Jaha, hvorfor er det klart? Jeg har aldri vært borti noen kommune som har krevd henvisning fra noen som helst. Anonym poster: 6cbb0ff2e1233997fae7c8417b6e9156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_*selma*_ Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 11. oktober 2012 Skal jeg ringe nav? hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #10 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hei. Moderator stengte min tråd, (om dere har lest så skjønner dere hvorfor), men jeg fikk lov å åpne en ny, men fra nå av skal jeg passe på hva jeg skriver. Om noen ikke har fått med seg min historie, så står den i den gamle tråden med samme oversikt som denne. Vel, siste dagen hos psykiateren var Mandag, og siden den dagen har jeg vært sliten i hodet, klarte ikke tenke, slik ble jeg hver gang etter time hos henne. Men, idag vil jeg ringe til "psykisk helsetjeneste i kommunen". Hvordan skal jeg gå fram? Har noen av dere tatt kontakt med dem, som kan si meg hva jeg kan forvente? Eller noe? Kan du ikke starte en dagbok eller noe. Du trenger ihvertfall ikke fortelle "hele livshistorien" pga et lite spørsmål. Hva har trådene dine med forbruker og økonomi å gjøre? Anonym poster: 43ed7ec339390cfe7eeca1ad7f432551 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #11 Del Skrevet 11. oktober 2012 Kan du ikke starte en dagbok eller noe. Du trenger ihvertfall ikke fortelle "hele livshistorien" pga et lite spørsmål. Hva har trådene dine med forbruker og økonomi å gjøre? Anonym poster: 43ed7ec339390cfe7eeca1ad7f432551 Hun var redd for å miste AAP og dermed all inntekt, derfor økonomi. Anonym poster: a8fbe08112da7fb902bbad95cd80148d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #12 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hun var redd for å miste AAP og dermed all inntekt, derfor økonomi. Anonym poster: a8fbe08112da7fb902bbad95cd80148d Det var forrige tråd. Anonym poster: 43ed7ec339390cfe7eeca1ad7f432551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_*selma*_ Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #13 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ja det var førrige tråd og den her er bare forts. Hvis du hadde tatt deg tid Anonym til å lese fra begynnelsen så hadde du skjønt det. Har du ikke noe smart å si, så trenger ikke du å si noe i det hele tatt. Men tror kanskje at jeg angrer på at jeg åpnet samme tråd, er ikke det samme, og får ingen råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenK Skrevet 12. oktober 2012 #14 Del Skrevet 12. oktober 2012 Sjønner ikke helt problemet ditt,har du spm ang nav RING dem eller møt opp! Trenger du legetime eller hjelp hos psykiskhelse- bestill legetime å få henvisning til psykolog eller evnt den personen du skal ha hjelp fra. Og i ventetiden kan du jo tenke litt over hva du kunne tenke deg å drive med fremover, hvor mye, ønsker, planer, drømmer, mål, problemstillinger osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2012 #15 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ja det var førrige tråd og den her er bare forts. Hvis du hadde tatt deg tid Anonym til å lese fra begynnelsen så hadde du skjønt det. Har du ikke noe smart å si, så trenger ikke du å si noe i det hele tatt. Men tror kanskje at jeg angrer på at jeg åpnet samme tråd, er ikke det samme, og får ingen råd Jeg har lest hele den forrige tråden, synes fortsatt at det minner mer om dagbok enn noe annet. Er ikke greit å vite hva du egentlig ønsker å oppnå med disse trådene dine. Få trøst og støtte? Vel, skaff en dagbok. Anonym poster: 43ed7ec339390cfe7eeca1ad7f432551 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mascha Skrevet 13. oktober 2012 #16 Del Skrevet 13. oktober 2012 Skal jeg ringe nav? hva synes dere? JA! Det er bedre å ringe NAV en gang for mye enn for lite. Så slipper du også all denne fram-og tilbakesynsingen på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 13. oktober 2012 #17 Del Skrevet 13. oktober 2012 Tråden ryddet for affiliate links Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå