Gå til innhold

Fint nattøy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal reise bort med en ny flamme i helgen. Hva er fint nattøy å ha med seg? Vil ikke at det skal være en liten nattkjole som er for avslørende, de fleste jeg har funnet er mye gjennomsiktig på, men samtidig vil ikke jeg stille opp i full pysj. Noen som har tips til noe fint? Er ikke så lenge til så må være noe jeg får tak i i butikker de neste dagene.

Anonym poster: dd2ccc1a0a9c4668f7d4a0dac27adfe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caroline55

Du kan jo enten finne en nattkjole som ikke er for avslørende - ikke så gjennomsiktig, men litt fresh i fargen, og kanskje med litt blonder.

Et alternativ til pysjbukse er jo å ha en fin og fargerik kort bomullsshorts med en singlett / fin t-shorte til :)

Eller du kan bare ha en stor oversized t-shorte/nattskjorte som er fin i fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nattkjole er jo heit ;) Men det virker som om det som er vell så bra er å sove i en litt tight singlett/tskjorte og en hipster. Greit nok, man ser jo mye former. Men det fungerer jo!

Ellers syns jeg HM ofte har noe som er fint og ikke sååå avslørende, men det tipper jeg du har sjekket allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ender nok opp med en liten shorts og singlet tenker jeg, finner ikke noe særlig fint.

Anonym poster: dd2ccc1a0a9c4668f7d4a0dac27adfe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har en H&M i nærheten, kan kanskje denne eller denne være aktuell?

Ja, den siste der kan være aktuell i svart :) Den første ble litt for mye med den "bh-en".

Anonym poster: dd2ccc1a0a9c4668f7d4a0dac27adfe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den siste der har jeg selv, faktisk! Den ble veldig godt mottatt i heimen, og bruker den ofte alene også :) Lykke til i helgen, og håper det går strålende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...