super-s Skrevet 9. oktober 2012 #21 Skrevet 9. oktober 2012 Kjøtt. Mat laget av kjøttdeig går bra, og kylling/kalkun/fisk er godt, men rent kjøtt som i biff, koteletter, svinekam osv. liker jeg ikke. Tror det er mest på grunn av konsistensen. Blodpudding, lutefisk, rakfisk, sild og sånne ting spiser jeg ikke, selv om jeg aldri har smakt det. 1
Zakuro Skrevet 9. oktober 2012 #22 Skrevet 9. oktober 2012 Pinnekjøtt takler jeg ikker:P Likte det ikke til å begynne med, men så spiste jeg det en gang for å være høflig... Nå klarer jeg ikke lukta. Åååå som jeg gleder meg til varm-mat avdelinga går i gang med pinnekjøtt på jobben.... -_- Mugg ost. Er noe fobisk mot mugg tror jeg:S Må ha kjæresten til å hive brødet om det mugler. Og ja, han må UT i søppelkassen med det:P Ellers skal jeg spise det aller meste for å være høflig faktisk:P Heck, jeg har spist currymarinerte marker!
Gjest Kim Skrevet 9. oktober 2012 #23 Skrevet 9. oktober 2012 Pinnekjøtt, blåmuggost, smør på brødet, rå løk, lutefisk comes to mind.
Helena83 Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #24 Skrevet 9. oktober 2012 Føler meg litt alene om å like pinnekjøtt her inne 6
Laurelle Skrevet 9. oktober 2012 #25 Skrevet 9. oktober 2012 rå blekksprut . synes det bare var seigt og fælt. ostepølser. sodd. lutefisk. 1
Crizpo Skrevet 9. oktober 2012 #26 Skrevet 9. oktober 2012 Torsk Oliven Salte pinner/kringler Joikakaker
Laurelle Skrevet 9. oktober 2012 #27 Skrevet 9. oktober 2012 Torsk Oliven Salte pinner/kringler Joikakaker joikakaker glemte jeg. det verste som finnes.
Dricka Skrevet 9. oktober 2012 #28 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Grandiosa er noe jeg absolutt ikke klarer å spise. Når jeg tenker etter så spiser jeg heller ikke Kiwi og Mango heller.. Endret 10. oktober 2012 av Fågel 1
FantasDick Skrevet 9. oktober 2012 #30 Skrevet 9. oktober 2012 Føler meg litt alene om å like pinnekjøtt her inne Pinnekjøtt er jo noe av det beste som finnes! Jeg spiser det meste, og smaker alltid på alt (jeg har spist kuøyne, sauehjerner osv), men jeg takler ikke makrell i tomat og kaviar. Brekker meg om jeg kjenner lukta i huset, så det får kjæresten spise når han er alene. Og åpne bokser kan ikke ligge i kjøleskapet. Yuk.
Avi Skrevet 9. oktober 2012 #31 Skrevet 9. oktober 2012 Godt å se at det ikke bare er jeg som er litt kresen
Pringle Skrevet 9. oktober 2012 #32 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Har aldri smakt, og unngår: Blodpudding, smalahove, rakfisk Liker/spiser ikke: Torskerogn, tomater, fårikål, surkål, potetsalat, rekesalat, rødbetsalat, fruktsalat og frukt sammen med mat (som pizza med ananas, snitter med gulost og drue), utenlandske gulrøtter (smaker såpe), oliven, sommerkoteletter, pizza med sjømat, selleri, hermetisk sopp, hermetiske erter, hermetisk eller frossen mais (babymais går bra), makrell i tomat, Sørlandschips og andre steinharde potetgull, sjokolade/lakris-sammen-godteri, sviskeyoghurt, kinåkål, cabaret, viltsaus, tyttebær, cottage cheese, kokt egg, maltblokker (ble brukt som en slags godteri+styrkemiddel i gamle dager) Edit: Og rosiner i boller, ja! Samt rosiner og mandler i gløgg, og valnøtter i marsipankaker. Dessuten gul paprika, frossen paprika, peppersaus, kamskjell, kalverull, rosa epler! Mandelkjernepudding. Creme brulee. Lunsjkaker (kjøttkake/karbonade med grønnsaker). Tåler ikke: Kiwi Endret 12. oktober 2012 av Pringle 1
Gjest BabyBlue Skrevet 9. oktober 2012 #33 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har et intenst brennende hat for fiskekaker. Ikke hjemmelagde, men de bleikfeite greiene man kjøper i pakker på rema. ÆSJ!
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #34 Skrevet 9. oktober 2012 Liker ikke hval, kjøtt (spesielt vilt), eggeplomme, tomat, selleri, leverpostei, rakfisk o.l, koriander, lever eller rosiner i bolla. Ananas skal heller ikke på pizza. Anonym poster: 071735b88f404db2d4affa3b8102afd7
Lillah Skrevet 9. oktober 2012 #35 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) - Fisk. - Nøtter (tåler ikke). - Lammekjøtt, fårekjøtt, elgkjøtt og slikt. - Sodd. - Softis. - Middagsmat på hermetikkboks. Endret 9. oktober 2012 av Lillah
Rubies_ Skrevet 9. oktober 2012 #36 Skrevet 9. oktober 2012 Føler meg litt alene om å like pinnekjøtt her inne Pinnekjøtt er det beste jeg vet, så vi kan være sammen om det! Jeg liker ikke: Hvitsaus/fløtesaus, rømme, mais, sushi, hvalkjøtt, skjelldyr, kokt egg, rosiner, kaviar, majones, sennep, oliven, fiskeboller.....
The Kitten Skrevet 9. oktober 2012 #37 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg blir kvalm av egg, og takler ikke konsistensen på reker. Det er jo som å spise menneskefingre, og nei jeg har aldri spist menneskefingre. Kan bare forestille meg at det ville vært nøyaktig samme konsistens. Ellers spiser jeg det meste.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 9. oktober 2012 #38 Skrevet 9. oktober 2012 Liker ikke paprika, melis (glasur på kake, muffins, osv), smør under pålegg med unntak av stekt egg, ketchup, ananas på pizza, men godt ellers. Heller ikke så glad i svinekjøtt generelt og makrell i tomat (ekstrem ekkel kombinasjon),
The Kitten Skrevet 9. oktober 2012 #39 Skrevet 9. oktober 2012 Liker ikke paprika, melis (glasur på kake, muffins, osv), smør under pålegg med unntak av stekt egg, ketchup, ananas på pizza, men godt ellers. Heller ikke så glad i svinekjøtt generelt og makrell i tomat (ekstrem ekkel kombinasjon), Jeg glemte svinekjøtt, men svin er urent da.
kills Skrevet 9. oktober 2012 #40 Skrevet 9. oktober 2012 Ribbe, pinnekjøtt, rosiner, svisker, oliven, sodd, blåmuggost.. Og mye til, er ganske kresen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå