Gå til innhold

Totalt utmattet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 37 uker på vei, og så sliten og utmattet at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Er heldigvis sykemeldt, så sover mesteparten av dagen, men må også prøve å få unna husarbeidet mens 2 åringen er i bhg...

Føler jeg kunne sovet 24 timer i døgnet, og jeg har ikke energi til å gjøre noe som helst annet enn å se på film med 2 åringen, måltider å stell er ett mareritt og jeg sovner rett etterpå...

Dette er sååå fortvilende, føler meg som verdens dårligste mamma, og aner ikke hva jeg kan gjøre for å få energi til å holde øya oppe i mer enn 2 timer av gangen????

Flere som sliter med total utmattelse og tretthet i slutten av svangerskapet, eller noen som hadde de slik, som kan fortelle meg at det går over???

Anonym poster: b63fd67db3f5354905d74650bdf025a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kan ikke mannen din ta seg av husarbeidet? Du er tydeligvis sliten nok allerede...

Jeg var totalt utmattet de 12 første ukene. Jobbet 50% og brukte resten av døgnet til å sove eller kaste opp. Husarbeidet tok samboeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han jobber hele dagen, og er ca like sliten som meg når han kommer hjem... Og fordi han ikke gidder. Dessverre:(

Anonym poster: b63fd67db3f5354905d74650bdf025a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen må da ta alt av husarbeid, matlaging og aktivisering av 2 åringen, slik at du får mest mulig hvile.

Du skal ikke ha dårlig samvittighet, det er jo "unntakstilstand" akkurat nå. 2 åringen tar absolutt ingen skade av at mammaen er litt sliten og utafor noen uker, du og den lille i magen derimot kan ta mye skade av at du presser deg for hardt akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe dere er heldige hvis dere har kunnet gjøre det sånn....

Her er alt av handling/husarbeid og matlaging mitt ansvar, og gjør jeg ikke det blir det ikke gjort i det hele tatt!! Så da er det bedre å gjøre litt hver dag, innimellom sovingen enn å la det stå til det har hopet seg opp alt for mye...

Men går dette forfedelige trøttheten over??? er grusomt å sovne i tide og utide, uten å klare å holde seg våken, eller gå rundt som en zombie og bare drømme om å sove mer....

TS

Anonym poster: b63fd67db3f5354905d74650bdf025a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...