Gå til innhold

Flørting på KG

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Flørtingen" på KG er da stort sett fjas, og ikke seriøs flørting. Jeg ville aldri snakket til folk på samme måte om jeg satt ansikt til ansikt med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Siden når var fjaseflørting en indikasjon på noe annet enn morsom kommunikasjon?

Det at man flørter med noen, trenger ikke bety at man er interessert i vedkommende.

Betyr det ikke det :sjokk: ? Jeg som har sett for meg forskjellige scenarioer. Nå ble jeg ordentlig skuffet, buhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nei, mer at en er litt lei av å møte sin egen begrensning og få gnidd inn hvor sosialt utilpass en faktisk er.

Du skriver i det minste stort sett gode, om innimellom ganske 'spisse' innlegg med poeng.

Ikke alltid enig med deg, men det betyr ikke at innleggene er uten gode poeng.

Dette er postivt ment :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Betyr det ikke det :sjokk: ? Jeg som har sett for meg forskjellige scenarioer. Nå ble jeg ordentlig skuffet, buhu!

Vel når jeg fløter med DEG er jeg så klart seriøs :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mer at en er litt lei av å møte sin egen begrensning og få gnidd inn hvor sosialt utilpass en faktisk er.

Jeg forstår deg så godt. Før sommeren bestemte jeg meg for at jeg var ferdig med menneskeheten (uavhengig av kjønn), så når jeg sitter på universitetet, så ignorerer jeg alle henvendelser, alle forsøk på flørting etc, og så når jeg havnet på KG, så plutselig endte jeg i en slags flørtinglek med en annen bruker. Så jeg kan vel konkludere med at KG erstatter det jeg ikke er vant med å mangle i livet mitt. Antar den trangen med flørting-supplementet opphører den dagen jeg er blitt en innbarket, steinhard og sosialt utilpasset person, da regner jeg med at jeg vil føle det som du i dag føler: lei av å få flørtingen gnidd utover min foreløpig nydelige ansikt (ser for meg at de nydelige trekkene vil forsvinne etterhvert).

Anonym poster: c56ed54cc28e4655f741ec8fcd174f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke snikk-snakk den mer sosiale og uformelle delen av KG da? Har aldri vært der, jeg, men jeg trodde at det var et forum for å sosialisere med andre brukere uten så streng moderering, lov å tulle og være personlig og...leke seg litt? Bare snakke om alt og ingenting, småflørte, komme nærmere andre og rett og slett oppføre seg litt som om man møttes på ordentlig?

Som sagt er jeg ikke på snikk-snakk, men rundt omkring på KG har jeg ikke lagt merke til noe som jeg har reagert på som flørting, utover at noen har mer flørtete personlighet og språk enn andre. Det ser jeg ikke på som flørting, men heller som en bestemt persons uttrykksmåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Og der vant jeg den pissekonkuransen :tommelsmil:

:fnise:

TS: Tror ikke de som flørter med alle har lyst til å komme nedi buksa til alle, altså. Noen er bare flørtete av seg, og det er ofte bare tull og tøys. Er jo gøy med litt flørt i hverdagen.

Bare ikke så gøy å lese side opp og side ned med folk som flørter med hverandre, så det er fint de verste har laget sin egen tråd å være uinteressante i.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir lett flau på andres vegne og på KG sitter jeg ofte å vrir meg i stolen av den pinlige flørtingen :fnise:

Anonym poster: 2260400f8e500835f851951dc118cf8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det seriøst!

Jeg anser meg for å være nesten forlovet med alle jeg noensinne har flørtet med her inne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det seriøst!

Jeg anser meg for å være nesten forlovet med alle jeg noensinne har flørtet med her inne.

Så hvor er forlovelsesringen min da? Har ventet på den helt siden jeg dukket opp fra det store tomme intet og reddet deg fra Ibsen og sånt tull.

Og i samme slengen så lekeflørter jeg med absolutt alle i denne tråden og KG, her er det hjerterom for alle, jeg har et romslig hjerte :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Disguise

Jeg blir lett flau på andres vegne og på KG sitter jeg ofte å vrir meg i stolen av den pinlige flørtingen :fnise:

Jeg elsker å få folk til å vri seg i stolen pga pinligheter. Kanskje jeg burde delta i denne flørtingen, selv om jeg er heller dårlig på det. Men da blir det vel pinligere? :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Jeg elsker å få folk til å vri seg i stolen pga pinligheter. Kanskje jeg burde delta i denne flørtingen, selv om jeg er heller dårlig på det. Men da blir det vel pinligere? :biggrin:

Vi to er forlovet, så slutt å tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å sette i gang! Vi elsker flauheter, jeg selv var konstant flau når jeg var (er) i den mood'en, men hev meg lett over det.

Og jeg overser det faktum at jeg motsier meg selv i denne tråden, med tanke på mitt innlegg lenger oppe. (jeg skulle liksom slutte å omgås mennesker, både IRL og på nett)

Og DET er pinlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen av disse flørterne er jo sammen.

hvem, hvem??

Anonym poster: b431ba2e8163079e0facc4d84e8ad2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wednesday og Guybrush

Tarandus og Bud

Katten og Isbiten. (var i alle fall det for en god stund siden)

Dog de førstenevnte som er mest tydelig.

Her var det feil. :)

Anonym poster: 44ba619995162c508c96c0fd40e9c620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...