Gå til innhold

Flørting på KG

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det andre enn meg som blir litt oppgitt over all denne flørtingen på KG?

Noen brukere flørter hemningsløst med kvinnelige brukere og det er jo helt greit, det, men de flørter jo med så mange!

Jeg sitter ofte igjen og lurer på om alt er bare tull eller om de faktisk prøver seg på så mange på en gang.

Jeg vil gjerne spørre flørterne: Mener dere noe med det eller er det bare tull?

Flørter dere med hvem som helst?

Om noen ikke har lagt merke til det så ta en tur på snikk snakk, bl.a. uinteressant-tråden.

Anonym poster: 6da616cf52bd0df0dfbb872a555b64f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Jeg tror(og håper) at ingen tar den flørtingen som foregår på snikksnakk spesielt alvorlig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Siden når var fjaseflørting en indikasjon på noe annet enn morsom kommunikasjon?

Det at man flørter med noen, trenger ikke bety at man er interessert i vedkommende.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blackbird

jeg synes ikke man skal flørte med noen i virkeligheten hvis man ikke virkelig er interessert i vedkommende.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

jeg synes ikke man skal flørte med noen i virkeligheten hvis man ikke virkelig er interessert i vedkommende.

Er KG virkeligheten?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror(og håper) at ingen tar den flørtingen som foregår på snikksnakk spesielt alvorlig.

Endel av de tar det faktisk alvorlig, jo. Selv om det jo er ganske utrolig ;)

Anonym poster: 94e9d74be6c3e015556a0e9d3b9072ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før alle de flørtemenneskene kom var det koselig på kg, men det er det ikke nå lengre.

Anonym poster: 00f8e7a9ea4618bb3c53fea7fc693afa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørting er jo bare nettopp dét, flørting. Trenger man virkelig være interessert i vedkommende for å flørte med dem? Man trenger jo ikke engang være interessert i en person for å ha sex med dem. Flørting er som regel ikke ment for å taes alvorlig, og ihvertfall ikke på KG.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørtingen i Snikk-snakk er bare fjas og tull.

Anonym poster: 92ba56a3128a88b5ffb4ebf0f83eea32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endel av de tar det faktisk alvorlig, jo. Selv om det jo er ganske utrolig ;)

Anonym poster: 94e9d74be6c3e015556a0e9d3b9072ae

Hva får deg til å tro at noen tar det alvorlig?

Anonym poster: 3fe7874751dde6116cc4f32b808e1b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Er det nå jeg skal bli skuffet over at jeg aldri har blitt flørtet med her inne?? :snurt:

:romeo:

Anonym poster: c56ed54cc28e4655f741ec8fcd174f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye misunnelige fjes. U mad?

Nei, mer at en er litt lei av å møte sin egen begrensning og få gnidd inn hvor sosialt utilpass en faktisk er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mer at en er litt lei av å møte sin egen begrensning og få gnidd inn hvor sosialt utilpass en faktisk er.

Det finnes ikke noe mer sosialt utilpass vesen enn meg i verden. Allikevel har jeg ingen problemer med å sjarmere høns. Og flørting trenger da ikke være så dødsens seriøst før de to partene det handler om faktisk selv er enige i det. Flørting er menneskelig, ja til et menneskelig forum! Og for all del, jeg er seriøs som restskatt ovenfor hun jeg flørter med nå.

Anonym poster: 8ae0135eafa3ca94b222e7419b1bb4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke noe mer sosialt utilpass vesen enn meg i verden. Allikevel har jeg ingen problemer med å sjarmere høns. Og flørting trenger da ikke være så dødsens seriøst før de to partene det handler om faktisk selv er enige i det. Flørting er menneskelig, ja til et menneskelig forum! Og for all del, jeg er seriøs som restskatt ovenfor hun jeg flørter med nå.

Anonym poster: 8ae0135eafa3ca94b222e7419b1bb4dc

Og der vant jeg den pissekonkuransen :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...