skreppamedleppa Skrevet 8. oktober 2012 #22 Skrevet 8. oktober 2012 Damer er vel oftest høye _og_ tynnere. De....kraftige er ofte lavere. Å kjære du haugtussa, det er vist bare på kg en i en tråd kan bli beskyldt for å ha anoreksi pga en bruker xs i størrelse og er lav for så å være kraftig i en annen tråd.. Jepp jeg er lav men faller ikke under noen av disse kategoriene, løfter du hode litt finner du straks ut at kvinner finnes i alle varianter. On topic Synes det er mer morsomt at noen har giddet å opprette seg en blogg hvor man snikfotograferer menn i skrævet, men men.. http://www.tv2.no/un...ng-3707476.html. ”Menn gjør det pga. plassmarkering, lufte nøttene, liker å sitte sånn, bryr seg ikke om at andre skal sitte/passere” Selv sitter jeg så å si aldri med beina i kryss, men skræving der en får en hel trailer imellom beina er heller ikke noe alternativ. Jeg har ikke tenkt så mye på skræve problematikken før, men synes jo at om folk tar opp 3 seter på en buss så handler det ikke så mye om balle størrelse, men om innsnevrede sosiale antenner og folkeskikk.
Lutetium 71 Skrevet 8. oktober 2012 #23 Skrevet 8. oktober 2012 1.Det der bør du nok sjekke ut bedre, for damer kommer i alle varianter, de også. 2. Syns det der var en glimrende idè som menn selv kan begynne med. Det er ikke så kjempestas med eksponerte mannlige "bløtdyr", om en ikke spesielt vil se det. Så nå vet du det. Hengeballer og løse boxershorts? heheh har faktisk lurt litt på det samme.Er det for å vise seg frem.Jeg må bare skræve ut for utstyret mitt er så svææært. ? Hvor mange menn sitter egentlig på bussen uten klær nedentil? Slask er inne på noe i innlegget sitt - lårstøtte. Vi er høyere enn dere, i gjennomsnitt, så argumentet hans er absolutt valid, selv om det naturligvis også fins høye kvinner. Tror det er et mer interessant spørsmål hvorfor høye kvinner ikke skræver så mye som menn, siden det ikke er noen fysisk grunn, som jeg kan forstå, til at de ikke skulle gjøre nøyaktig det samme.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #24 Skrevet 8. oktober 2012 Som så mye annet vi menn gjør er det hovedsaklig for å markere revir og gi inntrykk av å være dominante. Selv om få kvinner neppe vil innrømme det, ikke engang for seg selv, har det en tendens til å virke. Anonym poster: 7f0a5b89cf03792344f9c9543544cb31
Gjest Belle Gunnes Skrevet 8. oktober 2012 #25 Skrevet 8. oktober 2012 Som så mye annet vi menn gjør er det hovedsaklig for å markere revir og gi inntrykk av å være dominante. Selv om få kvinner neppe vil innrømme det, ikke engang for seg selv, har det en tendens til å virke. Anonym poster: 7f0a5b89cf03792344f9c9543544cb31 Ja jøsses! Baller på tørk er sexy som faen. Nei det er ikke tiltrekkende. Det er bare sjuskete. Og gir en litt lyst til å bare slenge ut et bein. Oj ooops... Men om det er pga setene, så er det greit nok. Men trekk til dere beina så andre og får sitte. Opplever at mannfolka er mer opptatt av sine egne baller enn å gi plass til andre. Og nei mannfolk som har bena i kryss, er heller ikke sexy. 1
Lutetium 71 Skrevet 8. oktober 2012 #26 Skrevet 8. oktober 2012 Ja jøsses! Baller på tørk er sexy som faen. Nei det er ikke tiltrekkende. Det er bare sjuskete. Og gir en litt lyst til å bare slenge ut et bein. Oj ooops... Men om det er pga setene, så er det greit nok. Men trekk til dere beina så andre og får sitte. Opplever at mannfolka er mer opptatt av sine egne baller enn å gi plass til andre. Og nei mannfolk som har bena i kryss, er heller ikke sexy. Det er du som virker mest opphengt i de ballene? Dette er det tredje innlegget ditt om baller i denne tråden. Er enig i at skrævende menn som ikke lager plass til andre, er ugreit. Men vi sitter ikke sånn for å oppfylle noens ballefetisj altså.
Gjest Darthoven Skrevet 8. oktober 2012 #27 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg skal være den første til å innrømme at jeg faktisk tenker litt sånn når en fyr setter seg ned ved siden av meg på bussen; "Jasså ja..hmm..jeg skræver litt ekstra og ser om han viker. Han gjorde det! Jeg er mest mannlig, jeg er mest mannlig, nananananaaa naaa..jeg er alfa-malen..damdamdamdam dam dam!" Men når kvinner setter seg ved siden av reduserer jeg imidlertid skrævingen, nobel som jeg er. Når jeg reduserer skrævingen for ei dame sier jeg med kroppsspråket; "Hei, jeg har store baller og stor kuk. Men jeg ofrer gjerne litt balleklemming mot at du sitter komfortabelt. Det er det minste jeg kan gjøre" Samtidig..og gjør gjerne øvelsen selv kvinner. Len deg tilbake i stolen og SLAPP av i beina. Hvilken stilling faller beina ut til da? Jo,nettop..de faller ut til siden. Man må bruke muskelkraft for å klemme beina sammen. Kanskje vi menn rett og slett bare slapper av litt mer? Hva er for øvrig problemet med at jeg skræver med beina når det ikke går ut over noen? Du kan vel se på noe annet om ikke mine alfa-baller er bra nok for deg. Jeg har mer problemer med at feminazi-marxister driver og tar bilder av folk og legger ut på nett. 2
Gjest Darthoven Skrevet 8. oktober 2012 #28 Skrevet 8. oktober 2012 Ja jøsses! Baller på tørk er sexy som faen. Nei det er ikke tiltrekkende. Det er bare sjuskete. Og gir en litt lyst til å bare slenge ut et bein. Oj ooops... Men om det er pga setene, så er det greit nok. Men trekk til dere beina så andre og får sitte. Opplever at mannfolka er mer opptatt av sine egne baller enn å gi plass til andre. Og nei mannfolk som har bena i kryss, er heller ikke sexy. Er det så sexy med menn som sitter med knæra klemt sammen da? Synes det ser rimelig femi ut jeg. Hvor stor vinkel mellom knærne er akseptabelt mener du?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #29 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg er en høy kvinne og undertrykker daglig behovet for å skræve. Jeg er helt enig i at det er det mest behagelige i busseter, men jeg synes rett og slett ikke det passer seg. Det tar opp ekstra plass og gjør medpassasjerene ubekveme. Anonym poster: f9e597c92fec2e80d95f6c38f11aa66a 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 8. oktober 2012 #30 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg skal være den første til å innrømme at jeg faktisk tenker litt sånn når en fyr setter seg ned ved siden av meg på bussen; "Jasså ja..hmm..jeg skræver litt ekstra og ser om han viker. Han gjorde det! Jeg er mest mannlig, jeg er mest mannlig, nananananaaa naaa..jeg er alfa-malen..damdamdamdam dam dam!" Men når kvinner setter seg ved siden av reduserer jeg imidlertid skrævingen, nobel som jeg er. Når jeg reduserer skrævingen for ei dame sier jeg med kroppsspråket; "Hei, jeg har store baller og stor kuk. Men jeg ofrer gjerne litt balleklemming mot at du sitter komfortabelt. Det er det minste jeg kan gjøre" Samtidig..og gjør gjerne øvelsen selv kvinner. Len deg tilbake i stolen og SLAPP av i beina. Hvilken stilling faller beina ut til da? Jo,nettop..de faller ut til siden. Man må bruke muskelkraft for å klemme beina sammen. Kanskje vi menn rett og slett bare slapper av litt mer? Hva er for øvrig problemet med at jeg skræver med beina når det ikke går ut over noen? Du kan vel se på noe annet om ikke mine alfa-baller er bra nok for deg. Jeg har mer problemer med at feminazi-marxister driver og tar bilder av folk og legger ut på nett. Herlig Men den ser jeg, og den skal du få lov å fortsette med. Men om jeg slapper av i beina på bussen, så faller bena til samme side. Sitter heller på skrå i setet (og da tar jeg også opp en del plass) men å skræve gjør jeg ikke naturlig. Har egentlig ikke sett noen damer/jenter skræve heller. Denne bloggen med disse bildene, er i Sverige. Aner ikke om det er vanlig her i Norge å ta bilder av slikt. Jeg må pressisere at jeg aldri har tatt et eneste slikt bilde Men når den først kom opp, så var det lettere å merke seg 'problemstillingen' også. 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. oktober 2012 #31 Skrevet 8. oktober 2012 Det er mye som faller oss mennesker "helt naturlig" i denne verden, men jeg syns at et minimum av høflighet og omtanke når en er ute sammen med andre mennesker, er noe som er verdt å ta med seg når en lever så tett som bl.a. en busstur tvinger oss til. Hjemme kan folk gjerne få gjøre hva de vil for meg, men vis litt hensyn, bare.... 1
pingeline Skrevet 9. oktober 2012 #32 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg skal være den første til å innrømme at jeg faktisk tenker litt sånn når en fyr setter seg ned ved siden av meg på bussen; "Jasså ja..hmm..jeg skræver litt ekstra og ser om han viker. Han gjorde det! Jeg er mest mannlig, jeg er mest mannlig, nananananaaa naaa..jeg er alfa-malen..damdamdamdam dam dam!" Men når kvinner setter seg ved siden av reduserer jeg imidlertid skrævingen, nobel som jeg er. Når jeg reduserer skrævingen for ei dame sier jeg med kroppsspråket; "Hei, jeg har store baller og stor kuk. Men jeg ofrer gjerne litt balleklemming mot at du sitter komfortabelt. Det er det minste jeg kan gjøre" Samtidig..og gjør gjerne øvelsen selv kvinner. Len deg tilbake i stolen og SLAPP av i beina. Hvilken stilling faller beina ut til da? Jo,nettop..de faller ut til siden. Man må bruke muskelkraft for å klemme beina sammen. Kanskje vi menn rett og slett bare slapper av litt mer? Hva er for øvrig problemet med at jeg skræver med beina når det ikke går ut over noen? Du kan vel se på noe annet om ikke mine alfa-baller er bra nok for deg. Jeg har mer problemer med at feminazi-marxister driver og tar bilder av folk og legger ut på nett. Denne fikk meg til å smile! Jeg er selv en dame på 180, og på små buss/flyseter så kan jeg ikke sitte normalt. Tror nok jeg som regel holder bena samlet og setter meg på skrå i setet, men det tar også veldig stor plass, og jeg har ofte knærne på andre halvdel av dobbelsetet da, så det hadde nok ikke utgjort mye forskjell. Grunnen til at jeg sitter "pent" er vel nettopp det at man som jente lærer seg det. Er ganske sikker på at jeg som liten jente ble fortalt at jeg måtte holde bene samlet når jeg gikk med skjørt og kjole, og det er jo sånn kvinner fremstilles i media også. Menn, derimot, har neppe blitt fortalt dette som barn, og går normalt sett ikke med skjørt og kjoler. I tillegg så sitter ikke menn med bena samlet i media. I naturen generelt sett gjør jo gjerne hannkjønn seg litt større og mer truende for andre hanner, og større og flottere for hunner. Jeg mener selvfølgelig at man kan ta hensyn til andre på bussen, men ellers synes jeg det er helt greit at mannfolk får lov å breie seg lit og gjøre ting som får dem til å føle seg litt mer maskuline i hverdagen, akkurat som at vi damer gjør en masse for å føle oss ekstra feminine. Da er det et mye større problem når folk med vilje setter veska/bagen sin i setet ved siden av bare for at andre ikke skal få sitte der. 2
Gjest Darthoven Skrevet 9. oktober 2012 #33 Skrevet 9. oktober 2012 Denne fikk meg til å smile! Jeg er selv en dame på 180, og på små buss/flyseter så kan jeg ikke sitte normalt. Tror nok jeg som regel holder bena samlet og setter meg på skrå i setet, men det tar også veldig stor plass, og jeg har ofte knærne på andre halvdel av dobbelsetet da, så det hadde nok ikke utgjort mye forskjell. Grunnen til at jeg sitter "pent" er vel nettopp det at man som jente lærer seg det. Er ganske sikker på at jeg som liten jente ble fortalt at jeg måtte holde bene samlet når jeg gikk med skjørt og kjole, og det er jo sånn kvinner fremstilles i media også. Menn, derimot, har neppe blitt fortalt dette som barn, og går normalt sett ikke med skjørt og kjoler. I tillegg så sitter ikke menn med bena samlet i media. I naturen generelt sett gjør jo gjerne hannkjønn seg litt større og mer truende for andre hanner, og større og flottere for hunner. Jeg mener selvfølgelig at man kan ta hensyn til andre på bussen, men ellers synes jeg det er helt greit at mannfolk får lov å breie seg lit og gjøre ting som får dem til å føle seg litt mer maskuline i hverdagen, akkurat som at vi damer gjør en masse for å føle oss ekstra feminine. Da er det et mye større problem når folk med vilje setter veska/bagen sin i setet ved siden av bare for at andre ikke skal få sitte der. Meget fornuftig skrevet! Der tror jeg du fikk fram det meste som omhandler den saken.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #34 Skrevet 9. oktober 2012 Hm, dette har jeg egentlig ikke tenkt over. Men tror ikke det er for å 'vise seg frem'. Pappa skræver uansett hvor han er, både hjemme og overalt. Så jeg tror det kommer av comfort. Han er nesten 2 meter høy, så ofte kommer det av plassmangel (f.eks på fly) Anonym poster: e3de64c62c56dd3be530218355c81297
Askael Skrevet 9. oktober 2012 #35 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg sitter slik at jeg er komfortabel, enkelt og greit. Sitter det noen ved siden av meg må jeg naturlig nok ofre litt komfort til fordel for at alle skal ha like mye plass. 1
Gjest Disguise Skrevet 9. oktober 2012 #36 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg skal være den første til å innrømme at jeg faktisk tenker litt sånn når en fyr setter seg ned ved siden av meg på bussen; "Jasså ja..hmm..jeg skræver litt ekstra og ser om han viker. Han gjorde det! Jeg er mest mannlig, jeg er mest mannlig, nananananaaa naaa..jeg er alfa-malen..damdamdamdam dam dam!" Det er da man begynner å stryke de på låret. Skræverne gir seg kjapt da. Men er vel ikke så lurt om man er kvinne.
Gjest Darthoven Skrevet 9. oktober 2012 #37 Skrevet 9. oktober 2012 Det er da man begynner å stryke de på låret. Skræverne gir seg kjapt da. Men er vel ikke så lurt om man er kvinne. Tror det er lurere at ei kvinne gjør det på meg enn at en mann gjør det. Skulle dessuten likt å se den fyren som turte stryke meg på låret.
Flanør Skrevet 10. oktober 2012 #38 Skrevet 10. oktober 2012 Denne fikk meg til å smile! Jeg er selv en dame på 180, og på små buss/flyseter så kan jeg ikke sitte normalt. Tror nok jeg som regel holder bena samlet og setter meg på skrå i setet, men det tar også veldig stor plass, og jeg har ofte knærne på andre halvdel av dobbelsetet da, så det hadde nok ikke utgjort mye forskjell. Grunnen til at jeg sitter "pent" er vel nettopp det at man som jente lærer seg det. Er ganske sikker på at jeg som liten jente ble fortalt at jeg måtte holde bene samlet når jeg gikk med skjørt og kjole, og det er jo sånn kvinner fremstilles i media også. Menn, derimot, har neppe blitt fortalt dette som barn, og går normalt sett ikke med skjørt og kjoler. I tillegg så sitter ikke menn med bena samlet i media. I naturen generelt sett gjør jo gjerne hannkjønn seg litt større og mer truende for andre hanner, og større og flottere for hunner. Jeg mener selvfølgelig at man kan ta hensyn til andre på bussen, men ellers synes jeg det er helt greit at mannfolk får lov å breie seg lit og gjøre ting som får dem til å føle seg litt mer maskuline i hverdagen, akkurat som at vi damer gjør en masse for å føle oss ekstra feminine. Da er det et mye større problem når folk med vilje setter veska/bagen sin i setet ved siden av bare for at andre ikke skal få sitte der. Du er inne på noe, og jeg har tenkt det samme om hvorfor skræverne skræver. Selv gjør jeg ikke det da jeg synes det er primitivt å sitte slik. Og toleransen din deler jeg heller ikke, men foretrekker heller å stille i rosa skjorte og sende de primitive ape-mennene et ondskapsfullt flir. 1
Flanør Skrevet 10. oktober 2012 #39 Skrevet 10. oktober 2012 Tror det er lurere at ei kvinne gjør det på meg enn at en mann gjør det. Skulle dessuten likt å se den fyren som turte stryke meg på låret. Jeg skulle gjerne gjort det. Hvis du er en skræver altså.
Gjest Crow Skrevet 10. oktober 2012 #40 Skrevet 10. oktober 2012 Menn kan skræve så mye de vil for meg på buss og tog - jeg unngår enkelt og greit å sitte ved siden av dem. Verre var det å havne ved siden av en på flyet som brettet seg ut så mye at han tok halvparten av beinplassen min. Jeg er høy nok til å ha det trangt på flyene fra før. Det ble en laaang flytur, og jeg var for høflig til å si fra. Ikke nok med at jeg mister beinplassen jeg trenger selv, jeg har egentlig ikke lyst til å sitte og dele kroppsvarme med en vilt fremmed hele turen i tillegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå