Gå til innhold

Skrævere

Fremhevede innlegg

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Hva er greia med at noen menn skræver? De tar jo opp to plasser på bussen jo. Og sexy er det ikke. Har de så store baller at de må ha et tometers bredt skræv, så tror jeg de burde ta seg en tur til dåktor'n.

Så hva er greia?

72073723.jpg

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoho:

Det har jeg også alltid lurt på!

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror det er et medfødt instinkt for å gi inntrykk av at man har store baller. Jo bredere man skrever, jo større rang har man innenfor "manneklanen" :fnise:

• Liker 4
Skrevet (endret)

Selv er jeg hakket mer bekymret for folk som tar bilder av skrittet til fremmede mennesker...

Endret av Calypso
  • Liker 19
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Hehe jeg har ikke tatt noen bilder av skrævere ennå. Vil helst slippe å fokusere for mye på skrævet.

Mannlig? Tja jeg får litt sånn ekle vibber av skrævere jeg. Ikke tiltrekkende i hvert fall.

• Liker 2
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Prøv å putt to klementiner i jeansen og se hvor behagelig det er å sitte med beina pent og pyntelig sammen. Jeg glor ikke i skrittet på menn uansett, så meg plager det ikke.

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Nå er jo ballene til manfolka litt mer fleksible enn et par klemmiser i buksa. Skjønner jo at de ikke kan knipe beina sammen heller, men det finnes en mellomting. De fleste menn kan jo fint sitte normalt.

• Liker 5
Gjest zerox_ztoleranz
Skrevet

De fleste menn kan jo fint sitte normalt.

Vi vil ikke.

Håper du fikk svar på problemstillingen.

• Liker 4
Skrevet

Greit å slippe til litt "luft"? Vettafaen, selv har jeg fått høre at jeg sitter "femi", så tror ikke jeg er den rette til å uttale meg her.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Merker at jeg skrever sjøl, men kanskje ikke så mye som disse på bildene.

Dette er nok mer tilfelle når setene er korte, slik at de ikke når oppunder knehasene. Da må du sitte å bruke statiske krefter for å knipe beina sammen - altså ubehagelig. På bildene hvor setetrekket er blått og av samme type ser du jo at setene er korte.

Og på tog/buss som av og til slenger litt sideveis så sitter man mer stabilt med bred beinstilling.

Husk også at menn er høyere enn damer og sidesleng gir større moment (krefter) pga høyden.

Korte seter er irriterende å sitte på, for man får følelsen av å sitte med spiss ræv på et lite punkt. Man slapper ikke av da.

Det er nok ikke helt tilfeldig at mange sitter sånn.

Endret av slask
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hehehe...ja jeg må jo si at jeg har lurt på det samme. Etter mange år som freelancer i livet, vet jeg at de fleste menn (kroppslig sett) ikke har noen spesielt overdimensjonert grunn til å sitte slik. Kan neppe gjøre noe med slike menns innstilling, men jeg har lagt meg til nye vaner selv.

Når jeg setter meg i et bussete, er det meg som sitter og breier meg, slik at vedkommende mann som skal sitte ved siden av meg, får snurpe sammen beina og nøye seg med den plassen som er igjen til ham.

Jeg vil ha den plassen jeg trenger her i verden og er det ingen som tilbyr meg det,

ja så får jeg ta den selv.

"Because I`m worth It!" :opplyser:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 5
Skrevet

1. Da må du sitte å bruke statiske krefter for å knipe beina sammen - altså ubehagelig.

---

2. Husk også at menn er høyere enn damer og sidesleng gir større moment (krefter) pga høyden.

---

3. Man slapper ikke av da.

1. Det må også damer gjøre, buddy, og det er like ubehagelig for oss!

2. Vet ikke helt hvor du tilbringer livet ditt, men det finnes veldig mange høye damer her i verden

og akkurat de samme reglene gjelder for oss også.

3. Nei, nettopp....man gjør ikke det, uansett kjønn.

• Liker 2
Skrevet

Han ene på bildet må nok sitte sånn pga magen. For de normalvektige så tror jeg det handler mer om kroppsspråk enn fysikken. Akkurat hva som signaliseres er jeg usikker på men jeg som kvinne liker bedre synet av en skrævende mann enn en som sitter med beina i kors. Når det gjelder offentlig transport så er det selvsagt motsatt ;)

Skrevet

Nå uttaler jeg meg riktignok som høygravid kvinne, men jeg er bombesikker på at han til venstre sitter sånn for å få plass til magen sin, ikke ballene.

• Liker 5
Skrevet

2. Vet ikke helt hvor du tilbringer livet ditt, men det finnes veldig mange høye damer her i verden

og akkurat de samme reglene gjelder for oss også.

Damer er vel oftest høye _og_ tynnere. De....kraftige er ofte lavere.

3. Nei, nettopp....man gjør ikke det, uansett kjønn.

Siden dere har noe som ikke må vises frem, kan dere ikke spenne ei reim rundt låra, så slipper dere bruker krefter på knipingen...?

Gjest "gjest"
Skrevet

Selv er jeg hakket mer bekymret for folk som tar bilder av skrittet til fremmede mennesker...

Tenkte det samme.
Skrevet

Jeg er lav, er en lettvekter på 43 kilo, er kvinne og liker også ta min rettmessige plass her i verden og sitter ikke akkurat med beina i kryss, synes det er en ubehagelig måte å sitte på. Riktignok skræver jeg nok ikke like mye som disse herremennene, men heller slik skræving på menn enn noen med beina i kryss.

Anonym poster: dce1ec040668390730e41f526952f6d7

Skrevet

1. Damer er vel oftest høye _og_ tynnere. De....kraftige er ofte lavere.

---

2. Siden dere har noe som ikke må vises frem, kan dere ikke spenne ei reim rundt låra, så slipper dere bruker krefter på knipingen...?

1.Det der bør du nok sjekke ut bedre, for damer kommer i alle varianter, de også.

2. Syns det der var en glimrende idè som menn selv kan begynne med.

Det er ikke kjempestas med eksponerte mannlige "bløtdyr", om en ikke spesielt vil se det.

Så nå vet du det. ;)

• Liker 4
Skrevet

Hengeballer og løse boxershorts?

heheh har faktisk lurt litt på det samme.Er det for å vise seg frem.Jeg må bare skræve ut for utstyret mitt er så svææært. ? :laugh:

Skrevet

Jeg har en teori om at menn bevisst velger denne fotstillingen i håp om at damene skal reflektere den og skreve tilbake. Eller sagt på en annen måte: de vil vise fram ballene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...