Gjest damen Skrevet 8. oktober 2012 #1 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg er en normal dame utseende messig, får mye oppmerksomhet fra menn og har ikke hatt noe særlig komplekser på utssendet... Jeg vet også at jeg har en sterk utstråling, særlig for dem som liker "min type"... Problemet er at jeg stadig føler at jeg ikke er kjærestens "type". Han gir meg så og si aldri komplimenter, utenom når jeg en gang i blandt har sagt at jeg savner, og blir usikker av at han aldri gir meg komplimeter. Da gir han meg av og til veldig sterke komplimenter, (at jeg er det vakreste han har sett, at han ikke kan forstå at jeg som er så ekstremt vakker vil ha han etc etc.) Også sier han at han skjønner følelsene mine, og at han klart skal begynne å gi meg mer komplimenter generelt. Noe som aldri skjer. Noe som gjør at jeg etter en stund igjen begynner å lure, hvorfor det sitter så langt inne hos han, og kanskje han ikke egentlig er så tiltrukket av meg fysisk... I går kjente jeg rett og slett at jeg ikke klarte å ha sex med han, fordi jeg har utviklet mer og mer negative tanker om meg selv. Prøver å finne ut hva som kan være galt med meg, siden han aldri gir meg komplimeter... Føler meg veldig sårbar, og at han ikke virkelig setter pris på meg... Jeg fortalte han at jeg har problemer med at han aldri gir meg komplimenter, og at det gjør meg usikker seksuelt, gjør meg sårbar.. Da begynte han å skulle fortelle meg hvor vakker han syns jeg er, men det kom bare ut på helt absurde måter. Han begynte med å si at jeg overgår jo alle etc etc, som sporet over på at mentalt og intellektuelt er jeg bare helt vanvittig spesielle etc etc, men utseende messig var jeg ikke så spesiell. Noe han etterpå forklarte med at han snakket objektivt, at alle ville mene at jeg mentalt ville overgått så og si alle, men utseende er så subjektivt etc etc. Så spurte jeg hva som skulle til for at han skulle kunne si at utseendemessig er jeg SÅ spesiell, der også, hvor han svarte: hvis jeg var miss univers. Jeg ble jo helt knust, og han forklarte det med at det var det som representerte den objektive meningen uavhenging av kultur og land, og at det selvfølgelig ikke var hans personlige mening. Jeg for min del kan ikke fatte og begripe hvorfor han skulle dra inn hva alle mennesker i hele verden kan mene, om dette. Jeg trenger jo å føle meg som det vakreste for HAN, jeg trenger ikke å høre at usteendemessig er jeg ikke så spesiell som mentalt. Flere ting ble også sagt, som jeg reagerte på og ble veldig såret av, hvor han etterpå også forklarte at han mente sånn og sånn, og at jeg misforstod. Er jeg helt gal som blir knust av dette? Jeg trengte bare å høre at jeg er den mest spesielle for han, både på det indre og ytre. Ikke fordi jeg ser ut som miss univers, men fordi jeg er MEG. Er veldig lei meg nå. Er jeg sprø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erotisk Flukt Skrevet 8. oktober 2012 #2 Del Skrevet 8. oktober 2012 Finn en ny. Mitt eneste råd. Han klarer ikke å bekrefte, dessverre. -Domino 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 8. oktober 2012 #3 Del Skrevet 8. oktober 2012 been there. og ja, du er ikke vakker for ham. ikke lag unnskyldninger for ham-han sa det rett ut. beklager, gjør vondt, men been there. også hørt mye rart, om at jeg har de beste overarmene og øyenbrynene mens om andre damer har han sagt "driiitpene", billedskjønne osv. merkelig det der. I og med at ANDRE menn har sagt til MEG at JEG er den dritpene dama. men altså ikke han og det er jo det som teller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nalaya Skrevet 8. oktober 2012 #4 Del Skrevet 8. oktober 2012 Kanskje han er av en type som sliter litt med å gi komplimenter? noen menn er sånn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #5 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ikke alle har like lett for å gi partneren sin komplimenter. I løpet av 8 år har aldri min mann sagt "åh, du er verdens vakreste", men det føler jeg ikke behov for å høre heller. Det viktigste er at han elsker meg og liker meg for den jeg er. Det nærmeste jeg får ett kompliment er gjerne når jeg ruller ut av senga med morratryne og ser ut som et lykketroll, da er jeg visstnok "søt" Hvis du er en type som trenger sterke bekreftelser hele tiden på at du er verdens vakreste, peneste, smarteste osv og din mann ikke føler seg komfortabel med å gi slike komplimenter hele tiden har dere litt å snakke om kanskje? Kanskje dere kan finne ut av en annen måte du kan få bekreftelse på uten at han trenger å dra frem superlativene? Blikk, berøring og de små ordene i hverdagen er mer viktig enn komplimenter i lengden spør du meg. Anonym poster: b679245bbdf805472e398125efe9f62c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 8. oktober 2012 #6 Del Skrevet 8. oktober 2012 MÅ man gi komplimenter hele tiden for at du ikke skal føle deg usikker? Kan du ikke heller jobbe litt med selvtilliten din, for nå tror jeg ikke problemet er det at han ikke gir nok komplimenter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest damen Skrevet 8. oktober 2012 #7 Del Skrevet 8. oktober 2012 MÅ man gi komplimenter hele tiden for at du ikke skal føle deg usikker? Kan du ikke heller jobbe litt med selvtilliten din, for nå tror jeg ikke problemet er det at han ikke gir nok komplimenter. Er det ikke litt i underkant å så og si ALDRI gi et kompliment, for så å sammenligne meg med miss univers med meg som taper når han skal forsøke....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 8. oktober 2012 #8 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det er ikke for alle at komplimenter kommer naturlig. Du sier jo selv at det hender han sier du er verdens vakreste? Er ikke det et pent nok kompliment? Ikke alle er flinke til å lage mat og ikke alle er flinke til å gi komplimenter; vi er alle forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mari Skrevet 8. oktober 2012 #9 Del Skrevet 8. oktober 2012 TS har jo blant annet skrevet at han har ytret "mentalt og intellektuelt er jeg bare helt vanvittig spesielle etc etc, men utseende messig var jeg ikke så spesiell". Det er vel ikke mangel på komplimenter som er problemet her. Og ja, det er et stort problem her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest damen Skrevet 8. oktober 2012 #10 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det er ikke for alle at komplimenter kommer naturlig. Du sier jo selv at det hender han sier du er verdens vakreste? Er ikke det et pent nok kompliment? Ikke alle er flinke til å lage mat og ikke alle er flinke til å gi komplimenter; vi er alle forskjellige Det har ikke helt den samme effekten når han kun har sagt det når han har følt seg "tvunget", og at han i neste omgang sier at jeg ikke er så spesiell utseendemessig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 8. oktober 2012 #11 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hva er det der med å forvente så helvetes mye komplimenter fra kjæresten??? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest damen Skrevet 8. oktober 2012 #12 Del Skrevet 8. oktober 2012 TS har jo blant annet skrevet at han har ytret "mentalt og intellektuelt er jeg bare helt vanvittig spesielle etc etc, men utseende messig var jeg ikke så spesiell". Det er vel ikke mangel på komplimenter som er problemet her. Og ja, det er et stort problem her. Men dette kom jo opp når jeg nettopp hadde utrykket at jeg ikke føler meg spesiell for han utseendemessig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest damen Skrevet 8. oktober 2012 #13 Del Skrevet 8. oktober 2012 TS har jo blant annet skrevet at han har ytret "mentalt og intellektuelt er jeg bare helt vanvittig spesielle etc etc, men utseende messig var jeg ikke så spesiell". Det er vel ikke mangel på komplimenter som er problemet her. Og ja, det er et stort problem her. Hva mener du er problemet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 8. oktober 2012 #14 Del Skrevet 8. oktober 2012 Er det ikke litt i underkant å så og si ALDRI gi et kompliment, for så å sammenligne meg med miss univers med meg som taper når han skal forsøke....? Han gir deg hvert fall ikke komplimenter når du står og maser om det hele tiden. Og du skrev jo selv at han sa "objektivt", altså du er sikkert nydelig i hans øyner. Men i andres øyner så er Miss Universe mer nydelig. Og det er jo sant, det er jo fakta at vi fleste jenter aldri kommer til å se ut som de på Miss Universe, men det betyr ikke at vi er stygge. Og hvis bare det skal få deg til å føle deg stygg, så går det vel mer ut på selvtilliten din. Slutt å skyld på kjæresten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 8. oktober 2012 #15 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ut i fra dette, ser det ut til at det er DU som får deg til å føle deg stygg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest damen Skrevet 8. oktober 2012 #16 Del Skrevet 8. oktober 2012 Han gir deg hvert fall ikke komplimenter når du står og maser om det hele tiden. Og du skrev jo selv at han sa "objektivt", altså du er sikkert nydelig i hans øyner. Men i andres øyner så er Miss Universe mer nydelig. Og det er jo sant, det er jo fakta at vi fleste jenter aldri kommer til å se ut som de på Miss Universe, men det betyr ikke at vi er stygge. Og hvis bare det skal få deg til å føle deg stygg, så går det vel mer ut på selvtilliten din. Slutt å skyld på kjæresten. Jeg sier bare i fra når det har gått flere uker/mnd uten et eneste kompliment. Og jeg forstår ikke hvorfor han skulle begynne å sammenligne meg med miss univers... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest damen Skrevet 8. oktober 2012 #17 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ut i fra dette, ser det ut til at det er DU som får deg til å føle deg stygg. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 8. oktober 2012 #18 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det har ikke helt den samme effekten når han kun har sagt det når han har følt seg "tvunget", og at han i neste omgang sier at jeg ikke er så spesiell utseendemessig.... Der sier du det; "tvunget". Ingen liker å føle seg presset til noe uansett hva det gjelder. Jeg forstår at en ønsker komplimenter; det å vite at en er vakker i kjærestens øyne. Men er det ikke nok at det er deg han er sammen med? Deg han faktisk har valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest damen Skrevet 8. oktober 2012 #19 Del Skrevet 8. oktober 2012 Der sier du det; "tvunget". Ingen liker å føle seg presset til noe uansett hva det gjelder. Jeg forstår at en ønsker komplimenter; det å vite at en er vakker i kjærestens øyne. Men er det ikke nok at det er deg han er sammen med? Deg han faktisk har valgt? Nei, det er ikke nok når jeg vet at han har vært desperat etter kjæreste i mange år, og har prøvd å bli sammen med mange damer bare i løpet av året før meg. Og har også ved en anleding sagt at han har vært så ensom at han kunne nesten vært sammen med hvem som helst som ville ha han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mari Skrevet 8. oktober 2012 #20 Del Skrevet 8. oktober 2012 Men dette kom jo opp når jeg nettopp hadde utrykket at jeg ikke føler meg spesiell for han utseendemessig... Ja, og derfor sier jeg at det er et stort problem her. Problemet er ikke mangelen på komplimenter, problemet er at når du konfronterte ham med hva han egentlig synes så sa han sannheten om hva han føler. Derfor kommer ikke komplimentene. Du kan selv bestemme hva du skal gjøre videre nå som du har infoen. Og jeg sier ikke at du ikke er fin- jeg vet ikke. Jeg synes bare at det er noe tull å forsvare menn i slike situasjoner ("oh, han er ikke så flink med komlimenter osv osv" som alle andre gjør her. Bare tull). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå