AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Del Skrevet 8. oktober 2012 ..du hadde visst at han hadde hatt sex med sin beste venninne i løpet av de 14 dagene det var slutt mellom deg og han? Og; han sier at han ikke har hatt sex med noen i løpet av den tiden. Men jeg vet at han har hatt sex med hun+ at hun er gift. Han har kjent hun i mange år, og er en dame som kommer til å bli i livet hans. Som han dann og vann går og besøker, alene eller sammen med meg (har ikke truffet henne ennå). Hadde du klart å stole på ham? Anonym poster: 75a4fdbdc7189a6c885acc2ebcc3e4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chin Skrevet 8. oktober 2012 #2 Del Skrevet 8. oktober 2012 Om han hadde kuttet henne ut, så ja. Hvis ikke...nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #3 Del Skrevet 8. oktober 2012 Om han hadde kuttet henne ut, så ja. Hvis ikke...nei. Det er ikke snakk om å kutte henne ut. Han vet ikke at jeg har denne infoen og "jobber" utfra at jeg tror på han når han sier at han ikke har hatt sex med NOEN som helst i løpet av de 14 dagene. Det blir nok aldri kjærester ut av de to her, men at de knuller viser at det er noe..eller i det minste er både hun og han interessert i hverandre seksuelt. Det blir ufattelig vanskelig å kunne forholde seg til dette. Kjenner jeg tenker MYE på den damen. Anonym poster: 75a4fdbdc7189a6c885acc2ebcc3e4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chin Skrevet 8. oktober 2012 #4 Del Skrevet 8. oktober 2012 Da ville det vært ett klart nei fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mockingjay93 Skrevet 8. oktober 2012 #5 Del Skrevet 8. oktober 2012 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 8. oktober 2012 #6 Del Skrevet 8. oktober 2012 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 8. oktober 2012 #7 Del Skrevet 8. oktober 2012 Du vet vel hvorfor det ble slutt, og hvis det ikke var noen misforståelse så spørs det om det er noe lurt å starte på nytt. At han både juger og ligger med gifte kjerringer er vel ikke akkurat stjerne i boka. Jeg tror han ligger dårlig an. At det skjedde kort tid etter avslutning er forresten noe jeg ikke legger vekt på. Et stort antall av menn i kjærlighetssorg knuller det de kan få så fort de kan. Det er normalt. Sånn sett er gutten helt normal. Det er forresten normalt å juge om slike upassende eventyr som han har vært i, men selv om det er normalt, så er det jo negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #8 Del Skrevet 8. oktober 2012 Du vet vel hvorfor det ble slutt, og hvis det ikke var noen misforståelse så spørs det om det er noe lurt å starte på nytt. At han både juger og ligger med gifte kjerringer er vel ikke akkurat stjerne i boka. Jeg tror han ligger dårlig an. At det skjedde kort tid etter avslutning er forresten noe jeg ikke legger vekt på. Et stort antall av menn i kjærlighetssorg knuller det de kan få så fort de kan. Det er normalt. Sånn sett er gutten helt normal. Det er forresten normalt å juge om slike upassende eventyr som han har vært i, men selv om det er normalt, så er det jo negativt. Klart det er normalt å ljuge om, det sier jeg ikke noe på..han kunne dog innrømmet at han hadde hatt sex med noen, men det spiller liten rolle. Jeg vet det jeg vet, og har aller mest lyst å slippe bomben..så kan han sitte der med skjegget i postkassen, og kose seg med venninnen som ikke vil ha han til annet enn et knull. Anonym poster: 75a4fdbdc7189a6c885acc2ebcc3e4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 8. oktober 2012 #9 Del Skrevet 8. oktober 2012 Absolutt ikke. Å gå inn i et nytt forhold basert på løgner er jo oppskriften på katastrofe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #10 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hun venninnen hørtes ikke spesielt god ut. Hadde jeg oppdaget det tror jeg jeg hadde brutt kontakten med begge. Anonym poster: 0d273c92bbd4706ee95781f1e8361afc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 8. oktober 2012 #11 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hun venninnen hørtes ikke spesielt god ut. Hadde jeg oppdaget det tror jeg jeg hadde brutt kontakten med begge. Anonym poster: 0d273c92bbd4706ee95781f1e8361afc den konklusjnnen kom jeg frem til også. Du ender bare opp med en masse problemer for deg selv hvis du tar han tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #12 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hell no.. Anonym poster: 75a4fdbdc7189a6c885acc2ebcc3e4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2012 #13 Del Skrevet 8. oktober 2012 Pga løgnene, nei. Sexen i seg selv ville jeg hatt en svært grundig forklaring på, og hadde ikke engang vurdert å godtatt det uten en svært åpen kommunikasjon mellom alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 8. oktober 2012 #14 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg hadde jo ikke hatt noe med hvem han hadde gjort hva med hvis vi ikke var sammen da , så jeg hadde nok snakket med han og hørt om han var seriøst interesert i en fortsettelse . Om HAN var motivert så hadde jeg fortsatt ja . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #15 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg hadde jo ikke hatt noe med hvem han hadde gjort hva med hvis vi ikke var sammen da , så jeg hadde nok snakket med han og hørt om han var seriøst interesert i en fortsettelse . Om HAN var motivert så hadde jeg fortsatt ja . Og hva med hun venninnen da? Hadde du latt ham ha kontakt med henne uten å bekymre deg? Latt han besøke henne noengang..? Anonym poster: 75a4fdbdc7189a6c885acc2ebcc3e4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XMelissax Skrevet 8. oktober 2012 #16 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeez, hell no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aquiz Skrevet 8. oktober 2012 #17 Del Skrevet 8. oktober 2012 Noen er til å stole på og andre ikke. Du må rett og slett føle skikkelig på det selv og ta en besluttning etter det..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 8. oktober 2012 #18 Del Skrevet 8. oktober 2012 Og hva med hun venninnen da? Hadde du latt ham ha kontakt med henne uten å bekymre deg? Latt han besøke henne noengang..? Anonym poster: 75a4fdbdc7189a6c885acc2ebcc3e4a4 Altså ; hvis jeg velger og stole på noen , så gjør jeg det fullt ut. Jeg kan ikke bestemme hvem voksne folk skal snakke med . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå