Sauen Shaun Skrevet 11. oktober 2012 #21 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg hadde blitt kjempeglad for en sånn gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 11. oktober 2012 #22 Del Skrevet 11. oktober 2012 For de som liker te og slikt, så ja, definitivt. Jeg har venner som liker lys, te og fine servietter. Til de kjøper jeg te som de ikke nødvendigvis ville brukt penger på selv, servietter som ikke koster 10 kr på Europris osv. Synes det høres ut som en koselig vennegave (Og HVEM er det som aldri har bruk for servietter? Jeg føler vi aldri har nok når vi enten har folk som søler på fest eller middagsbesøk av venner og familie!?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 11. oktober 2012 #23 Del Skrevet 11. oktober 2012 En annen variant (til dem som ikke drikker te?) er å lage godtepose! Det har jeg gjort før, kjøpt en fin gaveeske eller gavepose, alt etter som hva jeg finner, også har jeg fylt den med forskjellig digg jeg vet mottakeren liker. Smågodt, julemarsipan, god sjokolade (om mottaker liker belgisk, kjøper jeg det, er favoritten melkesjokolade, får de det), potetgull, kanskje en film, glasscola har blitt med ved en anledning, og det har hendt at en dvd, et par hjemmestrikkede sokker e.l også har blitt med. Alltid vært en hit, lett å få tak i, lett å variere i pris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneline80 Skrevet 11. oktober 2012 #24 Del Skrevet 11. oktober 2012 Koselig gave om mottakeren er rett type Jeg ville stusset selv om fikk det fra venninner, siden jeg drikker te annethvert år (lys og servietter går alltids med). Men hadde jeg fått kaffe, sjokolade eller annen mat litt utenom det jeg kan handle på Rema, ville jeg blitt veldig glad. Forbruksvarer er topp - styr bare unna dusjsåpe o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 13. oktober 2012 #25 Del Skrevet 13. oktober 2012 Forbruksgaver er de beste gavene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 13. oktober 2012 #26 Del Skrevet 13. oktober 2012 Syns det høres veldig fint ut jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå