Gå til innhold

gravid/ammeklær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor handler du gravid/ammeklær? Er det noen merker du er fornøyd/misfornøyd med? Hvordan er prisene?

Jeg skal i løpet av svangerskapet både til London og Dublin, noen som vet noe om prisnivået der i forhold til Norge? Synes mye ser dyrt ut i Norge.

Anonym poster: 8286ff0b26bb9251d33ca0634e75c757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Memories

Jeg har gravidklær fra h&m, og er ganske fornøyd. Har to bukser og en genser Buksene har ganske bra passform og de har holdt seg akkurat likens i passformen siden jeg kjøpte dem. Greit utvalg måte i farger og modeller. Genseren er også fin og har bra passform. Er selvfølgelig litt dyrt. Buksene kostet vel 399 eller noe slikt. Kjøpte en bukse fra mamalicious på nettet også, men den var alt for stor i størrelsen i forhold til hva jeg egentlig bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvalget her i Norge er heller labert, ihvertfall på gravidtøy. Ammetøy er det rimelig greit utvalg av, mer enn mange andre steder, tror jeg. Amming står sterkt her til lands.

Dublin kjenner jeg ikke til, men i London burde det være greit å finne noe brukbart. Min favorittgravidbukse ble kjøpt på GAP, og jeg har litt fra Mothercare, et plagg fra Mamas&Papas. Kjøpte noen billige amme-BHer på Marks&Spencer som fikk duge de første dagene etter fødsel med første, og senere brukte jeg dem på natt. Mange av high street-kjedene har egne maternityavdelinger. I litt høyere prisklasse har du steder som Isabella Oliver og Seraphine. Vil tro at også de store department store-ene på Oxford Street vil ha et brukbart utvalg, men da kanskje av den litt dyrere sorten klær.

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet på asos.com, de har mye fint og rimelig der. Godt utvalg. Jeg synes mye på HM er stygt, sjelden jeg finner noe der. Har en jeans som ikke er så værst; men problemet er at klærne ofte er alt for store. Må ned en str og fortsatt er det for stort. Det irriterer meg.

Mamalicios har godt utvalg; grei kvalitet og mye fint. Men det har vært utplukket de gangene jeg skulle ha noe...

Ulempen med nettshopping er jo at du ikke er garantert at det passer... men så lite utvalg som det er i butikkene her så han man jo ikke noe valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...