Gå til innhold

Hva skal dette bety?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I en lang periode har jeg holdt på med en fyr jeg har blitt kjent med igjennom jobben, vært mye frem og tilbake de siste 2 årene, men pga diverse ting har det ikke blitt noe. JEg elsker han egentlig over alt, og hver gang jeg ser han hopper hjertet mitt ut av kropen. JEg har vært på nippe til og bli gal flere ganger, så i sommer sluttet jeg i den jobben jeg hadde, og begynte i en annen butikk, men fortsatt samme bransje, bare en annen kjede. Rett og slett for og begynne på nytt. En stund etter at jeg begynte i den nye jobben, fikk jeg vite at vi også skal begynne og selge det produktet som han jeg har holdt på med jobber for. Det er jo ikke bare han som jobbe i det firmaet, så jeg tenkte at vi får sikkert en annen representant når den tid kommer. Men tror dere ikke at får et par dager siden kom brevet om at han skal begynne som representant for oss i stede??

Kjenner at det er helt jævli.....

Anonym poster: 5cc2556e74615a6f2f30f85af80e4ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send meldiing å si du skiftet butikk på grunn av han og spør hvorfor han følger etter?

Anonym poster: 9ffe81b0a74256385f0470cfba6911c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meldiing å si du skiftet butikk på grunn av han og spør hvorfor han følger etter?

Anonym poster: 9ffe81b0a74256385f0470cfba6911c8

JEg kommer aldri til og se at jeg skiftet pga han, og det er helt sikkert bare tilfeldigheter:) men man kan jo noen ganger begynne og lure.....

Anonym poster: 8b3842b8be6aff4eb2aa7ae449e42ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...