Gå til innhold

Lørenskog stasjon-Lørenskog storsenter?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Litt rart sp.mål,men jeg vet ikke helt hvor jeg skal finne det ut:) :Jeg skal ta toget til Lørenskog og så lurer jeg påom det er vanskelig å finne fram til Lørenskog storsenter(Scandic hotell) fra der?Er det langt å gå eller må jeg satse på drosje?Håper på svar..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

En rask oppmåling på kartet mitt viser at det er over 3 km fra Lørenskog stasjon til Lørenskog storsenter (Triaden), så du får bedømme selv om du vil gå. :wink: Jeg er ikke skikkelig kjent på hele strekningen, men jeg mener det er gangvei eller fortau langs det meste av veien.

Bussrutene i området er jeg ikke kjent med, men det kan også tenkes at det går buss på strekningen.

Hvis du vil kan jeg prøve å skrive en veiforklaring her.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei du.

Hadde jeg vært deg hadde jeg satset på buss fra Oslo. Den går nærmere Triaden og tar ikke særlig lenger tid. Ring Trafikanten og legg frem reiseruten din, så får du nok råd. Dersom du skal trene går det nok å gå fra stasjonen til Triaden, ikke ellers... Tipper på at avstanden er ca 1 t gåvei. Ellers er det jo drosjeholdeplass ved stasjonen, så velger du den løsningen så går nok det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer din reiserute:

BUSS 414 fra Oslo Bussterminal bruker 25 minutter til Triaden/Scandic Hotel, og går vel ca en gang i halvtimen. Ring Trafikanten. Spør når buss 414 går fra Bussterminalen til Triaden den aktuelle dagen/tidspunktet du skal reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svarene :) Tenker jeg tar en drosje jeg,så vet jeg at jeg kommer dit jeg skal :)

Det er ikke nødvendig hvis du tar 414 på bussterminalen (som sagt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg skal rote meg inn i Oslo :-? Kommer med tog til Lillestrøm og skal ta tog fra der til Lørenskog,men takk allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Tror ikke jeg skal rote meg inn i Oslo :-? Kommer med tog til Lillestrøm og skal ta tog fra der til Lørenskog' date='men takk allikevel :)[/quote']

Jeg er rimelig sikker på at det går buss mellom Lillestrøm stasjon og Triaden!

(Uansett hva du gjør, så ikke sats på å gå fra Lørenskog st. til Triaden. Det er altfor langt!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye lettere å ta buss fra Lillestrøm til Lørenskog storsenter enn å ta tog til Lørenskog og ta drosje derfra!! Buss 414 mot Oslo er den du skal ta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...