AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #41 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg har kanskje vært heldig med den ene mannen jeg møtte? Jeg slettet meg fra sukker igjen fordi det var utrolig mange som ikke ligner på seg selv der inne! Og ufattelig sexfiksert a gett!! Anonym poster: 087d7c6f22b1bd378a7e70f67be94433
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #42 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg har kanskje vært heldig med den ene mannen jeg møtte? Jeg slettet meg fra sukker igjen fordi det var utrolig mange som ikke ligner på seg selv der inne! Og ufattelig sexfiksert a gett!! Anonym poster: 087d7c6f22b1bd378a7e70f67be94433 Akkurat det med å "ikke ligne" tror jeg er et fenomen med nettdating som ikke nødvendigvis har noe med at man legger ut bilder som ikke ligner. Tror det har vel så mye å gjøre med det faktum at når vi kun har et bilde å forholde oss til - så lager hjernen en forestilling om hvordan resten er. Konstruerer en slags formening om vedkommende basert på det lille vi vet. Et menneske vil oppleves annerledes irl uansett og sjansen for at det stemmer helt med set bildet vi har konstruert oss mentalt er jo ikke så stor. Anonym poster: 716229ef9f10e952734fd1f48bf2ea8c
Steinar40 Skrevet 8. oktober 2012 #43 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg er en av de damene som bare slutter å ta kontakt. Dette har jeg gjort fordi jeg har følt meg lurt. Har hatt profil på Møteplassen en stund nå,og møtt flere der etter en stund med skriving av meldinger. I mange tilfeller har disse mennene gitt feil opplysninger om seg selv. Det som er oppgitt som "normalvektig" kropp viser seg å være overvektig. Jeg synes folk bør være ærlig om slike ting siden sannheten uansett vil komme fram når man møtes. Virker som om mange overvektige/"bamsegutter" selv tror de er "normalbygd" eller at de tenker "hun liker meg sikkert uansett når hun ser hvor grei jeg er". Slikt er bare utrolig irriterende og jeg synes det da er greit å kutte kontakt uten noe nærmere forklaring,selv om alle jeg har møtt har vært ivrige på å møte meg igjen og vi har hatt en bra kjemi . Dårlig gjort av meg? Tja, kanskje. Men jeg synes det er like dårlig gjort å oppgi feil opplysninger og bruke gamle bilder der man ser mye bedre ut. Det er ikke utseendet i seg selv som er viktigst. Men at de bevisst lyver. Anonym poster: 65a428a9b13cc4091fd4a9c96d014711 Kan du ikke skrive neste gang at du avslutter kontakten fordi opplysningene han har oppgitt ikke stemmer med virkeligheten? Da kan det jo hende at enkelte får en aha-opplevelse ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #44 Skrevet 8. oktober 2012 Akkurat det med å "ikke ligne" tror jeg er et fenomen med nettdating som ikke nødvendigvis har noe med at man legger ut bilder som ikke ligner. Tror det har vel så mye å gjøre med det faktum at når vi kun har et bilde å forholde oss til - så lager hjernen en forestilling om hvordan resten er. Konstruerer en slags formening om vedkommende basert på det lille vi vet. Et menneske vil oppleves annerledes irl uansett og sjansen for at det stemmer helt med set bildet vi har konstruert oss mentalt er jo ikke så stor. Anonym poster: 716229ef9f10e952734fd1f48bf2ea8c var faktisk bort i noen som hadde photoshoppa nesa si mindre jeg! bare å be om flere bilder så kommer sannheta frem. Han ene jeg møtte var en koselig kar bare blir bare en sms her og der... men slik kan det vel gå når man pusser opp hus. Så får se hva som skjer om 2-3 uker når livet blir litt roligere. Blir det ikke mer så griner jeg ikke. Anonym poster: 087d7c6f22b1bd378a7e70f67be94433
PanLi Skrevet 8. oktober 2012 #45 Skrevet 8. oktober 2012 Ojameg. Det er visst litt av hvert i nettdatingverdenen! Jeg synes at jeg har vært ganske heldig (bank i bordet) med de menneskene jeg har møtt, sånn generelt! Har ikke opplevd at de bare har sluttet å svare eller ikke ligner seg selv, men at det ikke riktig har klaffet sånn kjærlighetsmessig, det er jo naturlig! Jeg har møtt i alt 8 gutter på sukker over en periode på ca 1 år (hadde profilen stengt under en lengre date-periode). Av disse 8 var det 3 jeg datet flere/mange ganger, før vi av ulike grunner fant ut at det ikke passet å ta det noe videre. 1 som bare var helt feil, som vi gjensidig og høflig avgjorde der og da etter ca 1 time. 2 som var veldig hyggelige og greie, men som (antagelig gjensidig) føltes veldig vennskapelig. Vi småmeldet litt i etterkant; alle medlinger besvart, men hvor ingen av oss tok initiativ til noe nytt møte. 1 som er blitt en venn som jeg fortsatt har kontakt med ..og en som jeg nettopp har møtt, og ikke vet fortsettelsen på ennå...Han har både skrevet og svart på meldinger etter møtet Og vi har en god tone! Vi får se, vi får se...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå