Gå til innhold

Tosifret antall Sukker-dates..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har vært på et tosifret antall Sukker-dates. Dette er selvsagt over et visst tidsrom.

Felles for de alle er at vi har møttes etter å ha blitt litt kjent over nettet først. Jeg har kun møtt de som jeg synes jeg har en god tone med.

Felles for de alle er også dette: Ingen av de vil møte meg igjen. Ikke et ord, ingenting.

Ta en av dem: Vi skrev til hverandre hver dag på Sukker, i flere uker.

Hadde en veldig flott tone, og møttes deretter. Jeg syntes vi hadde det utrolig gøy, og det sa han at han også hadde hatt. Han lurte på når det passet for meg å møtes igjen.

Så ble det stille. Skrev ei melding til ham, ikke svar. Skrev en til uka etter, helt stille. Og så var dete bare å glemme ham.

Liknende har skjedd meg veldig mange ganger, og det er både forvirrende og sårende. Hvilke erfaringer har andre jenter?

Kutter menn dere bare ut? Uten et ord?

Jeg er helt utslitt av dette, og har meldt meg ut av Sukker, før jeg rekker å miste helt troen på menn.

Anonym poster: 132874bfbaff14c82ffdc7e1c05b43e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du bilde som ser ut som deg selv da? jeg fant samboeren min på sukker faktisk. og har vært på date med flere menn derfra. opplever ikke det samme som du.

Anonym poster: bd94137f4deca1afd55ee07bdf8b927a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sånn er det mange plasser på nett. Man kan ha brevvekslet og samtalt i det uendelige og alt er i sin skjønneste orden, men så svarte en tydeligvis ikke helt til forventninger og krav utseendemessig, kanskje. Mange overfladiske menn(esker) der ute på nett ja. Jeg har gitt opp akkurat det der.

Jeg fortjener noe mye bedre, og det gjør du også, ts! :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet ligner veldig, eller alle bildene.. de er helt naturlige, og er ikke oversminka eller retursjert eller noe som helst. Og alle mennene har gitt uttrykk for at jeg er vakker.

Anonym poster: 132874bfbaff14c82ffdc7e1c05b43e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd én fyr som var sånn. Vi var på to dater, og så hørte jeg ingenting. Svarte hverken på melding eller når jeg tok kontakt på facebook.. Jeg ble bare irritert, vær mann nok til å si "sorry det her er ikke noe for meg" tenker jeg da..

Anonym poster: e82a361bb70a378932271eb31bb4df76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd mye av det samme, plutselig er det bare slutt på kontakten. Så jeg har gitt opp selv. Klarte ikke å engasjere meg etter hvert, bare ventet på at vi skulle komme dit at han plutselig ikke lenger responderte. Vet ikke hva det er jeg. Kanskje for mange fristelser der ute? Veldig lett å bla videre i bunken?

Anonym poster: 7a9071b0b00ac64efedb6876de7517a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg aldri nettdatet, men jeg har datet ellers. Alle har villet møte meg igjen, så jeg har fått god selvtillit med tiden... :fnise:

Anonym poster: a4c15444cf34d610c16b61de5289b6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanlig på nett, fordi gutter på sukker gjerne dater veldig mange jenter og vil vente til de finner en de har 100 % kjemi med. Ikke mist håpet, ordner seg når du treffer den rette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme som deg.. Du er ikke alene.. Utrolig slitsomt det der..

Anonym poster: d303aa42fe78d75e7ba6cf5862c0a42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig, det er nok mye som skal klaffe (for begge parter) for å treffe den riktige. De fleste av datene jeg har vært på har vært bra (sett fra mitt ståsted), men kun ett få tall har blitt noe mer. Noen har jeg hatt flere dater med, og noen har jeg blitt "venner" med - men de fleste har det ikke blitt noe mer kontakt med. Det går begge veier på om vi viser interesse for mer eller ikke.

Har sluttet å filosofere så mye på hvorfor det ikke blir noe mer med noen jeg har følt at har vært bra date, god kjemi etc. Det kan jo være mange årsaker (små og store) til at den andre ikke føler det er riktig. Jeg tror min lille mantra om at hvis en mann er interessert så viser han det, eller er jeg i tvil er han ikke interessert nok stemmer veldig bra. Hvis jeg følger opp en bra date med en sms eller annen kontakt og det er lite respons så lar jeg det bare være. Han er da ikke interessert nok og da er det ikke noe å tenke over.

Selv om jeg etter en stund med nettdating har sluttet helt å ha noen forventinger før en date (selv om ting har virket supert på meldinger, sms eller telefon), føler jeg til tider at jeg blir litt desillusjonert og lei. Da er det helt klart på tide med en lang pause fra nettdating.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er det skumleste med dater. At folk har en eller annen forventning og så blir man redd for å ikke være sånn de har sett for seg at man skal være.

Anonym poster: 716229ef9f10e952734fd1f48bf2ea8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at man skal være tiltrekkende som kjæreste er det viktig at man har det bra med seg selv, er uhøytidelig, glad og tar lett på livet. At man har et utfyllende liv med interesser og venner. Også at man lar initiativet noen ganger være opp til gutten.

Har du dette, ser jeg ikke helt grunnen til at ingen av disse guttene skulle ønske å møte deg igjen.

Men det kan kanskje virke som du ikke er så kresen når du vil møte så mange av guttene igjen. En jente som tar en gutt samme hva, er i hvert fall ikke tiltrekkende.

Anonym poster: 1bed3a1bb8a7d73844ae61e4b042947b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Mange driver seriedating, og da blir det gjerne sånn at en del tenker: "Jeg kan nok få noe enda bedre neste gang". Dermed spiller det ingen rolle om man har det hyggelig, artig og føler at dette kunne vært fint å gjøre igjen.

Det som er lavmål, er å si at man vil møtes igjen når man ikke har noen intensjoner om det. Da er det bedre å bare si takk for en fin kveld, men dette blir nok ikke mer fra min side.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest navnelapp

Men uansett: Ein pliktar å gi beskjed viss ein ikkje vil ha vidare kontakt. Det er så utruleg harry å berre slutte å svare. Ei enkel melding om at det blir nok dessverre ikkje oss to, det er ikkje deg, det er meg, eller noko anna liknande ville avslutte det heile på ein måte som gir ro og krefter til å gå vidare. I staden framstår avvisaren som ein idiot (ja, det kan faktisk hende ein møtast igjen i ein eller annan samanheng, betre å ha eit godt ettermæle), og den avviste går i kjellaren og lever i uvisse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange driver seriedating, og da blir det gjerne sånn at en del tenker: "Jeg kan nok få noe enda bedre neste gang". Dermed spiller det ingen rolle om man har det hyggelig, artig og føler at dette kunne vært fint å gjøre igjen.

Det som er lavmål, er å si at man vil møtes igjen når man ikke har noen intensjoner om det. Da er det bedre å bare si takk for en fin kveld, men dette blir nok ikke mer fra min side.

Det er nok mange gutter som ikke klarer å si det der og da, for de ikke vil se at jenta blir lei seg. De er nok feige sånn, men jeg kan forstå det. Uansett vil jeg nok si at det mest sårende må jo være at gutten faktisk ikke ønsker å møtes igjen, uansett når hun skjønner det.

Har man god intuisjon, skjønner man som oftest i løpet av daten om gutten vil møtes igjen. I hvert fall har jeg skjønt det med mine dater.

Anonym poster: 1bed3a1bb8a7d73844ae61e4b042947b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det er mange jenter her som opplever det samme... Vil det si at jenter er mindre kresne enn gutter?

:)

Anonym poster: 1bed3a1bb8a7d73844ae61e4b042947b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje du/de er for lite selektive til hvem dere faktisk velger å gå på date med i første omgang?

Anonym poster: 716229ef9f10e952734fd1f48bf2ea8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet en åtte-ti fra Sukker, men har også opplevd de fleste gangene at det ikke blir noe mer. Og i alle tilfeller hvor vi ikke har truffet hverandre igjen, har jeg ikke hørt et ord etter daten. Det har variert veldig hvordan jeg har opplevd dem som attraktive - fra et par helt uten utstråling og kjemi med meg, til en godt over snittet kjekk, og jeg begynte vel å lure på hva jeg egentlig kan forvente. Selv om jeg ser i ettertid at det viktigste egentlig har vært at vi har vært forskjellige - eller det at kjemien faktisk ikke er der. Mange av dem visste jeg kanskje på forhånd at det bare ville bli en hyggelig øl med, ikke noe annet - så jeg kunne vært selektiv på en annen måte i hvem jeg datet. Men det er et par stykker jeg har truffet fler enn en gang, han ene var useriøs, han andre var en flott og seriøs mann jeg bare ikke falt for.

For ikke så lenge siden traff jeg (også via Sukker) en mann som bare gjør meg glad jeg ikke har brukt tid på eller gått inn i et halvveis-forhold tidligere. Han virker foreløpig nesten perfekt for meg :) Så alle de "mislykkede" datene gjør jo i hvert fall at en holder seg singel og klar for det rette den dagen det måtte skje...

Nå ser jeg jo at min historie ikke er helt lik din da... men du kan kanskje tenke over hvordan du velger de du går på date med - er han FAKTISK en du tror du vil kunne være sammen med, hvor godt tror du dere kan passe sammen osv. Men jeg er også veldig for å ta en dating-pause og bare senke skuldrene i perioder. Selve settingen hvor en føler seg vurdert og forkastet er innmari slitsom.

Anonym poster: b75d470db20ae90dd4fc4b5f9cfbda3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Kanskje du/de er for lite selektive til hvem dere faktisk velger å gå på date med i første omgang?

Anonym poster: 716229ef9f10e952734fd1f48bf2ea8c

Eller kanskje man har et åpent sinn og ønsker å gi folk en sjanse?

Her inne klages det jo på at damer er alt for kresne, og at nettdating er et helvete for mange menn. Så er det plutselig galt om damene faktisk går på date, har det hyggelig og vil ha videre kontakt. Når mannen er for feig til å være ærlig, er det dama sin feil, fordi hun har vært for lite selektiv? Utrolig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet en åtte-ti fra Sukker, men har også opplevd de fleste gangene at det ikke blir noe mer. Og i alle tilfeller hvor vi ikke har truffet hverandre igjen, har jeg ikke hørt et ord etter daten. Det har variert veldig hvordan jeg har opplevd dem som attraktive - fra et par helt uten utstråling og kjemi med meg, til en godt over snittet kjekk, og jeg begynte vel å lure på hva jeg egentlig kan forvente. Selv om jeg ser i ettertid at det viktigste egentlig har vært at vi har vært forskjellige - eller det at kjemien faktisk ikke er der. Mange av dem visste jeg kanskje på forhånd at det bare ville bli en hyggelig øl med, ikke noe annet - så jeg kunne vært selektiv på en annen måte i hvem jeg datet. Men det er et par stykker jeg har truffet fler enn en gang, han ene var useriøs, han andre var en flott og seriøs mann jeg bare ikke falt for.

For ikke så lenge siden traff jeg (også via Sukker) en mann som bare gjør meg glad jeg ikke har brukt tid på eller gått inn i et halvveis-forhold tidligere. Han virker foreløpig nesten perfekt for meg :) Så alle de "mislykkede" datene gjør jo i hvert fall at en holder seg singel og klar for det rette den dagen det måtte skje...

Nå ser jeg jo at min historie ikke er helt lik din da... men du kan kanskje tenke over hvordan du velger de du går på date med - er han FAKTISK en du tror du vil kunne være sammen med, hvor godt tror du dere kan passe sammen osv. Men jeg er også veldig for å ta en dating-pause og bare senke skuldrene i perioder. Selve settingen hvor en føler seg vurdert og forkastet er innmari slitsom.

Anonym poster: b75d470db20ae90dd4fc4b5f9cfbda3d

Styr unna østerrikeren.

Anonym poster: e13b0d27561655b531f580715ddfe5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...